Nog meer meiden hier met een lange cyclus?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Oeh Chebu, je temp is echt super! :D

2. Vlinder1982

Vlinder1982 Actief lid

25 dec 2009
    135
    0
    0
    Ik heb paar dagen knallende ovutesten gehad ( paar dagen?? ). Heb toen ook geklust en wacht nu momenteel op mijn menstruatie. Nog steeds niks te bekennen. Wel misselijk, soms duizelig en mijn lenzen zitten ook voor geen meter. Ben ook heel moe. Ik snap er niks van. Heb ook last van winderigheid, hihih. Herkent iemand dit?

3. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Hoelang geleden is had je positieve ovu-testen, Vlinder? Helaas zijn er ook meiden die altijd moe zijn tijdens hun LF.. dus tja, toch maar gewoon afwachten.

Ben benieuwd hoelang temp nog laag blijft.. zou wat zijn als ie ineens deze week al omhoog gaat.. *een mens mag dromen toch?*

4. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    hier ook iemand met een lange cyclus.......zit nu op dag 35 en ik hoop dat mn temp morgen omhoog schiet:)

heb wel al drie dagen vruchtbaar slijm gehad!!

hoi Truus....;)

Nenna

5. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Pff.. dat is ook een dramatisch lange cyclus, Nenna! Mag ik vragen waarom er in je handtekening staat: "nog 5 kansen??"? Ik hoop dat je temp snel omhoog gaat..

6. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Dromen mag altijd! Ik droom er ook iedere keer van maar tot nu toe nog geen effect.. Hoop dat het bij jou wel werkt!

7. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Haai :D

8. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    @jessie: mijn man wil na zijn 40e niet meer.......dit jaar wordt hij 40:(
    morgen zien of mijn temp gestegen is.....duimduimduim

trusten
    Nenna

9. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Truus, bedankt voor de site. Zal eens kijken of het gaat lukken.
    Hoe is het nu? Nu wel een positieve ovu? Hoop het zo voor je!
    Pffff...je slijmwaarnemingen. Dat vind ik wel heel lastig om dat te beoordelen.

@ Chebu hoest met jou?

@ Vlinder, een paar dagen zelfs knallende ovutesten? Wat knap. Ik had um 1 dag. Wanneer is je nod?

@ Jessie, dromen mag en ik duim voor je dat je droom uitkomt!

En voor iedereen trouwens....

Hier alles ok. Geniet van de zon. Probeer thuis wat te werken. En stiekm hopen dat het deze maand raak is.

10. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Als het niet gaat lukken geef je maar een gil. Volgens mij kunnen we je hier allemaal wel helpen.

Nog geen positieve ovutest, misschien vanmiddag. Temp is ook weer terug naar 36.2 gegaan na die dip van gisteren. Dus ik weet niet..

Wat een heerlijk weer is het he! Lekker warm zonnetje :)

11. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    He Truus, dat is lief van je! Ik zat net beetje te mopperen op je ;) stuur je mij naar een engelse site:$. Maargoed, volgens mij is het wel gelukt. Ik zie mijn grafiek, en vraag mij verder niet wat alles betekend. Alleen hoe kan ik nou de grafiek aan jullie laten zien? Dat ie in mijn banner komt?!

Blijven je testen wel bijna posie?

12. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Uhm hoe krijg jij die link in je banner..

Aan de linkerkant staat ergens My home page. Daar moet je op klikken. Als je dat gedaan hebt staat er als het goed is aan de linker kant ergens My home page settings. Als je daar op geklikt hebt kun je vervolgens in het midden klikken op Get sharing code/Buttons. Dan zie je een HTML code en een BB code, en die BB code moet je kopieren en die kan je dan hier in je handtekening plaatsen.

Ik vind het ook klote dat het een engelse site is. Ben er ondertussen wel aardig aan gewend, maar in het begin moest ik ook steeds hulp vragen ;)

Nou ovutesten zijn nog steeds bijna posi elke keer. Grr.. Alhoewel ik wel erg twijfel met die ik net heb gedaan of die positief of negatief is. Zal m'n man zo wel laten kijken, die komt er volgens mij net aan nu.

13. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    ik krijg de melding You have not created your home page yet. Dan moet ik op een link klikken en daarboven staat 'your intro message'
    Ik moet daar van alles invullen en aanklikken maar mijn engels is zo slecht...moet ff gaan puzzelen hoor

Hoelang zijn je ovutesten nu al bijna posi? Bij mij begonnen ze al 2weken voor de vette posi test al licht te kleuren...weet niet of dat normaal is, maar misschien ben je hierdoor gerustgesteld?
    wat zei je man?

14. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    vraag niet hoe...maar volgens mij staat ie nu in m'n handtekening
    wil je eens kijken en klikken?

15. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Oh ja, dan moet je even je home page aan maken. Moet je even puzzelen inderdaad, dat is mij toen ook op goed geluk gelukt ;)

Als het niet lukt weet misschien een van de andere dames het hier wel.

Hier een foto van mijn ovutest van zo net. Mijn man zegt ook dat het niet veel scheelt of hij is positief.

16. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Hmm hij lijkt op de foto lichter dan dat ie hier lijkt..

17. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Jaaaaaaaa het is je gelukt! :D

18. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    zie inderdaad weinig verschil...ik weet niet hoeveel je er nog hebt maar misschien over 3uurtjes weer doen? gewoon voor de zekerheid?
    ennuh natuurlijk blijven klussen!

19. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    :D ik ben zoooooooo trots op mezelf ;) ;)
    vrijdag had ik dus posi ovu en zaterdag is mijn temp omhooggegaan zoals je ziet

20. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ja ga straks nog een keer testen. Wie weet is ie dan wel echt positief.

Enne, klussen komt ook goed ;)

Deel Deze Pagina