Is ook logisch inderdaad, je moet weten wat je verkoopt. Ach zo lang ik geen haring of garnalen hoef te proeven vind ik het best 8) @Lavendel, weltrusten meid!
Heey meiden, LAvendel, je bent weer terug! Goed gehad op kamp? Wendyrich: Jeetje sterkte meid wat nu? @ all.. ** zwaai**
uhh geen idee.. hij moet bloed prikken om te kijken of het zn chromosonen zijn... is dit het probleem.. moeten we gaan denken aan een donor of adoptie... is dit het probleem ook niet zitten zijn zaadleiders waars. verstopt oid... weten we pas over 2,5 maand mijn behandeling word stopgezet helaas eind juli... krijg ng wel even een echo voordat we stoppen.. Als zijn zaad over 2 maanden wel goed is gaan we gewoon door... het kan toval zijn geweest dat er niks inzat... maar pff valt rauw op je dak hoor!
Jeetje meid, dat valt zeker rauw op je dak! Dat is effe heftig k*t nieuws zeg!! Ik hoop echt voor je dat er over 2,5 maand beter nieuws voor je kmt! Wat duurt 2,5 maand dan onwijs lang zeg.... Hoelang zijn julliie nu bezig?
in totaal 9 maanden we zijn op 4 okt 2009 gestopt met de pil... We houden ons even vast aan die 2 maanden
@Lavendel, welkom terug meid en fijn dat je genoten hebt. @Debby, minder van je misselijkheid. Sterkte @Wendy, jeetje meid valt idd rauw op je dak. Hier een dikke digiknuff en hoop dat het gwn toeval was.
hoi hoi meiden wat betekend het als je een dip hebt op dag 7 dpo ik had gisteren 37.2 en vandaag 36.9 :s en ongesteld hoef ik nog niet te worden
Als je temp morgen weer stijgt KAN het een goed teken zijn. Wat zijn de cijfers ook al weer? 23% van de vrouwen die zwanger zijn hebben zo'n temp-dip (innesteling), maar ook 11% van de vrouwen die niet zwanger testen heeft zo'n dip.. dus het zegt weinig.. Spannend! @Truus, fijn dat je toch vis lust.. ik ben trouwens wel heel erg van het "je weet niet of je het lust totdat je het geproefd hebt".. @Lavendel, fijn dat het kamp leuk was, nu nog maar een paar daagjes tot de geruststellende echo.. @de rest.. zwaai!
hallo meiden, dacht ff gluren en kijken oft hier nog gezellig is. Maar ws zitten jullie allemaal lekker in de zon. Heb vannacht heerlijk geslapen...en lang! vanmiddag ook ng ff uurtje geslapen. Schoonouders zijn terug van vakantie, komen straks bbqen. Manlief en ik hebben nog ff gehad over het wel of niet vertellen maar we wachten toch nog ff tot de echo van as dinsdag.
inderdaad lekker in de tuin gezeten. echt heerlijk hoor. ben steeds vaker wat misselijk. eigenlijk de hele dag door als ik tekort eet. lavendel: geniet van de bbq! En fijn dat je weer bijgeslapen bent.
hoi meiden, ik ben vandaag naar blijdorp geweest met een aantal van de juni 2009 mamas. Was gezellig. Maar nu ben ik wel kapot...
Nee zo ben ik ook wel hoor maar sommige dingen gaan mij wat te ver om te proeven, zoals haring enzo dus. Misschien dat het ooit nog komt. @Juffie, wat balen dat je veel last hebt van misselijkheid.. @Debby, wat leuk, lekker een dagje weggeweest dus. @Lavendel, fijn dat je lekker bijgetankt hebt met slapen! Gezellig bbqen, gaan wij morgen doen. Gaan het dan ook aan mijn oma vertellen dat we zwanger zijn, ben erg benieuwd hoe ze gaat reageren Zo hier lekker gewerkt vandaag. Nu lekker vrij tot donderdag, heerlijk. Heb trouwens wel erg weinig eetlust de laatste dagen en eet volgens mij ook te weinig. Moet nu nog avond eten, maar heb er totaal geen zin in..
