Misschien heb je het al eerder gezegd hoor.. maar waarom kun je "nu al" naar de gyn.. uit je onderschrift lijkt het alsof je nog niet zo heel lang bezig bent
goedemorgen, ummie: zocht je temp al maar neit ingevuld zie ik. zie wel dat je banner weer op 1 staat. ben je ongi geworden??? all: hoe is het met jullie?
Goedemorgen meiden! Wendyenrichard: Er valt nog weinig over te zeggen, maar je temp is wel erg weinig omhoog gegaan, dus ik zou er als ik jou was niet van uit gaan! Als die komende dagen nog verder omhoog gaat, dan zou het wel kunnen! Afwachten meid. Spannend! @ Jessie: Bij jou wil het ook maar niet opschieten he Mijn ei zal rond komend weekend waarsch wel weer komen (als ik naar mn andere cyclussen kijk!) ik ben benieuwd!
@ Wendyenrichard: Je temp moet zeker boven de 36.7 a 36/8 bij jou uitkomen, omdat dat een temp is die je redelijk vaak had!
wendy ik denk dat je nog geen eisprong hebt gehad. jessie je kan toch naar de huisarts gaan voor een doorverwijzing wanneer je wilt? Je hoeft niet perse een jaar te wachten hoor... ik ben ook heel snel naar de gyn doorgestuurd ivm mijn rare cyclus.
Juffie, Ik had ook al bij Ummie zitten gluren, maar ze houd de spanning er zo goed in. Wendy, bij mij is het zo dat de tempdaling ongeveer 4 dagen voor mijn ei is, dus hij kan nog komen hoor. Mamatien en Jessie, mijn duimen draaien hier overuren voor jullie eitjes, laat ze maar gauw komen!
hey meiden, bedankt voor het meekijken... moed zakt me een beetje in de schoenen. Zoals jullie misschien gelezen hebben gaan wij waarschijnlijk voor een donor.. maar vind het allemaal toch wel erg heftig..
wendy is er nog geen enkele mogelijkheid om toch zaad van richard te verkrijgen? Zaad is toch pas 1 keer getest? En misschien dat ze TESE kunnen doen icm met ICSI? Voor ICSI heb je maar een paar goede zaadjes nodig... Als de clomid deze keer niet aanslaat dan kan je daarna gaan spuiten, en dat werkt volgens mij bij iedereen...
@debby, ik word stopgezet na deze "ronde". Als we zover zijn dat we evt zwanger kunnen worden krijg ik paar maanden daarvoor spuithormonen inderdaad! Vind het ook niet fijn dat ik word stopgezet! Krijg dan geen controle's meer enz. Eng idee als je PCO hebt.. De kans is erg klein dat er volgende keer wel wat in zit, dus ik ga nergens van uit. Ik heb begrepen dat die onderzoeken in totaal ook 1,5 jaar in beslag nemen :S dus ik laat ons sowieso op de wachtlijst zetten..
wow 1,5 jaar! Dat is lang... maar hadden ze echt geen enkele zaadcel gevonden bij Richard? 1 of 2 kunnen al genoeg zijn toch... Waarom vind je het eng om niet meer in de gaten gehouden te worden met PCO? Ik snap wel dat ze niet doorgaan... want als er geen zaadjes zijn, is er ook geen kans op bevruchting...
hoi allemaal ik weet niet hoe dat temperaturen werkt! Kunnen jij mij dat uitleggen, dan kan ik dat ook eens proberen. Liefs
Esda, Je moet elke ochtend voor het opstaan het liefst om dezelfde tijd je temperatuur opnemen. Als je bij Ovulation Calendar and Ovulation Chart - Fertility Charting een account aanmaakt kan je daar dagelijks je temp bij houden. Wanneer je eisprong is geweest gaat je temp minstens 0,2 graden stijgen, ongeveer 14 dagen daarna is je nod. Heb je verder hulp nodig , roep maar hoor
@Wendy, aan je temp van vanochtend te zien heb je nog geen ei gehad denk ik. Of hij moet door gaan stijgen komende dagen, dan kan het wel. Wat heftig zeg, dat jullie voor een donor moeten gaan. @Mamatien en jessie, hoop voor jullie dat jullie eitjes er snel aankomen!
Wendy, ik wist dat niet, inderdaad heel heftig! Ik hoop dat jullie geholpen kunnen worden, op welke manier dan ook.
@debby, er is helemaal niks gevonden.. dus dat is erg vreemd! Zelfs geen dode... dus dat is zwaar balen!! Ik vind het eng omdat je volgens mij cystes kunt ontwikkelen, en als er iets is wat ik niet wil is dat het! ( misschien aan de pil?) het lijkt me namelijk niet gezond om niet te menstrueren. Richard gaat eind augustus weer een potje inleveren, waarschijnlijk begin sept ( hebben we vakantie) en dan horen we binnen een dag of er nu wel iets in zat... Dank voor jullie steun meiden!
wendy: inderdaad heftig allemaal zeg! nogmaals sterkte en kom hier maar lekker spuien als je je ei kwijt wil. (hm misschien een beetje rare uitdrukking hier) helemaal niet ongi worden lijkt me ook niet goed nee dan zou ik ook liever aan de pil gaan denk ik. Maar moeilijk allemaal hoor!
wendy ik zou me daar niet te druk om maken. Bij elke ronde met pcos ontwikkel je cystes maar dat kan helemaal geen kwaad. Ik ben 28 en ben daarvoor ook heel lang niet aan de pil geweest. En werd dan ook niet vaak ongesteld. Volgens mij kon dat niet heel veel kwaad...
ik ga het gewoon even navragen bij de gyn 27 juli. Helaas pas 27 juli... duurt nog zoooo lang... pfff wou dat het al zover was!! Ik ga dat mens bombarderen met vragen!