Nog meer meiden hier met een lange cyclus?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ben je zo moe Juffie? Jeetje dat is ook wat.. Maar goed dat het bijna vakantie is dan!

Tja waarom ik de vk niet bel.. Eigenwijs he? :) Nee ik heb geen krampen, ik verlies geen rood het enige wat er is is dat ik een beetje rood/roze/bruinig (weet niet, apart kleurtje) afscheiding heb.. En dan denk ik, Truus stel je niet zo aan, je weet dat dit erbij kan horen bij de zwangerschap en de vk kan toch niks voor je doen. Oh ja, het is nu trouwens weer over hoor, heb weer normale afscheiding.

Nou zo met m'n buurvrouw even naar het ziekenhuis, daarna even door naar Ikea. Kan ik stiekem vast even gluren naar babykamers en spulletjes daar. Alleen zij weet het niet, dat we zwanger zijn dus moet goed opletten want meestal heeft ze nogal snel wat door.

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    truus de vk kan wel wat doen, ze kunnen een echo maken zodat je gerustgesteld bent!

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ja dat is wel zo.. Maar ja, het is nu gelukkig over :)

4. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Gelukkig! Hoe was IKEA?

Hier zijn de eerste ovu-testjes binnen.. volgens mij zag ik net een licht streepje verschijnen.. niet positief, maar zou een begin kunnen zijn. Ben nu dus in dubio of ik morgen testjes mee naar het werk moet nemen, ben niet thuis tussendoor.. misschien dan toch maar ff snel langs huis rijden voor een ovu-testje terwijl ik van werk doorrijdt naar volgende afspraak :p

5. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ikea was leuk :) Hebben ze veel dingen voor de baby, dus wil daar binnenkort op mijn gemakje nog wel even gaan snuffelen.

Fijn dat je ovutestjes binnen zijn! Tja, je kan morgen 1 meenemen naar het werk. Lastig altijd dat soort situaties.

@de rest, hoe is het met jullie? Wat zijn jullie stil zeg, de afgelopen dagen..

Hier vandaag eerste positiebroek gekocht! Liep met mijn mams in de stad en was flink afgeprijst. Kostte maar 15 euro, dacht dat kan ik niet laten hangen! Eerste meegroei bh ook gekocht, want kan mijn eigen al bijna niet meer aan maar jeetje wat een vreselijk lelijke dingen zeg.. Nou ja, is niet anders, moet maar even.

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen!

heb het nog steeds druk dus dus daarom nog weinig tijd om te kletsen. verder is Nathan alweer ziek met 's nachts het bijbehorende gespook. Even flink moe nu dus;)
    Nog 3 dagen werken en dan vakantie!

fijne dag! hopenlijk vanmiddag/ avond wat meer tijd om te kletsen.

xxx

7. mamatien

mamatien Niet meer actief

Goedemorgen meiden!
    Spannend gister he! NL! Wij gaan gewoon wereldkampiioen worden!!!!!

Meiden, jullie mogen dan wel zwanger zijn, maar zeuren over de warmte is niet goed natuurlijk he!! ;) Het is het hele jaar koud en nat in NL, is het een keer warm, gaan jullie klagen! ;) Lekker onder de parasol, boekkie de bij.. Ik zeg HEERLIJK! :)

Hoe is het met jullie?

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    meiden wat is het rustig hier zeg..
    alles goed met iedereen??

Mamatien: je hebt helemaal gelijk hoor:D! Ik vind warmte ook heerlijk, ook nu ik zwanger ben. hier is het helaas niet zo warm nu. hopenlijk morgen wel weer!

9. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Truus, hoest nu? Kun jij jezelf zo goed geruststellen? Vind het wel knap van je. Je hebt ook wel gelijk. Maar als je je echt ongerust maakt moet je gewoon de vk bellen.

@ Juffie, houd jij het nog allemaal vol? En hoe voel jij je?
    Ik vind deze week echt killing. Ook ik houd het amper vol...vanmiddag kwam ik uit het werk, en heb uurtje geslapen. Ook echt geslapen. Ben zo moe. En deze week is zo druk. Maar dat herken jij wel. Je collega's nog niets door?
    Vervelend dat Nathan weer ziek is, gelukkig heb je bijna vakantie!! Hoop dat Nathan snel opknapt.

@ Jessie, fijn dat je testen binnen zijn! Hoe heb je het vandaag gedaan? Werk of thuis?

