Nog meer meiden hier met een lange cyclus?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

@ Lavendel.. ik loop al een poosje bij de kno-arts hiervoor en moet eigenlijk geopereerd worden.. maar ik probeer het telkens uit te stellen (ik vind het doodeng).. Antibiotica slaat bij mij vaak niet meer aan en wil het ook niet elke keer slikken.
    Hoe voel je je verder, ik las dat je je zorgen maakte. Ik denk altijd maar zo, als zulke medicijnen slecht zijn voor de baby, zou het echt wel op zo'n doosje staan.. En daarnaast zijn er vrouwen die gezonde kinderen krijgen, terwijl ze niet eens wisten dat ze zwanger waren...

@ Juffie.. bedankt en succes met je neefjes

2. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    waarom vind je het eng als ik vragen mag? Dit is toch ook niets...en kan er geen operatie komen dat je er niets van meekrijgt. Snap best dat je het doodeng vind want ben zelf een enorme scheiterd:)

Die trachitol die ik had geslikt staat dus ook in de bijsluiter dat je het niet moet slikken tijdens zw.schap omdat er weinig over bekend is. En ik had gister al wat geslikt, vannacht en vanochtend. Totdat ik ineens dacht, oja, ben zwanger zou het eigenlijk wel mogen? en toen las ik dus tot mijn schrik dat dit niet zo slim was geweest.
    Verder voel ik mij wel goed, dat is nog steeds raar, omdat ik mij de laatste tijd echt niet lekker voelde. Heb wel sinds een uurtje rugpijn, dus er begint weer iets te komen ;)

3. Lientjelove

Oh sorry dat had ik niet goed gelezen, dat je het niet mag slikken.. Maar ik denk eigenlijk dat het wel mee zal vallen, maar als je je zorgen maakt even bellen...

De operatie is onder gehele narcose, dus daar merk je niets van.. Maar de pijn daarna blijkt nog al heftig te zijn.. je krijgt 2 tampons in je neus en die moeten er na 2dagen uit.. wat heel pijnlijk is. En mijn gezicht zal blond en blauw zijn. Ik heb altijd gezegd: zo lang ik niet dood ga.. ga ik me niet laten opereren.. zo'n schijterd ben ik!!

@ Truus hoe gaat het met jou??? Al je boek binnen gekregen?

4. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    geeft niets!
    maarruh...sorry ik zie melf al met 2 tampons in mijn neus rondlopen:D

maar eenmaal die operatie en dan ben je er verder wel vanaf!! ik zou er toch eens over nadenken...en misschien moet je het in de winter doen, dan kom je toch niet op straat;) en zien ze je ook niet.

Heb je dan geen last ervan dat je ontstekingen steeds erger worden?

5. Lientjelove

Nou mijn ontsteking word opzich niet erger. Ik ben alleen staandaard verkouden de laatste tijd en wat dus af en toe uit in een ontsteking. En dat verkouden zijn is al zo vermoeiend, omdat ik elke keer snipverkouden ben... Stomen en zoutwater opsnuiven.. helpt vaak beter dan een kuur.
    En je mag na zo'n operatie ook niet werken.. je moet 2weken rust houden, dus buiten zal je zowiezo niet echt komen.
    Het hele probleem is, dat het geen garantie geeft dat het echt over zal gaan.. en dat houd me een beetje tegen en omdat ik het dood eng vind.

6. mamatien

mamatien Niet meer actief

Bruinverlies is begonnen.. Tis nu dus defi dak niet zwanger ben..!

Op naar de volgende ronde (zeg ik heel stoer) !!

7. Lientjelove

@ mamatien... sterkte meid!

8. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @lavendel, ik wil je niet ontmoedigen maar mijn man heeft deze operatie ook gehad. Hij kreeg plaatjes in zn neus ( plastic) en we moesten de hele nacht zijn bloeding in de gaten houden. Hij had last van hoofdpijn en was inderdaad ook erg blauw. Tampons doen veel pijn om eruit te trekken!

