Waarom bestellen jullie niet gewoon ovutesten van internet? Zo veel goedkoper dan dat je ze in de winkel haalt! En die van Clearbleu zijn al helemaal pokkeduur! Nou ongi is nog niet doorgezet. Na vanmiddag geen bloed meer aangetroffen dus dan zal het morgen denk ik wel doorzetten.. Afwachten maar..
@ Truus: Geen bloed, houd moed!! Misschien was het toch niet je ongi... Ik duim voor je meid!! Ik heb ook gewoon die goedkope ovutesten van internet, werkt naar mijn idee prima! en scheelt hoop geld!
Temp is vanochtend nog verder gezakt, zit nu op 36.3.. Nog geen bloed gezien maar zal nu vast niet lang meer gaan duren.
Nou ja op naar de volgende lange ronde maar weer.. Hoe staat het er bij jou voor? Zie dat je laatste ronde 35 dagen was, das mooi zeg!
Ik zit nu op dag 12. Nog lang wachten tot het ei dus. De laatste ronde was trouwens zo kort omdat de LF opeens maar 11 dagen was. Snap er soms helemaal niks van. Succes in de volgende ronde Truus, deze moet het worden!
Hoelang is je LF normaal dan? Ik wist die van mij niet maar kom er dus net achter dat ie bij mij ook 11 dagen is. Ongi is hier vanmiddag trouwens doorgebroken, dus we zitten weer op CD1. Jij ook veel succes deze ronde, dit moet hem bij jou ook worden
14 dagen is het gemiddelde inderdaad. Maar geloof dat het tussen de 11-18 dagen mag varieren. Dus hij moet bij mij dus niet korter gaan worden. @mamatien, ja inderdaad op naar de volgende lange ronde maar weer. Blegh had zo gehoopt dat het raak was, we hadden ook zo goed geklust, maarja..
Ik heb ook wel eens een LF van 14 dagen gehad en ook wel eens een paar van 18 dagen. Ik denk dat ik eerder ongesteld ben geworden omdat ik midden in de verhuizing zat. Was er totaal niet bij met mijn hoofd. Ben ook wel eens overtuigd geweest zwanger te zijn en m'n ongi kwam maar niet. Toen had ik er eentje van 18 dagen...
ik heb ondertussen 5 positesten gehad hahah heb er nog 1 die doe ik morgen denk ik of zaterdag dan is het klaar voel ook wat wat kwaaltjes honger als een paard haha en soms in een keer heel moe
@ Truus: Ik had het je ook zo gegund, zeker omdat je op de juiste dagen geklust had :S. Is dan ook zo onduidelijk waarom het niets is he :S @ Flappie: Dat klinkt goedd.. Echt super voor je!! Maar ben stiekem wel erg jaloers...
hey dames, voel me toch zo raar vandaag d'rnet de wekelijkse inkopen gaan doen, en toch effe in de gang waar de zwangerschap- en ovutesten hangen .. de clearblue digtale ovu test (7 stuks) 40 euro !!!!! ga ze dus zéker online bestellen hoor! ongelooflijk hoe belachelijk veel duurder dat ze in de winkel zijn, das bijna het dubbel !!!! @flappie, wanneer mag je langs bij de gynae? ben ook wel wat jaloers hoor verlang tot ik ook ben waar jij nu bent je hebt nog geluk met dergelijke kwaaltjes, een vriendin van me is nu ook 5 weken ver en is zo misselijk als iets! beter honger als een paard dan niets kunnen binnenhouden @truus, had jij ook ovu testen gebruikt vorige ronde? en algemeen vraagje: om met temperaturen te starten, moet je wellicht ook van het begin van je cyclus starten? 'kwil graag 'iets' doen om het een beetje in goede banen te leiden, maar het begin van de volgende ronde lijkt nu nog zoooo ver af eh ...
Heej meiden, Ik weet niet zeker of ik hierbij 'hoor' maar mijn cyclussen zijn ook zo onregelmatig en er zitten soms lange cyclussen bij. Tenminste..32 dagen vind ik normaal maar 40 weer niet... Ik ben op dit moment een beetje gefrustreerd, ik dacht deze cyclus 'kom ik begin met ovutesten, dan weet ik tenminste wanneer ik mn eisprong heb'....nou, al wat kwam maar géén positieve test! :x ik ben begonnen op dag 14 en zit nu inmiddels op dag 32 en ik heb geen enkel lijntje gezien (nouja, een dag heeeel vaag maar verder spierwit...). En daar heb ik best de balen van... ik denk dat ik m ergens toch gemist heb, zou het anders niet kunnen verklaren. Dus het is nu wachten op mn menstruatie en dan kan ik tenminste weer verder. Naja, in ieder geval weet ik een beetje wat het is als je geen idee hebt waar je aan toe bent met je cylcus...heel frustrerend. Gelukkig heb ik al een prachtig zoontje van nu bijna 2 jaar en dat was destijds raak in ronde 2! Dus het kan wel! Iedereen veel sterkte en succes met die lastige cyclussen!!
vnes je kan nu ook beginnen. Je ziet vanzelf wanneer je temperatuur omhoog gaat en je dus je ei hebt!
ik wilde hier ook graag een vraag neerzetten en een beetje hoop geven aan de dames die graag zwanger willen worden! Ten eerste heb ik nu ook lange cyclussen varierend tussen de 5 en 6 weken. We zijn sinds juli bezig en zit een beetje te denken of ik naar de gyn zal gaan. Ik ben daar namelijk eerder geweest toen we zwanger wilden worden van de 1e. Gaan dus nu voor nummer 2. Ik was destijds 3 maanden niet ongesteld geworden en kreeg een verwijzing. Daar konden ze 2 eitjes zien, maar ze dacht dat die niet verder gingen groeien en dat ik dus geen eisprong zou krijgen. Maar.. ik wist dat je bij zoveel mm een eisprong krijgt, dus ik heb toen eerst ovulatietesten gedaan voordat ik die medicijnen zou nemen om de boel op te wekken. En ja hoor, een ovulatie na 3 maanden!! en 2 weken later een positieve zwangerschapstest en mijn zoontje is nu inmiddels 1,5! Dus je kan zwanger worden met een lange cyclus!! maar nu, zal ik weer naar de gyn gaan of zal ik wachten totdat we een jaar bezig zijn? sorry voor het lange verhaal.....