@ Truus & Lavendel : Jippie!!!! Goed klussen deze paasdagen he Laten we hopen dat daar wat uitkomt.. @ Debbie: ene kant vervelend dat je ongi bent, want dat betekenti niet zwanger.. Maarja, je kan nu wel weer aan een volgende ronde beginnen. Dat is toch wel fijn!
Oeh ik moet me schamen, ik lees hier nu net dat 35 dagen niet lang is voor een cyclus,...uhm dan is mijn vraag, hoelang is die van jullie dan? en hoelang zijn jullie dan bezig? Ik ging net de goed kant op, en zit nu al weer op dag 37...grrr Vind dit al lang duren,...arme jullie...die nog langer moeten wachten. Succes!
Kijk maar naar mijn onderschrift, tussen de 42 en 50 dagen.. Ben begin September gestopt met de pil en zit nu in ronde 5. Jou cyclus zag er weer mooi uit, na die ene uitschieter in het begin van 84 dagen. Balen dat je alweer op dag 37 zit, hopelijk heb je snel duidelijkheid!
Volgens mij heb ik een positieve ovutest! Ga straks nog een keer testen, was net maar een heel klein plasje. Dus die ga ik nu eerst even opsparen Als ik nu dit weekend mijn ei heb houd dat in dat mijn cyclus weer korter zal zijn deze ronde!
Ik ben donderdag ongesteld geworden, dus 2e ronde is voorbij. Hopelijk wordt de volgende ronde weer korter!
Ik hoop voor je dat deze ronde weer korter word, of dat je natuurlijk gewoon zwanger raakt! Nou hier toch maar geen positieve ovutest. Wachten vol spanning nog even af. Zal denk ik wel een dezer dag positief worden.
@ Truus, waarom geen pos. ovutest? Bleef het streepje toch lichter dan je eerst dacht? Doe voor de zekerheid 2keer testen op een dag...mocht je dat niet doen! @ Ummie, op naar de 3e rond meid ennuh hopen dat het een mooie 3e ronde word met goed resultaat! ik heb net nog weer ovutest gedaan, nu is het streepje lichter dan gister. En dus ook lichter dan de controlestreep. Beteken dit dan dat mijn ei al is geweest?
Ja streepje bleef net wat lichter als ik dacht. Hij is op een haar na niet positief. Test nu inderdaad 2 keer op een dag. Dus gisteren was je test positief en vandaag niet meer. Dan is waarschijnlijk je ei nu gesprongen inderdaad!
@Lavendel, was ie gister echt positief.. dus sterker dan controle-streepje? Dan heb je je ei gehad.. @Truus.. wellicht morgen wel een knaltest?! @All.. ik houd het op paaseieren eten. Het is nog te vroeg voor mijn ei
Ja dat hoop ik ook, ja in het begin was het even echt niet leuk meer. Maar dat van jou is ook niet geweldig..pfff zoveel dagen wachten.. Succes met zwanger worden. Groetjes layla
@ Truus, goed dat je nu 2x test. 't komt vast zeer snel goed!! Houd het goed in de gaten...maar dat doe je al 't wordt gewoon een echte paasei Ik heb m'n testen er weerbij gehaald, begin nog te twijfelen ook. maar gister was ie echt duidelijk dan de controlestreep. En nu vanmiddag weer wat lichter. Dan zou ik m'n ei gehad hebben dus, gek dat ik daar verder lichamelijk niets van merk. Alhoewel ik vanmiddag even wat lage rugpijn had.
Ja misschien wel, verwacht hem sowieso een dezer dagen! Nou met gewoon paaseitjes eten doe ik ook mee hoor, heerlijk @Lavendel, ik merk lichamelijk ook nooit iets van mijn ei hoor. Het is dat ovutesten en mijn temp dat vertellen.
Ik kan me hier ook wel komen aanmelden Truus... ik zit inmiddels al op dag 49........ grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr