Nog meer meiden hier met een lange cyclus?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

@ Truus balen dat je zo'n rotnacht hebt gehad... hier was de onweer voor 12.00 wel verdwenen, waarschijnlijk jullie kant opgekomen toen... Ik heb ook echt tot half 1 in mijn bed gelegen, echt super schandalig.. maar ik kon gewoon mijn bedje niet uitkomen.. Ik had de hele week slecht geslapen door de warmte en een drukke week gehad... dus nou ja voor een keertje mocht het vanmelf..
    Tja en wel vervelend van mijn cyclus, maar ik kan er waarschijnlijk weinig aan veranderen...

2. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    hallo meiden, ff een laatste berichtje voordat we morgenvroeg naar naar frankrijk vertrekken. De auto is al helemaal startklaar! Nu ik nog ;) Heb vannacht heel beroerd geslapen, hoop dat ik vannacht beter slaap want morgen de hele dag in de auto....vanmiddag ook in slaap gevallen. Dus jullie zijn niet de enige.
    Zorg allemaal goed voor jullie zelf, denk af en toe ook nog even aan mij ;) en ga genieten van het mooie weer, als je nog op vakantie gaat een fijne vakantie. En moet je nog een poosje werken....werkse!

Doe geen dingen die ik ook niet zou doen :) en hopelijk spreek ik jullie 5 augustus weer...dus geniet de komende tijd van de rust. Vanaf 5 aug is jullie rust weer voorbij ;) :)

3. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    lavendel: dit lees je vast niet meer maar wil je in iedergeval een hele fijne vakantie wensen!

ummie: spannend hoor voor je. duim voor je!

All: zo voetbal kijken, spannend!

5. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    ik lees het nog wel...wou ff de groeten doen ;)
    jammer van nederland :(

bye mensen!

6. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Lavendel, wens je een hele fijne vakantie toe meid, geniet ervan! :)

Inderdaad jammer van Nederland, al was het wel terecht dat Spanje heeft gewonnen. Wel erg jammer dat de scheids zo anti Nederland was, er waren meer spelers met gele kaarten dan zonder..

7. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Was echt spannend gisterenavond de wedstrijd, ik heb de helft niet gezien ik kon er niet naar kijken. Wel jammer idd dat ze niet kampioen zijn geworden, maar ze hebben ze hebben hun best gedaan en ik ben toch trots op onze jongens van oranje.

Ummie, wat ga je temp goed, ik hoop dat het een goed teken voor je is meid.

Lavendel, fijne vakantie!

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen,

echt jammer van gisteren:(

truus: spannend he vandaag naar de vk. Ben ook al wel een beetje zenuwachtig. moet pas om 6 uur vanavond dus heb de hele dag om zenuwachtig te zijn.

zal zo eens even bij Nathan gaan slapen, ligt nog steeds te slapen:D

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ummie: zie nog geen temp ingevuld. ben benieuwd!

10. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Ummie houd de spanning erin.

Juffie en Truus, succes vandaag bij de VK!

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    truus succes met je echo vandaag!

12. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Dank je wel meiden!

Net heen geweest, alles is goed met de kleine frummel en het hartje klopt! Over 2 weken nog een echo om de definitieve termijn te bepalen omdat het daar nu nog ietsje te vroeg voor was. Ben nu geschat op 8w1d, dus 1 dag verder dan ik zelf dacht.

Zo das een hele geruststelling! :)

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    fijn dat het allemaal goed was truus!!!!

14. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    JOEHOE! Dat is fijn.. een kloppend hartje! En over 2 weken weer.. bofkont :p

Hier, eindelijk een beetje bekomen van gisteravond :( .. wat een drama!

15. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Erg fijn inderdaad, die goeie echo. Is echt een hele geruststelling! :) Enne, over 2 weken weer, das helemaal niet erg :D

Je bedoelt voetbal Jessie? Ja dat was inderdaad drama zeg.. Echt zonde.

Hoe staat het er voor met je ovutesten, word het al wat?

16. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Haha, ja, het voetbal.. zojuist alle reacties zitten kijken, kan er weer tranen van in mijn ogen krijgen..
    Ovu-testen, tja, vandaag nog niet gedaan, maar ziet er al 6 dagen hetzelfde uit.. zucht.. :(

17. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Pff wat balen van je ovutesten.. Schiet echt niet op dus en het lijkt weer een lange cyclus te worden. Wie weet hoe die vandaag is, bij mij werden ze ook zomaar uit het niets positief, ik had nooit een oplopend streepje van kleur.

18. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Truus, wat fijn dat je hebt kunnen zien dat alles goed is in je buikje!

Wat krijgen jullie trouwens allemaal vroeg een echo, ik kreeg mijn eerste echo altijd pas rond 12 weken. Wel beter natuurlijk, zo vroeg.

19. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ja inderdaad vroeg, maar schijnt normaal te zijn bij mijn vk. Die maakt altijd een eerste echo bij de 8 - 9 weken.

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    en ik kreeg zo'n vroege echo vanwege roze afscheiding en vanwege de mk mag ik ook vroeger komen. De afspraak vanavond is mijn intake.

jessie: balen zeg dat je ovutesten nog niet positief worden:(

Deel Deze Pagina