Nog meer meiden hier met een lange cyclus?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Nee heb heel E-bay voor je afgezocht, maar er is niks meer te vinden over ovutesten uit Engeland. Alleen opeens allemaal ovutesten uit Duitsland :( Vind het maar vreemd hoor..

Fijn van het iets beter gaat met je rug! Hopelijk is het snel helemaal over.

@Lavendel, hmm dan ga ik mij vast voorbereiden wat betreft het boek ;);)

Nou ga zo ook slapen, morgen halve proefdag draaien in de winkel dus ben benieuwd :)

2. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    ja bereidt je maar voor....;) hoop wel dat je boek morgen ...straks komt

dacht adt je woensdag ging proef draaien....nou succes. zin in?

3. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    waarom ben ik de enige hier :(

hoop dat jullie allemaal lekker slapen, ik dus niet:(
    toen ik naar bed ging begon de ellende al, werd al snel misselijk, kan alleen op rug liggen, zodra ik op zij lig word ik nog beroerder. uur geleden werd ik wakker, voelde me erg gammel, ben eruit gegaan wat gedronken en wat gegeten, snel naar bed maar kan niet slapen
    en heb sinds 10 minuuten nogal een buikpijn

zo wat geklaag hier van mij :) maar ik vind dit niet grappig:(

4. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    ik ga maar eens weer naar bed, kijken of ik nu wel kan slapen...trusten. En als julllie dit lezen zeg ik maar vast goedemorgen en een fijne dag!

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen!

Lavendel: hoop dat je toch nog wat geslapen hebt vannacht. gelukkig zijn de zwangerschapssymptomen dus weer terug! maar ja dat je zo slecht slaapt is natuurlijk niet de bedoeling;) Meld je je vandaag ziek??

Truus: succes vandaag met proefdraaien.

Hier nog iemand die slecht geslapen heeft. Kon maar niet in slaap komen en toen ik eenmaal sliep werd ik ook nog 2 x wakker om te plassen. Was vannacht ook behoorlijk misselijk maar gelukkig neit zo dat ik niet meer verder kon slapen. Ben nu alleen maar heeeeel moe;)

goed ga zo naar mijn werk.

fijne dag en tot vanmiddag.

6. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ooh Lavendel, ik had je vanacht gezelschap kunnen houden hier.. Pff, ik was dan niet ziek ofzo maar kon niet slapen op de een of andere manier.

Juffie dus ook al niet lekker geslapen.. Doen we goed zo met zijn 3tjes ;)

Oh en nee, moest vandaag proefdraaien. Morgen komt Moeders voor Moeders om 10:00!

Nou fijne dag allemaal!

7. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    goedenmorgen meiden

jeetje truus zwanger en debby ook heeeeeel erg gefeliciteerd hoe is het met julloe en met de andere?

8. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Juffie, ik heb dan liever overdag kwaaltjes dan 's nachts. Heb gewoon van 2-5 op gezeten, daarna naar bed maar duurde nog heel lang voordat ik in slaap viel. En toen waren er vanmorgen
    ook gemeentelui die wat in de straat kwamen doen, al heel vroeg, en maar kletsen als oude wijven. Verschrikkelijk zeg!:x
    Maar heb mij inderdaad ziek gemeld, vannacht nog 1 dagje thuis en morgen paar dagen kamp.
    Nou dat is nu ook echt een vooruitzicht waar ik blij van word.:(

Dus jij bent 's nachts ook misselijk? Raar dat je daar 's nachts ook last van hebt.

Hoop dat je je werk nog een beetje kunt doen vndaag!

@ Truus, waarom was je er vannacht dan niet?! ;) Ik was enige hier opt forum!
    Jij was vast gestresst voor het proefdraaien. ben benieuwd naar je verhaal!

9. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Deb, hoe gaat het met niet roken?

10. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Tja waarom was ik er vanacht niet? Vond het toch wat slimmer om in mijn bed te blijven liggen, iets meer kans dat je daar in slaap valt dan achter de pc ;)

Proefdraaien ging goed, ben aangenomen :)

11. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    wat leuk!!! wat voor winkel is het en hoeveel uur. Vond je het zelf ook leuk!

ik probeerde eerst ook wel in bed te blijven, maar was misselijk, ging wat eten, daarna kon ik gewoon NIET slapen, kun jij dan rustig in bed blijven liggen??

12. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Het is een viswinkel ;) Hoewel ik helemaal niks heb met vissen (blegh.. vind ze echt wagelijk) vond ik het echt leuk en ging hartstikke goed. Is voor 20 uur in de week, met uitloop naar wat meer. De ene week is het 3 dagen en de andere week is het 4 dagen. Dus ik vind het prima zo!

Nou ja, rustig in bed blijven niet.. Maar weet als ik er uit ga dat ik dan dus ook een paar uur op zit en daar heb ik geen zin in. Voel je je nu trouwens wel weer goed?

13. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    GEWELDIGGGG een viswinkel:$ nu je zwanger bent :D
    Haha echt een goeie! Nou als je maar van de haring afblijft;)
    Lekker aantal dagen! Kun je daar event voor vast blijven??
    Misschien moet ik toch wel proberen om de volgende keer niet uit te gaan. Maar ik werd echt gek. Ik was misselijk, had hongergevoel. Wat moet je dan? Manlief wil ik zijn nachtrust niet teveel storen...

Gekke is dat ik zeer weinig slaap heb gehad, en dat ik mij nog aardig voel. Heb nog steeds weinig klachten in vergelijking met vorige week.Vind het toch beetje raar...is al de 3e dag zo.

14. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Haha, ik hoef voorlopig nog geen haringen schoon te maken thank god! Had ook verwacht dat ik het niks zou vinden, omdat ik vissen zo walgelijk vind, maar vond het dus wel leuk. Krijg in eerste instantie een half jaar contract, maar ze zijn wel echt naar iemand op zoek die langere tijd daar wil blijven werken. Nu alleen nog vertellen dat ik zwanger ben, dat zullen ze wel niet zo leuk vinden denk ik.. :)

Tja als je honger hebt moet je gewoon eten, al is dat midden in de nacht. En ja, je vent moet natuurlijk ook zijn nachtrust hebben, dus ja lastig..

Fijn toch dat je weinig last hebt van kwaaltjes de laatste dagen? Ik heb vandaag nog helemaal nergens last van, behalve zere tieten, die heb ik altijd ;)

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    leuk truus een viswinkel, ik hoop dat ze het niet erg vinden dat je zwanger bent...

16. MvN

MvN Niet meer actief

Sluit me hier bij aan.

Mijn cyclus word ook steeds langer... :(

32 - 35 - 37 en nu zit ik weer op 37 en nog niks te bekennen en ook niet zwanger

17. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hoi mamavannoelle welkom. temp je niet?

18. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Nou denk wel dat ze dat erg gaan vinden.. Ach zien we dan wel weer, ga mij daar nu nog niet druk over maken.

@Mamavannoelle, welkom!

19. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ach ja ik zou het gewoon lekker pas vertellen als je proeftijd over is!

20. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Truus, leuk dat je het leuk vond vandaag! Ook al vind je vissen walgelijk :)
    Wanneer ga je ze vertellen dat je zwanger bent? Je er nu niet druk over maken hoor! Hoelang duurde je proeftijd?
    Ik weet het niet, aan de ene kant weet ik dat ik blij moet zijn dat ik geen last heb van kwaaltjes. Maar aan de andere kant word ik er onzeker van.

@ mamavannoelle welkom!

@ Deb, hoest met jou? En hoe gaat het met het niet roken?

@ All, ik heb vandaag een shitdag. Voel mij gewoon k*t. En waarom? ik weet het niet...
    heb nergens zin in, heb het ff gehad. Geen energie...gewoon geen zin.
    Hoort dat ook bij zwanger zijn ofzo? ik weet echt niet wat ik aan mezelf heb.
    Gatsie en dan te bedenken dat ik morgen op kamp ga. Misschien maar goed ook dan heb ik afleiding.
    Jullie gaan toch wel aan mij denken he?!

Deel Deze Pagina