Nog meer meiden hier met een lange cyclus?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Debby82,

Houd jij ook je temperatuur bij? Ik doe dat zelf wel en ik heb nu al 3 dagen een mooie temperatuurstijging. Ik denk dus dat ik over een kleine 2 weken ongesteld ga worden.

2. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bovendien rommelt mijn buik nu heel erg. Veel kleine steekjes aan de linkerkant. Echt grappig om weer wat te voelen...
    Ik hoop dat jouw cyclus ook snel tot een eind komt!

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ummie nee nog niet gedaan. wou er na deze ronde mee beginnen maar ja... ik heb wel al 3 dagen mijn termometer naast mijn bed liggen maar vergeet het steeds. Ik ga het nog maar eens proberen morgen...

4. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel succes!!

5. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Hmm oke. Nou wat een geluk heb je gehad dan zeg bij Emma!

Ik ben heel benieuwd wat er bij de gyn uit gaat komen, denk inderdaad dat PCO geen verassing zal zijn..

Wel fijn dat je nog weet hoe je cyclus een beetje was voordat je aan de pil ging. Ik weet dat bij mezelf totaal niet meer want ben maar 2 of 3 keer ongi geweest voordat ik destijds aan de pil ging. Ik was er elke keer 14 dagen lang zo ziek van dat ik toen nog geen eens naar school toe kon. Nou dat werkte natuurlijk niet, vandaar dat de HA mij toen gelijk de pil voorschreef.

Nu heb ik dat gelukkig niet meer dat ik er ziek van ben.

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja dat komt omdat ik heel lang niet aan de pil ben geweest. Gewoon even "voor het zingen" de kerk uitgebruikt gedurende een jaar of 4. Maar heb het niet echt bijgehouden hoor, dacht alleen vaak, jeetje nu nog niet ongie!

Zo een pijn is ook niks, heb je dat nu nog steeds? Ik heb amper pijn bij mijn ongie... maar zal wel komen doordat ik een slechte ei heb vaak.

7. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Nee ik heb er nu gelukkig helemaal geen last meer van! Geen buikpijn of niks, dus daar ben ik heel blij mee. Was wel even bang dat het terug zou komen toen ik ging stoppen met de pil.

Ik was echt 14 dagen lang ongi destijds en lag ook 14 dagen ziek op bed. Gigantisch rug en buikpijn. Misselijkheid, tot overgeven aan toe dus dat kon toen echt niet zo doorgaan. Ook omdat ik steeds 14 dagen van school miste.

Maar gelukkig is het niet terug gekomen. Ben nu toch zo'n 7 maandjes van de pil af ongeveer dus ga er vanuit dat het ook niet meer terug komt!

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    fijn zeg! Zal wel komen omdat het nog op gang moest komen ofzo?
    7 maanden alweer... het schiet ook allemaal niet op he meid... ging je nou ook naar de gyn na deze ronde? Ik was er vrij snel bij (dit is pas officieel de 2e ronde omdat we de eerste maanden om mijn eisprong heen vreeen) maar ik haat tijdverspilling!

9. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Nee ik ga naar de huisarts maandag. Hopelijk wil ie een beetje mee werken en zegt ie niet dat ik eerst maar nog even aan moet kijken. Ik neem in ieder geval mijn temp kaartjes mee, dus daar kan ie mij niet mee afschepen.

Ik had niet verwacht dat het zo'n tijdje zou gaan duren voordat ik zwanger zou raken. Vooral niet omdat ik 3 jaar geleden door de pil heen zwanger ben geraakt, maar dit is toen met 8 weken een MK geworden.

Nou echt fijn dat jij zo snel geholpen word, ik hoop dat ze bij mij ook niet al te moeilijk gaan doen. Want ook ik haat tijdverspilling!

Stel je voor de de huisarts nu zegt, kijk nog maar een half jaar aan en kom dan maar terug en later blijkt dat het toch niet goed zit, dan heb je gewoon een jaar weggegooid.

