Nog meer meiden hier met een lange cyclus?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Haha kunnen we samen aftellen naar de echo :)

Hier eet ik ook heel veel crackers. Is het enige wat ik eigenlijk echt lekker vind op het moment haha :)

2. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Truus, we zullen zien, misschien blijkt in aug wel dat ik en jij het goed hadden ;) Ben in ieder geval blij dat er een kleintje in m'n buik zit. En ook fijn dat het hartje klopt. Misschien dat we die wel kunnen horen bij de 12weekse. Verder was de vk heel positief, baarmoeder goed e.a. En dat is gewoon fijn om te horen.

@ Juffie en Truus, we kunnen wel een crackerclub beginnen ;) :D
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik die crackers nu al wel beetje zat wordt, maar het is ook het enige wat ik beetje kan eten.

@ Juffie, wel vervelend dat je zo misselijk bent. Had je dat nou ook bij Nathan?
    Manlief komt voor de verandering weer eens laat. Denk dat ik straks alvast begin met rapporten. Jij had ze al af he?

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Haha ja de crackerclub, goed idee :D

Heel erg maar als ik honger heb is het enige wat ik denk, jammie crackers ;) Terwijl andere dingen waar in normaal dol op ben, die hoef ik echt niet te hebben nu. Echt apart dat je lichaam zo veranderd :)

Nou echt super fijn dat je echo goed was! Kan je niet even foto erop zetten, ben nieuwschierig :)

4. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    heb je zin in eten??? dat heb ik dus helaas niet...tis dat ik op de klok zie dat het etenstijd is maar anders zou ik niets eten.

op fotootje is weinig te zien hoor...zal eens kijken of ik die scanner weer aan de praat kan krijgen :( en dan zet ik um in fotoalbum

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    nou het is bij mij niet het enige dat ik lekker vind hoor. heb net nog een roze koek op:) maar goed die viel direct niet lekker. En heb nu ook alweer heel erg trek en een naar gevoel in mijn maag. dat had ik bij Nathan ook ja. Ging er toen zelf's 'snachts uit om te eten:)
    Bij de mk had ik dat dus niet dus op zich geeft me het wel een goed gevoel.

6. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    :) ik durf ook bijna niet te zeggen dat paprika chips er om de een of andere reden wel in gaat :)
    maarruh...roze koek...roze....= meisje ;)

7. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Over het algemeen heb ik ook niet echt honger hoor de laatste tijd, maar als het wel een keer voor komt dan wil ik echt alleen maar crackers. Normaal zou ik denken aan chips of pizza ofzo (niet dat ik dat dan eet), nou daar hoef ik nu alleen maar aan te denken en dan draait mijn maag zich om ;)

@Juffie, wat erg, s' nachts er uit om te eten haha! Maar ja, als je honger hebt moet je wat natuurlijk 8)

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    oooh paprika chips mmmmmmm:D

9. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ieuw dat jullie alleen al kunnen denken aan paprika chips en roze koeken, gadver.. ;)

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    had vannacht ook al de neiging. kon gewoon niet meer slapen zo'n trek had ik.;) maar heb me ingehouden;) maar ja nu ben ik moe dus ja had misschien toch beter wat kunnen eten.

maar ik ga nu echt naar huis. nog wat inkopen doen (lekkere dingen) voor morgen want dan vier ik mijn verjaardag in de klas

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63

solly:) kan er ook niets aan doen, ben zwanger;)

12. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Juffie, herkenbaar 's nachts eruit gaan om te eten, maar dat heb ik al een week niet meer. Gezellig je verjaardag vieren, ga je nog wat leuks doen? ennuh ook gezonden dingen halen he!

@ Truus, roze koeken hoeft van mij ook niet meer. Daar heb ik mij laatst al zo beroerd aan gegeten. Maar paprika chips....heerlijk. Ennuh naturel chips met dippie van mayo met wat lekkers erdoor....mwah. Fijn dat mijn vent vanavond er niet is:D

13. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Haha goed smoesje :D Had verwacht dat ik daar ook last van zou hebben, normaal dan hou ik ook echt wel van snoep en hartige dingen, maar nu.. Ik wil het niet hebben, echt niet :$

*Zwaait naar Charlie :p*

14. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    MJAMMIE :D En toch zei de VK vanmorgen dat ik nog een mooie platte buik had, daarom kon ze ook zo goed uitwendig de echo maken. Nou ik kan dus gerust door gaan met vreten, al moet ik nu nergens aan denken

wat gaan jullie zo koken?

15. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Haha jij gaat je uitleven op de chips vanavond, zo te lezen :p Ik at altijd naturel chips met knoflooksaus, lekker! Moet er alleen nu even niet aan denken..

16. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Haha goed excuus om te vreten ja ;)

Ik ga rijst met kip en satesaus en komkommersalade maken. Heb met dit weer echt geen trek in aardappelen.. Uberhaupt niet in eten, maar ja je moet toch wat ;)

17. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Thanks Lavendel voor de regen deze kant opsturen, het spatterd hier nu ook :)

18. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    knoflooksaus?! Bah, echt? Ik maak zo'n saussie van calvedipzakkie
    Alleen nu hoef ik er ook niet aan te denken

19. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    ja je MOET zeker wat :)
    Ik denk dat ik straks gebakken aardappeltjes met sla probeer...gister was het broodje kaassoufle. Maar die komen lekkerder uit de frituurpan dan uit koekenpan. En moet toch nog wat gezonds eten

20. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Oeh i love knoflooksaus :D

Maar van zo'n zakje is inderdaad ook erg lekker.

Deel Deze Pagina