Nog meer meiden hier met een lange cyclus?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Truus21, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamatien

mamatien Niet meer actief

@ Jessie: Waar wil je op promoveren? Vet hoor!!!
    Gaat het volgens jou lukken in november?! Want al wordt het januari en je bent zwanger, kan je toch altijd paar maandjes later promoveren?

@ Truus: Zie ook weer een - staan?! Jammer meid, laten we hopen dat het morgen dan raak is! Al dat duimen en zingen heeft dus geen effect gehad..

2. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ja weer een negatieve ovutest. Grr..

3. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

Jan 9, 2010
    3,656
    0
    36
    @ Truus en Jessie; we hebben tevroeg gejuichd. Ik kan nu wel inloggen, dan krijg ik mijn tempkaart te zien. Maar waar kan ik nu de temp van vanmorgen invullen?! Ik klik overal op maar het scherm dat ik gister zag zie ik nu niet:(
    Truus, kan me voorstellen dat je geduld op is. Maar houd moed!! Ik blijf voor je duimen.
    En Jessie, jij succes met je proefschrift!!

@ Mamatien, jaja we hebben geklust ;) en hoop dat we het zo goed hebben gedaan dat er dit keer wel resultaat is. Mooi dat verbouwen en verhuizen goed gaat, houden zo. Wanneer denken jullie klaar te zijn?

4. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

Jan 9, 2010
    3,656
    0
    36
    ok....ik heb volgens mij de temp voor vandaag ingevuld. Ik weet alleen niet maar waar ik op geklikt heb:)

Hoe is het verder bij en met jullie?

5. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Het is gelukt zie ik! Je kan in het vervolg aan de linkerkant klikken op Data en dan op Enter data. Je kan ook in de kalender die je ziet staan klikken op de datum van vandaag, dan kan je ook alles invullen.

Oh ja, en dank voor het duimen! :)

6. Jessie80

Jessie80 VIP lid

Oct 3, 2009
    6,203
    266
    83
    Genetica van schizophrenia. Is wel waar dat ik altijd nog een paar maandjes later kan promoveren, maar het is al zoveel maandjes later als ik ooit had gedacht. Ben namelijk nu al 6 jaar bezig en eind van het jaar dus ruim 6,5.. terwijl er eigenlijk 4 jaar voor staat. En ik wil dan ook gewoon kunnen genieten van ons kindje ipv stressen voor die promotie.

Maar goed.. het is nog niet zover.. beiden :(

7. Chebu

Chebu VIP lid

Dec 17, 2007
    7,174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Truus, alweer een -:(

Dames, het is rrraaaaak! Eisprong op dag 23 dus beetje laat maar het kan, dus geef de moed niet op. Ik blijf jullie volgen en ik hoop dat er heeeeeeeel gauw ook hele mooie positieve temperatuurkaartjes zijn;):D

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

Nov 16, 2007
    10,986
    116
    63
    chebu: jeeeeeeej!!!! Had al goede hoop, je kaartje zag er zo mooi uit. Gefeliciteerd en geniet ervan!

9. Chebu

Chebu VIP lid

Dec 17, 2007
    7,174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Juffie, dank je wel!!

10. mamatien

mamatien Niet meer actief

@ Chebu: WoW GEFELICITEERD MEID!!!!! Het is je gegund!!!! Ga er lekker van genieten!!! Hier krijg ik weer hoop van :D

11. Chebu

Chebu VIP lid

Dec 17, 2007
    7,174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Mamatien, geef de hoop niet op meid! Ik ben nu 2x zwanger geworden met een lange cyclus. Denk dat we gewoon geluk hebben gehad ofzo.

12. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Chebu VAN HARTE GEFELICITEERD!!! Hoe lang heb je er over gedaan uiteindelijk???

Lavendel wat een mooi kaartje heb je zeg. Hoop dat het voor jou ook raak is meid!

Truus hopelijk heb je snel je ei! Hoe zit het met je afscheiding? Heb je al rauw eiwit ondenkt ;)

Ik ben ook begonnen met temperaturen. Hoe zet je dat eigelijk in je handtekening? Hebben jullie ook die cursus van fertility friend gedaan??? Vind het mega interessant.
    En voor wie nog meer wil zien. De great sperm race op you tube is erg leuk (mensen als zaadcellen) en leerzaam!
    Zo heb ik het nut van afscheiding ontdekt en ook dat er uiteindelijk maar een stuk of 3 van de 250 miljoen zaadjes bij het eitje terecht komt. Een bevruchting lijkt eigelijk bijna onmogelijk!

Hier is mijn ongie bijna weg. Nog een paar drupjes bruin. Dus we kunnen weer aan de klus!

13. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    juffie ik zie dat je een dip hebt vandaag in je temperatuur. Ga je wel aan de klus? Het is nog wel erg vroeg maar zo je eisprong dip kunnen zijn???

14. Chebu

Chebu VIP lid

Dec 17, 2007
    7,174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Debby, dit was ronde 7 (om mezelf op te peppen was elke ronde, ronde 1 haha). En met 1 been in de MMM want ik zou na 3x tempen weer langs de gyn moeten.
    En the great spermrace heb ik ook gezien, geweldig filmpje he!

15. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Chebu, gefeliciteerd meid!!!!! :D Ik wist het!

Hier dus nog steeds een negatieve ovutest.. Ook geen vruchtbaar slijm meer, dus tja.. Ik weet het niet meer.

16. Truus21

Truus21 Niet meer actief

En weer een negatieve ovutest hier..

Aangezien ik er bijna doorheen ben maar weer 50 nieuwe besteld. Hoop dat ik ze niet nodig heb ;)

17. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hoe lang is je lf meestal truus?

18. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Dat weet ik niet omdat ik nu pas voor de 2de keer temp, maar de vorige keer was ie 11 dagen. Dus ja, dat kan nog afwijken.

19. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    las wel ergens dat je lf meestal wel ongeveer gelijk is.
    Als ie nu weer 11 dagen is krijg je over een dag of 2 je ei. Hoeft dus nog niks te zeggen!

20. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ja daar heb ik ook wat van gelezen inderdaad.

Maar als ik over een dag of 2 mijn ei zou hebben zouden met ovutesten nu ongeveer wel positief moeten worden.. En dat zijn ze niet.

Naja we zien het wel. Kan helaas toch niet meer doen dan afwachten..

Share This Page