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja inderdaad dat is gewoon onzin. Ik zou de huisarts gewoon stalken tot ie me doorstuurde dan. Maar die van mij deed heel makkelijk vroeg niet eens hoe lang ik bezig was. En de gyn heeft dat ook niet gevraagd dus heb lekker niks gezegd. Ik moet wel zo een vragenlijst invullen waarin ze het vragen. Maar ik dik het een beetje aan.

11. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Nou ja ik verwacht eigenlijk niet dat de HA moeilijk gaat doen. Er staat niet voor niks overal op internet dat een cyclus langer als 6 weken echt niet goed is en dat je dan met een half jaar zeker naar de HA moet gaan.

Maar ja, wat als de HA wel moeilijk gaat doen? Heb ik eigenlijk nog niet over nagedacht maar die kans zit er natuurlijk ook in..

En ach, wat betreft jou vragenlijst, je kan het altijd aandikken inderderdaad. Maar denk echt niet dat de gyn jou nog terug naar huis gaat sturen met het verhaal dat je nog maar even aan moet kijken.

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    nee dat denk ik ook niet. En ik verwacht ook niet dat jouw huisarts raar gaat doen hoor.

En aandikken doe ik wel maar ook niet te veel want ik kan moeilijk zijn begonnen toen ik nog zwanger was ;)

13. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    He dames, zie mijn nieuwe banner. Stom, hoe blij je kunt zijn met een ongi.. was helemaal door het dolle heen gisteravond! Ik ga nu ook wel serieuzer tempen om een beeld te krijgen. Thermometer ligt naast het bed!

@Truus, ik had het al gezegd, heel veel succes morgen. Zoals je ziet gaat mijn ticker uit van 39 dagen, maar als het er bij mij weer 70+ worden ga ik toch dat telefoontje eens plegen!

@Debby, hopelijk komt voor jou ook snel je ongi nu..

@Ummie, 120 dagen! Pfff.. was dat je eerste ronde na de pilstop?

14. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Haha nee inderdaad niet, dat word een beetje moeilijk ;)

15. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Jeetje meid, geweldig! Fijn dat je nu eindelijk duidelijkheid hebt!

Goed van je dat je nu serieuzer gaat tempen! Denk dat dat wel een hoop duidelijkheid gaat geven.

En inderdaad, als dit weer zo'n lange ronde word of je ziet aan je temp dat je geen eisprong hebt zou ik inderdaad ook een telefoontje plegen naar de HA.

Bedankt voor het succes wensen! :)

16. mamatien

mamatien Niet meer actief

Hoi meiden,
    Jeetje er is veel gepraat in de tussentijd dat ik weg was!!
    Mijn temp is weer 0.1c omhoog gegaan :):)

17. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Hey Meiden,

Ik ben al een poosje niet meer geweest:)
    Maar wil toch even weer met jullie meiden kletzebetsen....

Ik zit nu op cd 41, 28dpo pffff:x:x:x Moedeloos wordt je ervan.

Ben ook weer bang dat dit weer zo´n rotcyclus wordt helaas, hopelijk niet weer de 202 dgn:(

Gelukkig mag ik morgen weer naar de gyn, en start ik snel met clomid:(

Hoe is het verder hier meiden

18. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Spannend meid! In ieder geval positief dat je temp weer wat is gestegen. Duim voor je!

@Typje, balen dat je op CD41 zit.. Maar morgen weer naar de gyn dus. Neem aan dat ze dan je ongi wel gaan opwekken zodat je kan beginnen met Clomid. Of hebben ze daar nog niks over gezegd? Spannend in ieder geval, succes morgen! Laat je ons wel even weten hoe het was?

19. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, inderdaad was mijn eerste ronde na pilstop. Was echt niet leuk... Ik hoop dat mijn volgende rondes in ieder geval korter zullen zijn!

20. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Jeetje 120 dagen is ook niet niks.
    Ik had er zelf eentje van 136 dagen van de zomer. Ik was toen best wel ziek en dan laat je lichaam als eerste natuurlijk de vruchtbaarheid gaan.
    De herstelperiode van de bevalling was echt heel moeizaam.

Ben nu zo verschrikkelijk moe de hele dag. Hoop dat het een goed teken is.

Deel Deze Pagina