hmmm ik vind het een beetje raar... in die medicijnen zit toch progestron... en als dat daalt zou je echt ongie moeten worden... is er geen kleine kans dat je toch zwanger bent?
Goedenavond meiden! Zoohier ongi last!! Heb ik niet meer gehad sinds mn pilstop.. Dus denk dat mn lichaam het nu echt weer goed begint te doen bol.com bestel ik echt super vaak! Truus, jouw boek is echt een uitzondering hoor! @ Deb; naar, diarree
Hey meiden, Hier ben ik ook weer eventjes. Ik heb een beetje last van een dipje, ik hoop dat mijn ei niet al te lang meer op zich laat wachten. Verder superdruk met werk en thuis enzo. Ach ja, het bekende verhaal denk ik. Debby, kom op meid! Ik hoop dat het je lukt om helemaal te stoppen met roken! Truus, ik heb eigenlijk alleen nog maar goede ervaringen met bol.com. Ik vind het normaal gesproken super handig. Balen dat het net nu bij jou anders loopt. En wat leuk dat je nu werk hebt. Ik heb zelf vroeger boven een viswinkel in Groningen op kamers gezeten, maar zal wel een andere zijn dan waar jij nu werkt (er zijn er zoveel). Ik heb in Helpman gewoond. En groetjes aan de rest!
thnx meiden, ik zit net even allemaal sites te bekijken over de gevolgen van roken in de zwangerschap. En het liefst zo afschrikwekkend mogelijke plaatjes. (kan er nog niet veel vinden maar toch) hopelijk werk dat afschrikkend. Morgen komt moeders voor moeders langs. Leuk. Kan ik daar ook weer mee beginnen.
Zo Truus leeft ook weer.. Vanavond een bijna kots ervaring gehad, bah. Het was echt van, komt het wel of komt het niet? Nou zat er al klaar voor met m'n emmertje, maar het kwam toch maar niet. @Hvj, wat vervelend dat je nog niet ongi bent.. Duurt echt wel lang, pff.. Wat betreft bol.com, ja een vriendin van mij roept er ook elke keer over dat het zo geweldig is, met de volgende dag in huis enzo. Maar baal hier toch flink van, had het zo leuk gevonden om het als vaderdag cadeautje te geven. Nou ja, ben benieuwd wanneer het komt. @Ummie, wat vervelend dat je een dipje hebt.. Hopelijk is het snel weer over! En die viswinkel is inderdaad een andere, deze zit in Hoogezand.
Bedankt, het dipje komt vast wel weer goed, gewoon doorgaan... en als mijn ei maar is geweest, dan ben ik vast weer wat vrolijker (lees: heb ik weer wat hoop). Balen dat je je zo beroerd voelt, hopelijk gaat het snel beter! Ja, er zijn zo veel viswinkels... Ik vond het altijd wel erg leuk in Groningen
Goeiemorgen! Lavendel is er niet en het is gelijk stil hier haha. @Debby, ik zit eens naar jou tempkaartje te kijken, en zie dat jij nog steeds tempt, waarom? @Ummie, is meestal zo he, als het ei maar is geweest dan is het goed. Of nou ja, dan is het nog slopend, dat wachtbankje. Nou als je deze ronde weer een 'korte' hebt van 35 dan komt ie er over een paar dagen aan! Zo Truus gaat aan de arbeit, grappig 8)
Goedemorgen dames, Sorry dat ik zomaar kom binnenvallen, maar zouden jullie misschien naar m'n tempkaartje kunnen kijken? M'n lf is sinds jan niet langer geweest dan 12 dagen. Kan het zo zijn dat m'n eisprong toch niet geweest is? Heb sinds cd 8 geen gemeenschap gehad dus een zwangerschap lijkt me uitgesloten. Aantal dagen niet getempt omdat ik er vanuit ging dat m'n eisprong gewoon geweest was. Was vanochtend trouwens 36,7
truus ik ben nu gestopt met tempen. Ik wilde een paar dagen door tempen om te kijken hoe dat zou gaan maar nu heb ik er geen zin meer in...
hey meiden.. ik ben even iets minder actief ( onwijs druk op werk!!) Ik heb vannochtend even snel de zwemmers van richard naar t ziekenhuis gebracht.. was wel "genant". Zat ik daar met dat gele envelopje... ik had het potje tussen mijn spagetti truitje en mijn t shirt in zitten ( ik was op de motor) voor de kou.. dus ik haalde hem daaronder vandaan.. snel in dat zakje bij de balie haha. Een man die daar zat te wachten op bloedprikken die zei tegen mij: oh jij moet alleen wat inleveren ( had het potje nog onder mijn shirtje) je mag wel even voor.... hij wist gewoon waarvoor ik kwam :O (SCHAAM) morgenmiddag de uitslag.. gaan jullie duimen voor me? heb vandaag mijn laatste pil provera op.. heb nu al pms achtige krampjes in mijn buik.. ( voornamelijk rechts) dus ben benieuwt! Ga vanaf morgen voor de zekerheid temperaturen.. Ronde 3 here we come!!! tis mooi weer dus het libido van vriendlief zal wel iets hoger liggen ( of vandaag na natuurlijk ) liefs wen
haha wendyenrichard... eigelijk wel een beetje raar... ik werd op de afgesproken tijd geroepen zodat ik het apart kon inleveren. En ik mocht het potje juist niet op mijn lichaam dragen... maar wees gerust je kan daar ook bijvoorbeeld zweet voor een zweettest of urine inleveren, dus misschien dacht hij dat...
Hey meiden, Het is wel rustig hier met Lavendel op kamp en Truus aan het werk... Vandaag lekker vrij! Heerlijk, lekker buiten zitten en rustig aan doen. Groetjes!
Hier hetzelfde, drukdrukdruk.. pff.. en dan vanavond weer voetbal kijken, maar goed dat is dan wel weer gezellig Ongi is weer over, en na gesprekje met manlief besloten om ook ovu-testjes te gaan gebruiken. Iemand een tip? Die van Truus uit Engeland zijn kwijt, dus dat is geen goede tip.. @Truus, gefeliciteerd met je baan, ik vind vis heerlijk, mjammie! @Debby, kom op, je kan het.. NIET ROKEN.. ik ga zometeen afgrijselijke plaatjes zoeken! @Lavendel, veel plezier op het kamp.. ik hoop dat je het een beetje trekt! @Wendy, spannend, ik duim voor een goede uitslag. @Mamatien, inmiddels echt ongi? Ik zag dat je temp gister weer hoger was terwijl je wel "light" had ingevuld..
hoi meiden, zwaai alleen even. zo eerst nathan naar bed brengen en dan om 8 uur mvm en daarna voetbal kijken natuurlijk. weet niet of ik dus nog kom kijken en reageren hier. fijne avond allemaal!
Mij is verteld dat het op lichaamtemp moest blijven, ik had helaas de auto niet dus moest op de motor... enigste wat ik kon verzinnen is het onder mijn shirtje te done ( tegen de wind)
Kom even snel langs zwaaien! Boek is ondertussen binnen, man is er erg blij mee en moet er erg om lachen Weltrusten allemaal!
Kom even snel weltrusten wensen! JEssie: Ik had van sensitest, was ik erg tevreden over en zijn niet duur! trusten!
hey meiden, Ik stond vannochtend op met flinke buikpijn... en steken in mijn linker borst.. past dat ook bij PMS? ( ik zal toch niet zwanger zijn???) Om 15 uur weet ik meer over het "spul" van ries liefs