Bij hem is het "mis" gegaan.. Het neuszakje tegen het tussenschot was door een ontsteking ( door naar mijn weten het niet hechten!!! wat ik heb kunnen zien.. was gewoon een gat) uit zn verband getrokken. Hij is in januari geopereerd..en heeft tot vorige week in t ziekenhuis gelopen ter controle. Zijn ene neusgat is dichter als voorheen... en heeft er dus niks aan gehad. Zo zijn er meer met slechte ervaringen... misschien is het een goed idee om de risico's met de eventuele voordelen te vergelijken...

Mijn vriend doet het NOOIT MEER! ( zijn woorden)

9. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    balen meid!! heel veel sterkte voor de volgende ronde. En je mag best ff zeggen dat het shit is. Want dat kennen wij allemaal wel!
    Ik ga voor je duimen dat nieuwe ronde jouw ronde gaat worden. En denk dat veel meiden hier met je meegaan duimen!!

10. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    lief dat je het tegen mij zegt :)....maar ik denk dat dit bedoelt is voor Lientje. En Lientje lees bovenstaande maar ff niet ;)

11. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    haha idd voor lientjuh :)

12. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Nee is nog niet binnen, maar postbode komt hier ook niet op maandag. Hoop dat ie morgen komt.

Wat betreft die operatie, ik ben ook echt een schijterd en zou het denk ik ook net als jou zo uitstellen.. :)

@Mamatien, balen dat je ongi begint te komen.. Ik duim met Lavendel mee, aankomende ronde moet jouw ronde worden!

13. Lientjelove

Ik ken de slechte verhalen inmiddels, dus dat zijn voor mij ook wel reden om het uit te stellen... maar als je je zo voelt als mij, wordt je ook wel eens moedeloos en wil je het liefste het probleem opgelost hebben..

@ Truus.. balen van je boek, dat hij niet voor vaderdag is gekomen.. maar ja het is zowiezo een leuk kado toch??

14. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    :( Balen meid.. Deze ronde wordt gewoon onze ronde!!

@Wendyenrichard, waarom wordt de volgende ronde de laatste kans met clomid? Gaan ze daarna een ander medicijn proberen?

@Lavendel, waarschijnlijk betekent "weinig bekend over gebruik tijdens zwangerschap" dat ze er nooit onderzoek naar hebben gedaan. Maar waarschijnlijk zijn er dus ook nog nooit duidelijke links geweest tussen het gebruik van dat medicijn en een miskraam of aangeboren afwijking..

@Truus, heb je nog iets kunnen vinden over die geheimzinnige verdwijning van de ovu-testen leverancier?

@all, hier vanochtend bij fysio geweest voor rug, het gaat wel beter dan vrijdag maar geweldig is anders helaas..

15. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Truus, ik zie 1 positief puntje dat je boek er nog niet is...je man kan je niet belachelijk maken en hij ligt niet steeds dubbel. heb er nu ff spijt van dat ik um het boek heb gegeven. Bij alles wat ik zeg en doe verwijst hij naar het boek.

@ Jessie, heb ik wat gemist van je rug??

16. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Mamatien, balen van je ongi!!

Hier gaat het redelijk, heb wel een enorm opgezette buik. Echt niet normaal, zou zo zwanger kunnen zijn :) en ook een klein beetje bruinverlies. Echt een heel klein beetje, maar ik vind het wel gek. Dat heb ik nog nooit gehad! Ik weet niet wat het zou kunnen zijn.

Groetjes aan iedereen!

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hoi meiden,

reageer even niet hoor. net de hele avond oudergesprekken gehad. Vanmiddag dus op mijn neefjes gepast (8mnd en 2 jaar) Was dus een druk dagje zo op mijn vrije dag;)

doe nu even helemaal niets meer en ga zo lekker naar bed.

tot morgen!

18. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Slaap lekker!

19. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid