Oh Truus, je hebt net voor me gereageerd, dus al antw gegeven op mn vraag haha! op de dag dat dat kruis staat en de dag ervoor staat dat je niet getest hebt, klopt dat?! We meoten maar gewoon ff aankijken.. Wat hoop je zelf?! Je hebt iig wel 1 x geklust vlak daarvoor
SMEP is Sperm meets egg en gaat als volgt: Je begint vanaf de vruchtbare tijd om de dag (dus voor mij vanaf een dag of 15 denk ik) en je doet ook ovulatietesten. Vervolgens, als de ovulatietest positief is doe je 3 x achter elkaar, dan een dag pauze en dan nog een x. @Mamatien, ooh ok. Succes! Ik geloof trouwens niet dat het raak is bij ons
Nee was het maar zo Dan zou ik de een perfecte cyclus hebben: CD18 eisprong, LF11 dagen = cyclus van 29 dagen. Nee daar geloof ik niet in.
Oh okee. Wij hebben vorige maand ook heel de maand om de dag gedaan, toen ovutesten positief werden 4 dagen achter elkaar geklust alleen toen daarna niet een dag wachten en nog een keer. Waarom denk je dat het niet raak is bij jullie? Je temp is mooi.
@Truus, ja dat is dus smeppen haha! @mamatien, ik heb helemaal geen kwaaltjes behalve dan een beetje PMS. En ook gewoon een gevoel dat het niks is. Mocht ik maandag nog niet ongesteld zijn, dan waag ik eens een testje. Ik ben wel moe hoor, maar gewoon PMS moe. Niet die typische zwangerzijnmoeheid.
Kijk maar naar mijn kaartje van vorige maand. Toen steeg mijn temp ook eerst naar 36.4, bleef daar vervolgens een paar dagen en steeg toen verder naar 36.6/36.7. Toen kreeg ik ook pas positieve ovutesten, bij die 2de tempstijging. En omdat ik nu ook nog geen positieve ovutest heb gehad denk ik dat mijn ei nog niet is geweest.
Hai meiden, Ik hoor hier niet want ik heb geen lange cyclus, maar ben wel over de 35 dus ook lastig.... @Chebu, jij hebt wel een innestelingsdip op je kaartje, 4 dagen na ovulatie en een tweede temp. stijging. Ziet er wel positief uit zou ik zeggen! Zwangerschapsmoeheid begint sowieso vaak pas rond week 6 van zwangerschap hoor dus...wie weet. Vaak zijn het diegene die niks voelen die dan toch zwanger zijn.. @Mamatien, wij gebruiken ook pre-seed, wel fijn spul en dat je weet je in ieder geval dat het glijmiddel niet in de weg gaat zitten . Leeg alleen niet de hele tube in me hoor zoals op de gebruiksaanwijzing. Is nogal veel. Succes allemaal en jij ook Truus komende tijd! Groetjes Charlie
@Charlie, hihi. Mss focus ik wel teveel op mijn 1e zwangerschap. Toen was ik echt na een dag of 8 na ovulatie al zo vreselijk moe. En ik had ook veel buikpijn. Maar goed, de boel is al opgerekt. Mss dat het daarmee te maken heeft? Ben wel heel erg emotioneel. Ken mezelf niet meer terug
@ Truus: Dat raden en gokken heeft toch allemaal niet zoveel zin, moeten komende dagen maar ff aankijken hoe je temp veranderd.. Miss heb je wel je ei gehad, miss niet
Zit je me nou weer uit te lachen Truus? Jong blaadje met je jonge god?? Ik denk toe te lachen....ha ha...het komt wel goed met ons. @Chebu, ik ben sowieso snel moe tweede helft van mijn cyclus...maar goed, mijn temp is dan ook gelijk richting koorts dus dat verbaasd me niets. Maar toen ik zwanger bleek van nummer 1 (Fleur is ruim 2 1/2) had ik ook een temp dip en een tweede stijging...vond laatst dat temp.kaartje....En ik zie dat jou temp. kaart vorige maand ook een dip liet zien?? had je toen niet het gevoel dat het misschien raak was? Vraag me af hoe vaak dat voor komt, dat het raak is even maar dan als nog misschien fout gaat. Zou al zo helpen om te weten dat je zwanger kan worden he? met onze dochter was het in 1 x raak maar nu.......ben zooooo ongeduldig en dat met een korte cyclus.. Denk dat je zo'n 4 dagen voor NOD echt duidelijkere kwaaltjes gaat krijgen...dus voor jou morgen of vrijdag zoiets? ben benieuwd voor jullie... Zal af en toen meelezen vanuit ons vakantie oord vanaf morgen. Doeg meiden, Charlie
@Charlie, nee vorige maand had ik dat gevoel niet. Deze maand wel vlak na de eisprong, maar nu ook niet meer. Hoe veranderlijk is een mens. Een tempdip wil trouwens niet altijd zeggen dat je dan ook zwanger bent volgens mij. @Truus, hihi jong blaadje met een jonge god! Dood aan je huisarts!!(bij wijze dan).
Lees dat hier meerdere dames gebruik maken van ovutesten. Ik wil er ook mee beginnen om zo'n m'n eitje te vinden, maar op welke dag zou ik het beste kunnen beginnen met testen??