truus het is niet zo erg als je in het begin weinig eet. Probeer er wel op te letten dat je voldoende vitamines enzo binnen krijgt. Niet voor de beeb, want die pakt alles wat ie nodig hebt maar voor jezelf. Om wat energie te hebben. Ik eet ook niet zo veel de laatste tijd. Heb zo een vol gevoel.
ha meiden, kom ff gluren, schoonouders zijn net weg, was gezellig. Manlief had nog maiskolf met honing in folie op bbq gelegd, daar is ie verzot op. Op het laatst was vlees op, pakt hij de maiskolf, pakt het ding uit en er kwam me toch een lucht uit verschrikkelijk, wist niet hoe snel ik weg moest gaan. Ik werd er zo beroerd van...zo zou ik het nog bijna verklappen aan mijn schoonouders maar is niet gebeurd. @ weinig eten, dat herken ik heel goed. Wat debby zegt probeer ik ook, maar ik heb weinig zin in eten en weet soms ook niet goed wat ik moet eten. Leef laatste 2 weken vooral op crakers en beschuit maar die komen ook bijna m'n strot uit...brood krijg ik 's ochtends niet weg. Ik weet gewoon niet wat ik moet eten. Wat eten jullie? @ juffie, ik ben ook steeds meer misselijk. Niet echt heel erg, maar vanmiddag had ik met moeite een kaiserbroodje op. Nog geen uur later werd ik weer misselijk. Zo gaat het de hele dag door. Vanavond met bbq ook, ik zat vol en stopte met eten. Na een half uur werd ik misselijk. Is toch niet normaal!? merk ook dat ik moeite heb met in de zon zitten, vind het te snel warm. zit daarom maar lekker onder parasol @ Truus, lekker dat je paar dagen vrij bent. Komen warme dagen aan. Ga je het nog op speciale manier aan je oma vertellen? @ Debby, gezellig zo'n dagje weg. Was het niet te warm? nou ik ga mijn bedje opzoeken...hoop dat ik weer net zo lekker slaap als vannacht. Dat was mij wel bevallen welterusten en tot morgen
lavendel lekker zo een verkoolde maiskolf ik probeer veel fruit en groente te eten. Aardappels gaan er hier echt niet in (na 2 happen zit ik vol). Maar meloen vind ik bijvoorbeeld wel lekker. Het was wel warm maar niet te warm. Het was gewoon lekker!
Oh gelukkig maar, het is dus niet zo heel erg en sowieso niet voor de baby. Ik heb niet echt een vol gevoel maar ik heb gewoon niet zo'n zin in eten. Normaal ben ik dol op pizza en dat zouden we gister avond ook eten, nou ik had er zo'n afkeer van ineens, heb het ook niet gegeten.. @Lavendel, nee we gaan het niet op een speciale manier vertellen. Denk dat ik haar tussen neus en lippen door ga vragen wat ze er van vind om overgrootoma te worden. Denk dat haar reactie dan zal zijn van, ach kindje toch, wacht daar nog een paar jaar mee, geniet nog lekker van het leven met z'n tweetjes. Nou ja, zo'n preek dus En dan gooi ik het er maar op dat dat niet meer gaat lukken, nog even wachten.. Maar misschien reageert ze wel heel anders, maar ben erg benieuwd Fijn trouwens he, dat misselijk worden van het eten.. Ik had dat van de week toen ik bloemkool aan het koken was, met gekruide krieltjes. Nou dat ging echt net maar goed, anders kwam alles er uit. Maar daarna niet echt misselijk meer geweest, dus dat is wel fijn. @de rest, *zwaai* hoe gaat het met jullie?