Oh nou gelukkig maar dat die duphaston niet erg is. Goh echt heel bijzonder hoor, dat je zwanger bent terwijl je aan de medicijnen zit om je ongi op te wekken! Enig idee hoe ver je ongeveer bent? Wat vervelend dat je echt moet overgeven.. Ik had van de week zo'n bijna overgeef momentje toen de bloemkool stond te pruttelen op het vuur. Bah echt niet fijn. Nou hoop voor jou dat het snel weer over is, want het is niet fijn!
Ja idd gelukkig. Vind het ook bijzonder en geloof het nog steeds niet joh, pas na de echo denk ik. Ik denk dat ik nu (uitgaand van FF) dat ik bijna 6 weken ben (5wk 5d), maar dat weet ik volgende week pas zeker. Bij mijn vorige zw heb ik iets van 3x echt overgegeven maar dit keer is het al vroeg begonnen en al een paar keer, dat belooft wat.
@ Juffie, heb ik precies hetzelfde, nog 2 weken, beetje buik inhouden en niet te strakke shirts aandoen. Ja, aardbeien heb ik ook in huis. Die zijn heeeerlijk! Kom net terug van supermarkt. Heb 2 kiwi's gold meegenomen, ga ervanuit dat dit de gele zijn, ook 2 bananen en een peer. Als ik deze week trek heb ik ga ik proberen wat meer fruit te eten...is mijn voornemen @ HVJ, hoever ben je dan nu? @ Debby, balen zeg! Hoe reageerde je baas? En goed dat je niet gerookt hebt! Volhouden!!! Kun je wel eten? @ truus, kan me je gevoel goed voorstellen hoor! Maar blijf er niet te veel aan denken. Ik heb net bij de supermarkt klein doosje aardappelschijfjes gehaald, zakje sla, en heb nogblikjes worteltjes/erwtjes staan. Maar kan best zijn dat ik vanavond weer aan beschuit zit... oja...ik zag een doosje met kaassoufles liggen. Die heb ik ook maar meegenomen. Ik weet het, heel slecht van mij @ HVJ, lees nu datje denkt dat je rond 5 weken zit. Zou mooi zijn. Fijn dat je volg week al echo hebt!
lavendel hoe laat heb je morgen je echo? ik kan niet echt eten, heb een stuk meloen op net. Gelukkig. En nog steeds niet gerookt. Word al misselijk als ik er aan denk...
ik vind het heel vervelend dat je misselijk bent, maar wel goed dat je nu geen zin hebt in het roken. Hoop echt dat je er vanaf komt en vanaf blijft Vervelend dat je ook niet kunt eten. Wel proberen he, ik weet dat het moeilijk is, maar je moet het wel proberen. Ik zit ook al 2 weken een beschuit, brood krijg ik niet weg....af en toe probeer ik youghurt/vla maar die geur van die yoghurt....yeagh! morgen om 8uur de echo, daarna breng ik manlief naar het werk, en ga ik zelf ook aant werk, kan jullie pas 's middags laten horen hoe het was. krijg nu eigenlijk wel beetje zenuwen...hoop zo dat het allemaal goed is!
gelukkig heb je het wel vroeg in de ochtend lavendel. Zit je niet de hele dag in spanning! Ik duim voor een goede echo!
even snel in de rust van het voetbal wat is iedereen misselijk zeg. Dan valt het bij mij wel mee. Ik moet alleen de hele dag eten En avond eten heb ik niet zo'n zin in.'
nee warm eten met dit weer heb ik ook geen zin in maar i.v.m. Nathan moet er toch maar wat gezonds op tafel komen he?
hoest hier? zijn julllie dag beetje doorgekomen? fijn dat jullie duimen voor goede echo!! hoop dat ik vanacht beetj kan slapen
mijn man kookt nu meestal. Ik heb geen avondeten gegeten, heb net wel een boterham genomen. Het gaat nu al wel weer iets beter maar ik heb de hele dag voor apengapen gelegen op de bank. Ik heb ook 3 keer overgegeven vandaag. Hoe doen jullie dat met je werk? Ik heb nog steeds niet gerookt. Heb er nu wel trek in maar ik ga niet meer roken. Deze dag is al weer bijna om dus zou zonde zijn om nu te gaan roken. x
goedzo, ook geen sigaretten meer in huis, weg met die dingen! maar balen zeg dat je zelfs moet overgeven, dat heb ik niet. Ik kan sowieso moeilijk overgeven, vorige week dan, maar daarvoor was het denk ik 15 jaar geleden. Opt werk doe ik rustig, ik eet om de 1,5 uur iets
eten helpt ook niet echt bij mij. Ik had ook koppijn vandaag en voelde me slap bleg. Ik vind overgeven niet erg. Vaak als ik me misselijk voel en er komt niks dan steek ik even mijn vinger in mijn keel en ben er dan vanaf. Maar ja vandaag was dat geen eens nodig... Sigaretten zijn wel in huis, mijn man rookt nog
@Hvj, GEFELICITEERD! @Debby, en nu volhouden.. dat niet roken! Wel vervelend dat je zo misselijk bent.. @Lavendel, veel succes morgen. Ik duim dat alles goed is! @de rest, zwaait! Trouwens, ik heb ineens veel meer last van afscheiding, zou dat door die tarwekiem-pillen kunnen komen..? Truus, had jij dat ook?
meiden, ik wens jullie alvast welterusten, heb het gehad, ga me douchen en duik mijn bed in. Morgenochtend 8 uur echo, 's middags hoop ik er snel weer te zijn met goed nieuws. Heb nu wel zenuwen
Poeh.. Daar vraag je mij wat. Geen idee eigenlijk, niet echt opgelet. Merk wel dat ik nu ik zwanger ben heel veel afscheiding heb. @Debby, wat balen dat je zo misselijk bent.. En dat overgeven zeg, bah. Ik voel mij verder goed, dus geen last met werken. De enige keer dat ik echt misselijk ben geweest is onder het avondeten toen geweest. Wat goed dat je nog steeds niet gerookt hebt!! Je gaat het gewoon volhouden nu! @Lavendel, succes morgen met de echo! Ben erg benieuwd, wel foto'tje plaatsen he? Zo hier gezellig met buurvrouw in de tuin gezeten vanavond. Het is nu wel erg aan het afkoelen gelukkig. Maar in huis is het nog steeds 26 graden geeft de thermostaat aan..