Nog meer meiden hier met een lange cyclus?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Jeetje echt heftig allemaal. Ik kan uit je kaartje ook niet zeggen of je ei is geweest. Je gebruikt dus geen ovu-testen? Dan zal de tijd het moeten uitwijzen..

2. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Nee, dat weet ik, en een paar maanden geleden zei ik nog heel stoer dat ik na de zomer naar de ha zou gaan als de cyclus nog zo lang en onregelmatig was, maar nu dat dichterbij komt, is het toch wel eng.. :(

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja vind je dat eng? Ik kon juist niet wachten met het naar de gyn gaan... had het gevoel dat we dan veeeel meer kans maakten... en ik heb gelijk gekregen, want de eerste ronde met medicijnen was raak...

4. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Snap ik. Ik zag daar toen ook vreselijk tegen op en bleef het maar uitstellen.

5. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha meiden,

Sorry voor mijn late reactie! De afgelopen dagen heb ik behoorlijke migraine gehad. Dat was duidelijk een voorteken van mijn ongi, want vanochtend dus ongesteld geworden.
    Vanmiddag ben ik naar de gyn geweest. Zij gaf aan dat met mijn huidige baarmoederslijmvlies de kans op een spontane zwangerschap klein is. Niet onmogelijk, maar de kans is gewoon niet erg groot. Wij hebben afgesproken dat er eerst een hysteroscopie komt om mijn baaarmoeder wat beter te kunnen bekijken. Vanmiddag hebben ze dat gelijk al geprobeerd, maar het is niet gelukt helaas. Ze konden de juiste plek niet vinden en het was zonder verdoving, dus uiteindelijk viel ik flauw van de pijn. Toen is de arts er maar mee gestopt. Nu wordt het een dagopname onder narcose. Staat nu gepland voor 13 augustus. Daarna gaan wij verder bespreken wat wij gaan doen. Waarschijnlijk gaan ze dan mijn hele cyclus overnemen. Dus mijn natuurlijke cyclus wordt uitgeschakeld en dan moet ik spuiten en wordt er een cyclus opgewekt met daarbij hopelijk ook een betere opbouw van het baarmoederslijmvlies. Meer informatie daarover krijg ik in een gesprek met de gyn op 23 augustus. Ik vind het wel erg spannend allemaal. Maar ik heb er wel een goed gevoel over. De kijkoperatie de 13e vind ik wel even spannend. Vanmiddag ging het echt niet lekker, hopelijk gaat het dan beter!

Nou ja, heel verhaal en nogmaals sorry dat ik jullie in spanning heb gehouden. Het waren echt een paar rotdagen!

Ik heb nog niet al jullie berichtjes bijgelezen. Ik zal zo even gaan lezen.

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    jeetje ummie wat heftig meid! Wat een vervelende onderzoeken moet je nu allemaal tegemoet zien. Knuffel!
    Ik hoop dat het tot het gewenste effect leidt!

7. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL

Bedankt debby! Ja, ik zie er wel een beetje tegenop, maar het is voor het goede doel!

Ik las ook nog dat truus en juffie weer naar de verloskundige waren geweest. Fijn dat alles goed is!

8. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Jeetje meiden wat een verhalen... wendy en ummie heel veel sterkte toegewenst en hopelijk is jullie snel een kindje geweest.. dikke knuffel..

Ik heb waarschijnlijk toch mijn eisprong al gehad.. opeens een stippellijntje en vorige week had ik inderdaad steken en was ik misselijk en had ik pijnlijke borsten (wat meestal wel tekenen bij mij zijn)

9. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Och jeetje Ummie, dat is heftig zeg.. :( Nou spannend allemaal!

Hier is zo net in het dorp onweer ingeslagen in een 2 onder 1 kap woning. Huis is zo'n beetje helemaal foetsie. Zal je maar gebeuren zeg, dan ben je mooi klaar..

10. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Goh, ben ik daarnet een heel verhaal aan het tikken, alles foetsie ZP ineens offline wegens onderhoud :x

Ummie, dit had ik helemaal niet verwacht, misschien ook wel een beetje doordat ik een tijdje niet meer mee heb gelezen, maar ik zag het gezien je kaartje zo positief voor je in meid. Vandaar dat ik even niet weet wat ik lees hier. Wat een teleurstelling. Alvast sterkte met de komende onderzoeken meid.

Getver Truus, hou op, ben al niet zo held met onweer en ik ben vannacht alleen thuis, want ML heeft de nacht ... brrr ... ik krijg helemaal de koude rillingen. Wel zielig voor die mensen die getroffen zijn.

Lientje, fijn dat je eisprong toch waarschijnlijk is geweest, ik denk het ook hoor.

11. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ja ik ben ook niet zo'n held hoor, met onweer maar de laatste tijd ging het goed. Nou ja, en dan hoor en zie je dit, best heftig.

Ik dacht trouwens dat onweer altijd insloeg op het hoogste punt. Tenminste dat hoor ik mensen altijd zeggen. Maar dit huis was helemaal niet het hoogste punt in de omgeving, zelfs niet in de straat. Weet iemand hoe dat zit?

12. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Ik wist het ook niet, even snel meneer google geraadpleegd en daar word gezegd dat inderdaad de bliksem meestal op het hoogste punt inslaat, maar dat hoeft niet altijd zo te zijn, maar meestal dus wel.
    Wat een pech heb je dan zeg.

13. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    hey meiden,

Heerlijk gister die hoosbuien he? Ik heb genoten!

mijn temp is weer 0.1 graad omhoog gegaan... zal het gewoon een schommeling zijn? Morgenochtend moet ik bloedprikken maar als ik mijn curve zo zie heb ik geen eisprong gehad... :(

zucht...

14. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Goede morgen, hier is het met het weer gelukkig allemaal meegevallen, maar echt lekker geslapen heb ik niet.
    Gisteren hebben we de caravan opgehaald, dus wij gaan hier langzaam aan ons klaarmaken voor de vakantie richting de costa brava

Wendy, ik heb ongeveer 4 dagen voor mijn eisprong een een tempdaling, dus je ei kan nog komen.

15. mamatien

mamatien Niet meer actief

Goedemorgen meiden!
    Gister had ik ineens een knalpositieve ovu test :):) Dus mn ei zal vandaag of morgen wel komen :) Weer paar dagen eerder als afgelopen cyclussen haha!

@ Wendyenrich: Balen van je temp meid! Denk ook niet dat je ei is geweest nee :(. Die had nu toch wel geweest moeten zijn met die clomid?

Bij ons in de Randstad is het weer helemaal niet zo heftig geweest. Ik hou juist van keiharde regen,storm en onweer (als ik binnen zit, en dat zat ik gisteravond) dus vond het wel btje jammer hihi! Maar wel verschikkelijk, al die ongelukken, zelfs iemand overleden!

@ Debby: Ben je trouwens al geheel gestopt met roken?
    @ Truus en juff: Hoe voelen jullie je?!

@ Mirtjuh: ohh lekker zeg, op vakantie! Ik hoef ook alleen nog maar vandaag en morgen te werken :):)

@ jessie: Hoe gaat het met jouw ei? al gevonden?

16. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Goeiemorgen!

@Wendy, aan je temp te zien heb je inderdaad nog geen ei gehad..

@Mirtjuh, oh lekker vakantie! Wanneer gaan jullie?

@Mamatien, wat fijn, een positieve ovutest! :) Nu goed klussen, je ei zal inderdaad vandaag of morgen springen!

17. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @mamatien, dat lijkt mij dus ook! waarschijnlijk ben ik dus resistent voor Clomid.. kan dr ook nog wel bij! Het kan zijn dat mijn ei is geweest net in die 3 dagen dat ik niet heb getempt? Maar dan zou hij toch niet ineens 36.3 moeten zijn...

moed zakt me zo nu en dan wel even in mijn schoenen hoor!

18. mamatien

mamatien Niet meer actief

@wendy: Snao dat de moed je in de schoenen zakt.. Je ei kan denk ik niet in die 3 dagen geweest zijn, want dan had je temp nu nog hoger moeten zijn! Wel super naar voor je hoor!! Zekier omdat dit je laatste ronde clomid is.. Hierna wordt je als het waren even 'losgelaten' toch?! Gaan ze dan pas weer wat doen als er meer duidelijk is bij Richard of de donor?

19. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Wendy, ik denk ook niet dat je ei is geweest in dagen dat je niet getempd hebt, het is moeilijk in te bepalen, omdat je temp zo erg schommelt, maar ik blijf toch stiekem voor je hopen en duimen dat er toch nog wat komt. KNUF

Truus, ik denk dat we de 22ste vertrekken, lekker nog voor het weekend, dan is het hopelijk niet zo druk op de weg.

Mamatien, fijn dat je een ovu test positief is, bijna op het wachtbankje, het is dus weer spannend voor jou.

20. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, bedankt voor jullie lieve reacties! Heb ik echt even nodig.

Wendy, ik kan me voorstellen dat de moed je in de schoenen zakt met elke keer weer die tegenvallers. Sterkte meid!

Ik houd mij nu maar even vast aan de leuke dingen. Wij hebben deze week onze vakantie naar Egypte geboekt en daar heb ik superveel zin in! Het duurt nog eventjes (in oktober) maar dan hebben wij iets leuks om naar uit te kijken.

Deel Deze Pagina