Nog meer meiden hier met een lange cyclus?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    daar schrijf ik ook mee dus doe ik wel even:)

Jessie: begrijp je wel hoor! Klinkt wel ingewikkeld trouwens:) Maar ben echt een alphatype dus heb niets met chemie, natuurkunde enz;)

2. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Juffie, ik zag het.. goed bezig! Ben benieuwd naar het antwoord..

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    alcohol heeft blijkbaar wel invloed op je temp. Gisteravond 2 wijntjes gedronken en vanmorgen dus hoge temp. Denk dus neit dat ik al een eisprong gehad heb. Vanavond dus maar geen wijntje;) kijken of het scheelt.

4. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Mmh, hier hetzelfde, vond het al verdacht dat ie vanochtend net als vorig weekend hoger was..

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Vorige ronde werd mijn temp ook hoog in het weekend. Toen waren we een weekendje weg dus meerder dagen wat gedronken:D Maar uiteindelijk bleef mijn temp dus wel hoog dus dat was wel duidelijk eisprong.

6. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Tssss ben ik er eens een avondje niet, zitten jullie te kakelen als een stel kippen ;)

Ben nu te moe om op iedereen te reageren, dus kom jullie alleen even vertellen dat shoarma eten midden in de nacht echt heerlijk is :D

Naja, weten jullie dat ook weer ;)

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen,

Truus: kijk dat is toch fijne info zo op de vroege ochtend;):D '

Oh meiden hier nog geen ei hoor! hoge temp kwam dus echt van het wijntje. De fles is nog niet leeg dus morgen weer een hoge temp;)

8. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Mmh, hier wel hoge temp, geen wijntje, wel laat naar bed, en later getempt.. spannend.. maar ik wacht morgen en dinsdag af, als ie hoog blijft kan ik het pas geloven! Zou wel betekenen dat ik jullie alweer moet verlaten :(

@Truus, heerlijk shoarma 's nachts, was je wezen stappen?

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    meiden ff een vraagje. Hebben jullie ook dat als je wat later temperatuurt dat je dan een veel hogere temp hebt? Vandaag 36.8 omdat ik om 9 uur tempte en niet om 7 uur. Lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat ik nu al mijn ei heb gehad...

10. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Debby, tja, dat kan wel de reden zijn, maar je temp schommelt sowieso heel erg. Ik zie ook nog meer "onzekere" bolletjes, zijn dat allemaal temperaturen van latere tijdstippen? Het enige wat je kan doen is afwachten wat je temp morgen doet! Ik heb hetzelfde probleem..

11. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Haha dus de fles moet vanavond nog even leeg :p

Wel balen dat je nog geen ei hebt gehad. Zou super zijn geweest als ie een keer zo vroeg kwam.

@Jessie, nee was niet wezen stappen. We waren op een verjaardag geweest, en hadden daarna honger ;)

Spannend trouwens wat betreft je ei! Hoop het voor je dat ie toch al stiekem is gesprongen. En je moet helemaal niet weg hoor, vind het juist gezellig als je hier blijft kletsen! :)

@Debby, jeetje wat schommelt jou temp erg! Als je echt duidelijkheid wil is het wel belangrijk dat je op vaste tijdstippen tempt.. Ben benieuwd wat je temp de komende dagen gaat doen!

12. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Debby, deze maand ben ik begonnen met tempen, deed dit elke morgen zodra ik wakker was. Later begreep ik dat het beter is om elke morgen op vast tijdstip te tempen. Door de weeks is dat bij mij rond 06.30. Gistermorgen werd ik wakker rond 06.30u en getempt, daarna weer geslapen, en om 08.30 u weer wakker. Ging voor de gein kijken en jahoor temp was 0,2 hoger dan die van 6.30u. Dus denk dat het echt belangrijk is als je het precies wilt bijhouden dat je tempt op vaste tijd.

@ Truus, ik ken het 's nachts shoarma eten en das niet verkeerd:D
    En hoest verder met jou?

@ Jessie, spanned hoor met je ei! Ik duim.

@ Juffie, nooit gehoord hoge temp van de wijn. Maar goed dat je dat weet! Ennuh geniet van je wijn vanavond;)

Hier weinig bijzonders te melden...beetje duf 8) maarja tis weekend

13. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ All. hebben jullie na de eisprong ook weleens last van duizelingen en van je borsten?

14. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Je temp is echt super Lavendel!! :D

En s' nachts shoarma eten is echt lekker inderdaad, maar niet zo best voor de lijn maar ja dat nemen we dan maar voor lief ;)

Hier nog steeds geen nieuws. Stomme ei is nog steeds niet gesprongen, dus denk dat ik hem maar ga ontslaan wegens het niet goed uitvoeren van zijn werk :p

Nou wie weet doet ovutest straks nog wat leuk en maakt mijn dag weer goed.

Dus je hebt klachtjes? :D Spannend! Ik had vorige maand na mijn ei zere (.)(.), maar dat was de eerste keer, had ik de andere keren niet.

15. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    haha misschien dat als je um gaat ontslaan dat ie alsnog z'n werk gaat doen;)

nou echt klachtjes heb ik niet, sinds vanmorgen iets lage rugpijn, maar dat heb je vaak voor ongi. Sinds febr houd ik soort dagboek bij hoe ik mij voel en de temp. Dit kwam doordat ik in jan helemaal niet lekker was geweest, overtijd en niet zwanger, rare klachten en daarna werd cyclus langer. Vorige cyclus had ik echt steken boven in (.)(.), wist niet wat me overkwam. Ben toen ook bijna 3 weken heel draaierig in m'n hoofd geweest.
    Deze cyclus bijna geen last van (.)(.), alleen gister en vanmorgen even duizeling. En ik vraag mij af...zouden deze klachten alle vrouwen hebben, hoort het bij de cylcus. ongeacht of je lange of korte cylcus hebt.

16. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Oh Lavendel, het wordt nu echt spannend! Temp-kaartje ziet er goed uit hoor.. nog een klein weekje wachten en dan hopelijk volgend weekend een positieve test voor jou!

Ik ben zo'n miep die elke maand van alles voelt dus op mijn ervaringen zou ik niet afgaan..

@Ei van Truus, SPRING!

17. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    haha Jessie, misschien ben ik dan wel ook zo'n vrouw die van alles voelt. Een gevoelige typetje;)

ja tempkaartje ziet er goed uit...maar verwacht niets

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    lavendel jouw temp ziet er echt super uit meid!
    Als je temp na een innesteling nog iets hoger wordt dan na de eisprong is dat een heel goed teken. Dus ik verwacht een goede uitslag voor jou!

Ja stomme temp van mij!
    Die hoge temperaturen zijn meestal wel iets later genomen. Ik ga voortaan maar mijn wekker zetten dan, maar vind het echt niet leuk!
    Ik heb gisteren wel alcohol gedronken dus wie weet ligt het daar aan. Maar ik vind 0,6 graden verschil wel heel veel.
    Nou ja, wellicht toch pco dus ligt het daar aan? Nog 2 weekjes en dan naar de gyn en dan heb ik meer duidelijkheid!

19. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Heb het tegen 'm gezegd. Heb ook gezegd dat je boos word als ie niet luisterd. Hij zit te bibberen in mijn eierstokken nu. Hopelijk hebben we hem niet te bang gemaakt nu ;):p

@Lavendel, ja ik heb meestal niet echt klachten. Het is dat vorige maand ik last had van mijn (.)(.) en dan vooral van mijn tepels.

@Debby, ja wie weet zorgt die alcohol ervoor dat je temp hoger is. Nou gewoon de wekker gaan zetten, is echt niet erg! Went ook echt snel.

20. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    He Debby, ik wacht rustig nog een paar dagen wat m'n temp doet. Ik hoop het zo...goed nieuws kunnen we wel gebruiken, maar ga er toch beetje van uit dat ik gewoon ongi word.

Snap je heel goed van je wekker. Ik moet zeggen heb dit weekend ook geen wekker gezet, heb 's avonvds tegen mezelf gezegd dat ik rond 6.30 u wakker moet worden en dat gebeurde toevallig nu ook 2keer.
    manlief vind het helemaal geen idee om wekker te zetten, moet dat echt zegt ie dan? Maar dat komt ook omdat ik mijn rust nodig heb en goed slapen heel belangrijk voor mij is, en niet vanzelfsrpekend. Als ik eenmaal wakker ben slaap ik moelijk verder.
    je kunt wel een beetje schommelen met tijd, maar niet te veel. Mijn ervaring is dat tot uurtje later het wel goed gaat, maar langer niet. En als ik nu al lees dat wijn ook invloed heeft, gelukkig drink ik niet. En je moet wel tempen als je net wakker bent, als je poosje wakker hebt gelegen gaat je temp ook omhoog.
    Heb je een goeie temperatuurmet? Misschien overwegen om nieuwe aan te schaffen?
    hoop zo dat jij ook snel duidelijkheid krijgt

Deel Deze Pagina