Hey meiden effe snel nog ... Ga ik naar de toilet heb ik net eggwhite , dit kan toch helemaal niet? Ik zit dit pas op CD7! Moet ik dit serieus nemen?
goedemorgen, wat een verhalen hier allemaal. ummie en Wendy: sterkte meiden. Ummie: lekker zeg op vakantie naar egypte! mirjuh: ik snap nooit wat van mijn slijm dus aan mij heb je denk ik niet zo veel. mamatien: fijn een vroeg ei!
ja de ik heb de tegenslagen nu wel een beetje gehad... Maar we gaan gewoon vrolijk door. gister voor het eerst rondgekeken naar Donoren. Eentje komt bij ons uit de buurt en is wel een optie. We moeten eerst de uitslagen even afwachten..
Lekker Ummie, een vakantie naar Egypte. Lijkt mij een mooi land! Mirtjuh, tja ik kon nooit zo veel met mijn slijm. Ik had het op de meest vreemde dagen in mijn cyclus, dus ook als mijn ei er nog niet was. Weet niet of jou slijm normaal betrouwbaar is? Anders even voelen hoe hoog je baarmoeder staat?
Ik heb even terug gekeken op mijn tempkaartjes en heb inderdaad 1 cyclus gehad dat ik 1 dag eggwhite had op dag 11, alleen kwam mijn ei toen pas op dag 30. Dit was wel de cyclus waar ik mogelijk zwanger was, misschien een goed voorteken De anderen cyclussen klopt het eggwhite wel met mijn eisprong. En wat de stand van mijn baarmoeder betrefd, daar heb ik me weleens in verdiept, maar voor mijn gevoel is dat de hele cyclus hetzelfde, daar kom ik niet echt wijs uit. Ik heb trouwens wel sinds cd1 groene thee gedronken, maar dit is gewoon thee uit de supermarkt van lipton, niet speciaal uit een reformhuis of zo, zal wel toeval zijn dan denk ik ... Maar goed .... ik kijk het nog wel even aan, ik laat het niet zomaar aan me voorbij gaan voor de zekerheid, maar hou er wel rekening mee dat het loos alarm is. Ummie, lijkt me geweldig Egypte, nog nooit geweest Wendy, kijken kan geen kwaad toch? Op deze manier kan je er wel langzaam naar toe groeien, mocht het ooit nodig zijn.
Dames...jullie hebben al heel wat afgekletst. De 5000 berichten zijn behaald. dit topic gaat daarom dicht en dan kunnen jullie weer een nieuwe openen. Op naar de volgende 5000 berichten. kwebbel Moderator