Nog meer meiden hier met een lange cyclus?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    truus wat fijn dat het nu wel meevalt.

Ik ben vandaag wel erg misselijk, maar heb niet het gevoel dat ik moet overgeven. Irritant is het wel.

2. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ja erg fijn inderdaad. Volgens mijn moeder heeft zij tijdens haar zwangerschappen nooit ergens last van gehad, van misselijkheid enzo, dus hoop dat ik dat maar een beetje geerft heb ;)

Wel vervelend dat je misselijk bent, maar fijn dat je niet hoeft te overgeven. Vind het altijd zo erg als je daar tegen aan hangt, bah..

Morgen trouwens alweer 6 weken, echt fijn :)

3. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Deb, goed van je dat je veel fruit en groente eet. Ik ben nooit echt een fruiteter geweest, nu moet ik mij er toe zetten. Maar moet eerlijk bekennen dat het moeilijk gaat. Grappig, meloen
    vind ik heerlijk....zeker nu ook met die warmte.
    Maar groente? Krijg het niet weg met die aardappels.

@ Truus, misschien vliegt je oma je wel jankend om je hals :) Laat je het ff weten hoe ze reageerde?
    Bloemkool is ook niet echt lekker om dat klaar te maken...alleen die geur al!

HIer vannacht weer lekker geslapen, ondanks warmte. Voel me wel aardig. Ben alleen erg aant hoesten maar dat zijn de naweeen van het kamp. Zo meteen gaan we de pisflessen wegbrengen en
    daarna rijden we door naar vrienden. Die hebben we al poos niet gezien en gesproken dus dat werd tijd. HOop dat ze veel schaduw in de tuin hebben, want die zon brandt al flink.

IEdereen een fijne dag en wie weet tot vanavond!

4. mamatien

mamatien Niet meer actief

Goedemorgen meiden!
    Zie dat het hier ook niet al te druk is afgelopen dagen.. Is ook zo lekker weer he! Ik ben ook alleen maar buiten, waardoor ik praktisch niet op de computer zit!

Ik ga er nu vandoor, kwam alleen ff snel spieken!

Fijne dag allen!

xxx

5. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Haha denk het niet dat ze dat doet, maar wie weet ;)

Fijn dat je weer goed hebt geslapen! Dat is bij mij de laatste dagen wel minder. Ben al heel vroeg wakker s' ochtends en kan dan niet echt meer slapen. Lig alleen dan steeds een beetje te dommelen.

Fijne dag iedereen!

6. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Zwaait terug..
    Hier is het warm (zoals overal denk ik) en maar weer begonnen met klussen. Ik ben heel benieuwd wat mijn cyclus deze keer doet..

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Jessie: hopenlijk een vroeg ei deze ronde!

Truus: en hoe reageerde je oma?

Zo wat een heerlijk weer he? Echt genieten. Ben alleen al echt dik in mijn bikini:) Je kan gewoon niet meer om mijn buikje heen. Ik weet dat het mijn darmen zijn maar vind het wel bijzonder dat zo vroeg mijn buik al groeit. het is ook echt alleen een bol buikje want verder ben ik gewoon slank.

8. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Truus, en hoe reageerde oma?

@ Jessie, hoop dat je een mooie ronde krijgt. Succes met klussen!

@ Juffie, ik zou zeggen show je buik...die van mij blijft plat 8)

@ All, houden jullie het nog uit met die warmte?
    Heb het er vandaag wat moeilijk mee...

We krijgen zo bezoek, en we hebben zo'n idee dat ze ons gaan vertellen dat ze zwanger zijn. Ben benieuwd of we het goed hebben.

Vanmiddag bij vrienden geweest, gingen we lunchen...o man, ik ben zo gevoelig voor luchtjes. Ging bijna over mijn nek toen ze al die 'lekker-uitziendé' broodjes op de tafel neerlegde. En nou lag er ook een sandwich met zalm, maar ja dat mag niet. Was het enige waar ik beetje zin in had.

Hoera, ik heb vandaag ook weer 1 fruitje binnen. Een appel! Ben helemaal trots op mezelf:D

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    jeeej goed hoor 1 appel op. ik heb al 2 gele kiwi's op. heerlijk zijn die!

buikje showen.. durf eigenlijk geen foto te maken, ben bang dat jullie me uitlachen:);) Ik bedoel ben nog maar 6 weken.

10. mamatien

Hoi meiden,

Lavendel: Last vd warmte komt denk niet door je zw hoor, heb ik ook erg veel last van, en ik gok de rest van NL ook! Zooo warm vandaag. Maarja, liever zo dan regen :):) lekker bruin geworden weer :)

@ Jessie: Ik hoop oiok dat je cyclus deze maand korter is! Ik ga morgen weer starten met tempen..

@ Truus: Hoe reageerde je oma?

@ Juffie: Show je buikje aan ons :)

@ Debby: Hoest met jou?

Ummie, lientjelove, wendy, hvj etc etc, hoest met jullie?

Ik heb vandaag geboerengolfd. Lachuh man!Verder ben ik nu niet echt bezig met nieuwe ronde. Is feestweek bij ons, dus lekker gedronken en ook weer veel gerookt. Deze maand met wk en allemaal feestweken in dorpen hier omheen ga ik er lekker van genieten..!

11. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Hier ook last van de warmte hoor. Hoeft dus niet aan een zwangerschap te liggen. Verder ben ik een beetje zenuwachtig voor morgen, ik heb zo'n gevoel dat er nog helemaal geen ei op de echo te zien zal zijn. Ik vind het zo spannend... Gek he, terwijl er helemaal geen reden voor is. Ovutesten blijven tot nu toe nog wel hartstikke negatief.

Groetjes allemaal!

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    lavendel wat goed dat je een appel op hebt!

juffie ik zal je niet uitlachen hoor... een buikje is een buikje!

mamatien leuk feestweek! Geniet er lekker van!

Wij zijn vandaag met vrienden naar het zwembad geweest. Mijn dochter mocht bij mijn vriendin blijven slapen dus zijn mijn man en ik uit eten geweest. Was wel heel leuk maar nu ben ik echt zoooow kapot. Duik zo mijn bed in denk ik.

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen!

vandaag nog een advdag dus wij kunnen lekker gaan genieten van het mooie weer vandaag! Vanmiddag maar het zwembadje vullen voor Nathan denk ik.

fijne dag allemaal!

14. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Hoi dames ik ben ongesteld geworden jammer genoeg

Maar vinden jullie niet dat ik dan een korte lf heb het is op dag 8dpo begonnen of heb ik me ei toch gehad op dag 35

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    flowertje: een lf van 8 is wel heel kort ja. te kort zelf volgens mij. Kan je ei er niet echt eerder uithalen eigenlijk. Balen van je ongi enb hopenlijk deze ronde een kortere cyclus.

16. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ mamatien a la feestbeest! Veel plezier met het feesten en geniet er van!!
    En boerengolf is zeker leuk, heb ik ook een keer gedaan.

@ Juffie, uitlachen? Wat is dat? Dat doen we hier niet...dus kom maar op!
    Gele kiwi's? Ik houd sowieso niet van kiwi's.
    Heerlijk geniet van je advdag. En lekker vanmiddag samen me je zoon in bad!

@ Ummie, sterkte vandaag. Laat je het even weten?!

@ Debbie, gezellige dag gehad dus gister. En lekker geslapen?

@ All, vandaag mijn vrije dag. Net mijn ma aan de telefoon gehad, beetje shitnieuws gehoord. Vriendin van mijn moeder heeft gezwel id hersenen. Was vorige week ineens niet lekker geworden,
    acute doofheid en daarbij misselijk en overgeven. Nu hebben ze net te horen gekregen dat er gezwel in de hersenen zit.
    Verder met mijn ma effe de lijst met vragen van verloskundige doorgenomen...

nou meiden, werkse vandaag enals je thuis bent geniet vd zon!

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Lavendel: gewone kiwi's vind ik ook neit zo lekker maar die gele zijn echt heel lekker. Wat een naar nieuws trouwens zeg over de vriendin van je moeder:(

oh heb echt de hele dag honger zeg en dan wordt ik misselijk. Probeer maar wat gezonde dingen te eten want moet echt wel wat eten anders voel ik me echt beroerd.

18. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Goeiemorgen!

@Lavendel, wat een shit nieuws zeg.. Maar kan ze er wel aan geholpen worden, kunnen ze opereren ofzo?

En hoe is het gisteren afgelopen met die vrienden van jullie, kwamen ze inderdaad vertellen wat jullie dachten of niet?

@Ummie, veel succes vandaag bij de gyn! Hoop dat er een mooi groeiend eitje op te zien is.

@Mamatien, je hebt gelijk hoor, dat je lekker geniet van al die feesten! Nu kan het nog, als je straks zwanger bent niet ;)

@Juffie, ik ben net als de rest ook wel nieuwschierig naar je buikje! :p Die van mij is ook aan het veranderen vind ik, maar heb nog niet het idee dat ie bol aan het worden is.

Zo nou gisteren middag m'n oma ingelicht. Ik vroeg aan haar, wat zou je er van vinden om overgrootoma te worden? Nou zegt ze, dat zou ik heel leuk vinden. Ik zeg, nou dat is mooi. Bij deze dan, je word overgrootoma! Toen kon ze alleen nog maar zeggen ooooh wat leuk, oooh wat leuk. Wel grappig :)

Maar goed, m'n oma is altijd nogal wat van het negatieve ik dacht dat kan nooit alleen deze reactie.. Die is zo positief. Nou inderdaad ik had het juist, ben ik later op de avond even alleen met m'n moeder en die zegt, nou oma die stond al weer met mij te fluisteren in de keuken hoor, of dit nou wel het juiste moment voor jullie was enzo ;)
    Hoewel ik het had verwacht dit, ben ik er toch een beetje teleurgesteld over.

Nou dit was het wel zo'n beetje. Pff wat een weer he? Vind het echt niet normaal, zo warm.

19. mamatien

Hey meiden,

Flower: 8 lf is idd erg kort! Maar ook ik kan er niet eerder een ei uit halen.. Hoop voor je dat volgende cyclus je lf wel langer wordt!

@ Lavendel: Wat een rot nieuws zeg :( blegh!
    Morgen ga je naar verloskundige toch? Spannend :)

Ik ga ff in de zon liggen!! xxxx

20. mamatien

@ Truus: dat is wel balen dat je oma zo reageert! Ben je trouwens niet bang dat meer mensen zo zullen reageren ivm je leeftijd?

Deel Deze Pagina