Nog meer meiden hier met een lange cyclus?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ja en die positieve ovutest kun je ook nog invullen. Dat kan bij Tests en dan bij OPK kan je invullen of ie positief is + of negatief -.

Ga even douche :p

2. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    jij gaat douchen, ik ga eten en dan straks nog ff klungelen of ik de ovutesten erin kan zetten. bedankt weer he!

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Het is gelukt zie ik! :D

4. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    goed he! :D En is het douchen ook nog gelukt? ;) :D
    En heb je inmiddels weer ovutest gedaan?

5. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ja jij bent goed :D

Douche is gelukt inderdaad ;)

Ovutest was zo net een heeeeeel stuk lichter, dus ik weet het niet meer. Vorige keer had ik echt 2 dagen een knal test, dus vermoed dat mijn ei toch echt nog niet geweest is. Temp is ook nog niet omhoog, dus zal wel weer een lekker laat ei worden dan..

Maar sowieso zijn mijn ovutesten rond het middaguur altijd veel donkerder als dat ik s' avond 1 doe.

6. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Applaus voor Lavendel! Het is je gelukt!

@Truus, vaag hoor die testen.. je temp lijkt trouwens wel verdacht veel op de vorige maand. Wedden dat ie nu 3-4 dagen op dit nivo blijft en dan verder stijgt?

Bij mij is het een rommeltje, dus nog niets (maar ook pas op dag 10) wat op ei wijst. Wel nu al last van rug en pijnlijke (.)(.).. ??

7. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ja inderdaad! Zouden morgen of overmorgen mijn ovutesten positief moeten worden.. Naja, vrees dat ik niet meer kan doen dan afwachten. Maar mijn geduld is op! :x

Dus, zere rug en tieten? Raar hoor.. Misschien toch een vroeg ei? *We dromen lekker verder voor een vroeg ei voor jou* :D

8. mamatien

mamatien Niet meer actief

#788 mamatien, 7 apr 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 apr 2010
    Hoi meiden,
    zo ik kijk een paar dagen niet en gelijk vet veel bij te lezen! Leuk hoor :)

Truus, nog steeds geen posi testen? :( Moet nu wel ff komen hoor!! Ik hoop voor je vandaag! Ik zie dat je nog steeds 'braaf' om de dag klust, meer kan je nu niet doen ;)

@ Lavendel, goed van je, dat je FF hebt ingevuld hahaha! En ja, het verbouwen en verhuizen gaat goed, is alleen super druk en brengt aardig wat stress mee..
    Posi test en temp omhoog, goed teken! Wel goed geklust?! :)

@ Chebu: Hoe staat het er bij jou voor?! Zijn de duivels gekomen of mag ik je feliciteren?! ik hoop echt het laatste!! Zie dat gister je temp wel omlaag ging... :(

Nou hier nog steeds afwachten..

9. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Mamatien, ik zie dat wij samen in de lange weken voor het ei zitten.. saai hè?

10. mamatien

@ Jessie: Ja heeeel saai he, die weken lijken altijd zo langzaam te gaan!! Maarja.. We kunnen er helaas niets aan doen om ze sneller te laten gaan!

11. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Nee nog steeds niet grrr.. Wie weet vandaag, ik hoop het zo!

En inderdaad, we klussen netjes om de dag. Dus we doen ons best! ;)

@Chebu, hoe is het met jou? Je hebt je temp nog niet bijgewerkt zie ik. Nog steeds hoog? :)

12. mamatien

@ truus: vorige maand had je op dag 28 je 1e posi test he?! omdat je temp er vrijwel hetzelfde uitziet.. heb je daar grote kans van dat het weer zo is!!! Ik duim voor je hoor..!!!!

13. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ja dat is zo inderdaad. Nou wie weet heb ik straks ineens een knal test, ik hoop het!

Dank voor het duimen! :)

14. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    *zingt* En we duimen met z'n allen voor het ei, en we duimen met z'n allen voor het ei, en we duimen met z'n allen, we duimen met z'n allen, we duimen met z'n allen voor het ei van Truus..*stopt met zingen*

15. mamatien

** Singing ajah jippie jippie jeeh, HIEP HOI, HOBBEL HOBBEL PIEF PAFF!! ** LOL

16. Truus21

Truus21 Niet meer actief

*Doet een dansje op het zingen van jessie en mamatien* :D

Hahaha stelletje mutsen! :p

17. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Joh.. ik ben met een of andere verhandeling bezig over "reliability and validity of the construct".. dan is ff zingen alleen maar goed ;)

18. Truus21

Truus21 Niet meer actief

En dat is?

Klinkt best intelligent! ;)

19. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    :) ben bezig met laatste loodjes van mijn proefschrift om te kunnen promoveren. Gisteren discussie gehad over datum, ik had gepland oktober 2010, prof ziet liever jan 2011.. ik heb 'm maar niet verteld dat als ik nu zwanger raak ik jan 2011 ben uitgerekend en ik dat dus niet zie zitten..

20. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Wat zie ik nu.. weer een negatieve ovu-test? :(

Deel Deze Pagina