@ All, ben deze week hier weinig te vinden omdat ik het knotsdruk heb. Zit voor het eerst nu sinds 2 dagen achter de computer...dat zegt al genoeg.
    Heb gister weer een spooknacht gehad, werd om 4u wakker van de misselijkheid en weeeig gevoel.
    Effe wat gegeten 1,5 uur beneden gezeten, daarna nog weer uurtje kunnen slapen. Verder is mijn energie ver te zoeken, nog 2 dagen en dan heb ik vakantie. In het weekend de spullen
    pakken en maandagmorgen vertrekken we naar Frankrijk...

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    lavendel: ben wel helemaal gesloopt nu ja. Wij slapen de laatste nachten ook echt beroerd door Nathan. En dan ben ik ook nog eens 2/ 3 x wakker om te plassen.
    Ik heb gelukkig neit veel werk meer wat ik moet doen. Moet alleen nog wat opruimen maar dat doe ik morgen en vrijdag nog. Verder ben ik wel klaar voor de vakantie!

11. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    kan me voorstellen dat die kleine ook loopt te spoken, en jullie hierdoor ook. Gelukkig ist bijna vakantie.
    Wij hadden gister en morgen feestdag. En ik zit in de feestcommissie, daardoor ben ik extra druk. Verder moest er nog veel geregeld en opgeruimd worden en ik vergeet ontzettend veel...loop eigenlijk mezelf alleen maar in de weg :)
    Collega's komen al met opmerkingen: ben je overspannen?? wat heb je toch de laatste tijd? Je bent zo vergeetachtig, ben ik niet van je gewen...als ze na de vakantie horen dat ik zwanger ben zullen ze wel begrijpen waarom ik nu anders ben dan anders;)

12. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Juffie en lavendel, wat heerlijk dat jullie bijna vakantie hebben. Zeker nu jullie zwanger zijn, lijkt me dat extra fijn!

Hier gaat alles gewoon door. Druk op het werk, druk thuis en ook warm, heb vanmiddag dus ook maar even een middagdutje gedaan. Verder nog een weekje afwachten, dan weer naar de gyn! Ik ben superbenieuwd.

Groetjes allemaal!

13. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    Ik ga ook zeker genieten van de vakantie! HEb jij ook nog vakantie?
    Ben ook benieuwd wat je gyn zegt, hoop het na mijn vakantie allemaal pos nieuws te horen!!

14. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    meiden ik ga naar bed, houd het niet meer vol, hebben jullie nog tips voor de vakantie wat ik mee moet nemen en waar ik rekening mee moet houden? Ik neem in ieder geval de vitaminepillen en telefnr vk mee....zijn er verder nog belangrijke dingen?

15. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop dat ik dan een keertje goed nieuws heb!!

Voorlopig heb ik nog geen vakantie. In september een weekje en dan drie weken in oktober, dus nog even hard doorwerken.

Wel fijn dat je lekker naar Frankrijk gaat, is superleuk en toch relatief dichtbij. Gaan jullie zelf met de auto? Dat is ook wel fijn dan kan je zelf je eigen schema een beetje plannen. Wij hebben destijds onze huwelijksreis afgezegd, omdat ik op dat moment zo misselijk en duizelig was dat ik echt niet in een bus kon zitten. Wij zouden toen een busreis gaan maken naar Wales. Dat was echt jammer dat het niet door is gegaan, maar ja, het was voor het goede doel!

16. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Debby, hoe was je echo? Ik ben superbenieuwd of ze de tweeling gevonden hebben!

Groetjes

17. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Ummie, dan heb jij je vakantie nog tegoed als heel veel anderen weer volop aan het werk zijn.
    Is ook lekker! Wij gaan met de auto naar Frankrijk, gelukkig niet met de bus. Moet ik niet
    aan denken. Ben niet echt wagenziek maar busrijden vind ik echt verschrikkelijk.

@ All waar zijn jullie??

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    jaa ben er hoor.

nog maar 1 dagje lavendel! of ik eigenlijk nog maar een halve, jij ook??

19. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    dacht al...ben ik er een keer, is hier weer niemand;)
    Ja ik morgen ook maar halve dag! Zal blij zijn als het zover is.
    Vandaag het feest gehad, en ben helemaal op. Ben wel blij dat het nu voorbij is, hoef ik niets meer te regelen.

20. Truus21

Truus21 Niet meer actief

*Zwaai*

Ben er ook hoor. Maar niet zoveel zin om te schrijven :) Heb ook niet veel te vertellen trouwens..

Fijn dat jullie bijna vakantie hebben, Juffie en Lavendel!

Deel Deze Pagina