ja daar ben ik het ook mee eens. De hoeveelheid zwangeren hier is niet zo groot he... eentje deze maand en vorige maand volgens mij ook eentje.
ik weet haar nickname niet meer. Maar ze had een avatar met winnie de pooh... volgens mij heette ze flappie????
Oh ja zou kunnen inderdaad. Die poste ook af en toe maar wat, vandaar dat ik het niet meer helemaal weet.
ja dat is waar. Ik vind dat april nog minimaal 1 zwangere erbij moet. Lavender ziet er al heel goed uit. En dan nog 1 extra voor de bonus
Hahaha, net een zeep inderdaad. Hier gaat alles prima. Meiden, leef met jullie mee. Hoppa, springen die eitjes en hup, allemaal zwanger!
nou meiden...kijk nu maar eens naar mijn tempkaartje...denk niet dat je die nu nog mooi kan noemen @ Chebu, fijn om te horen dat het lekker gaat. Houden zo he! @ Truus, heb je je ei nog getikt? En heeft het geholpen?! @ All...iemand anders wel positief nieuws op deze zonnige morgen?! I hope so!!!!
Geen positief nieuws. wel me ei gevonden gister vandaag eisprong.. hopen dat ik over tien dagen iets fijns kan vertellen!
Hier geen ei temp is weer 36.2. Nou ja, als ik vanmiddag een positieve ovutest krijg is het ook goed @Lavendel, je temp ziet er nog steeds super uit, hij is maar 0.1 graden gezakt, dat is niet zo erg! Hij moet gewoon hoog blijven, en dat is ie nog steeds.
oooow wist ik niet Ik dacht dat zodra ie naar beneden ging je menstruatie eraan kwam... nou afwachten dus...en jij dus ook duurt zo lang he
Trouwens ik heb vd week weer nieuwe ovutesten bestel, voor het geval ik ze weer nodig heb heb ik ze alvast in huis...
Nee een graadje zakken is niet erg! Pas als je temp echt in een keer keldert is het mis. Kijk mijn temp kaartje van vorige maand maar. Ik heb ook net weer 50 nieuwe ovutesten besteld. Als het niet raak is inderdaad dan heb ik ze tenminste. En anders kan ik ze altijd nog op marktplaats zetten, mocht het wel raak zijn.
Ovutest is zo negatief als het maar kan.. Snap het niet, afgelopen week toch echt super duidelijke streep erop gehad, en nu haast niet te zien.. Ik word hier zo niet goed van en zo onzeker..
@ Truus: Vervelend zeg. En aan je temp te zien heb je ook echt nog geen ei gehad (voor het geval je ovutest niet goed gewerkt ahd) Dus hij moet echt nog komen.... @ Lavendel: Naar beneden gaan betekent ongesteld worden. Maar als het maar 0.1c is, hoeft dit niet zo te zijn. Kijk anders bij Chebu in dr temp kaartje! Als ik het me goed herinner ging hij eerst ook klein btje naar beneden... Dus houdt moed!
@ Truus: Ja zaterdag is het voor het grootste gedeelte af. Alleen nog plintjes op de vloer. en leuke dingen uitzoeken (lampen, schilderijen etc.) maar dat is nooit erg Ja ik vind het ook heel erg duur, maar zowel mn vriend als ik hadden vorige maand erg last van irritaties (sorry btje ranzig). Weet niet goed waar dat door komt, maar wil dat deze maand voor zijn, vandaar dat ik het toch maar heb aangeschaft. Maar ik zal mn bevinden hier noteren
Nou dat is fijn dat het dan al zo ver af is! En inderdaad lampjes e.d uitzoeken is niet erg En irritaties zijn nooit fijn inderdaad. Ben erg benieuwd naar wat je er van vind, misschien een rede voor mij om het ook aan te schaffen.