Nog meer meiden hier met een lange cyclus?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Mamatien, nou heerlijk meid ga er van genieten!
    Ennuh dan horen we het volgende week wel;) En vanavond echt genieten en niet denken aan alles wat je nog moet doen!!

2. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ All, ff vraagje. Hoeveel dagen na je eisprong kwam bij jullie de menstruatie? Was dat elke maand zelfde aantal dagen of zat daar ook verschil in?

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

@Lavendel, bij mij was het de vorige keer na 11 dagen. Voor de rest geen idee, dit is mijn 2de maand tempen pas. Maar verschilt per persoon en het kan ook nog per ongi verschillen.

En ik heb verder geen nieuws.. Jij nog nieuws?

4. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    NEEEEEEEEEEEEE :(.........helaas:) begin ongeduldig te worden
    Heb ook nergens last van, en meestal voordat ik ongi word heb ik wel wat klachten. Zelfs nog geen bruinverlies ofzo, misschien dat ik wel weer langere cyclus heb

5. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ja denk ook dat je cyclus weer ietsje langer is. Gemiddeld gezien is over 4 dagen je NOD. Spannend!

6. mamatien

mamatien Niet meer actief

Lavendel: Naar je temp kaartje kijken heb je waarsch nog 4 dagen dat je in spanning moet wachten.. Heb geduld meid, meer kan je nu (helaas) niet doen!! En zolang je geen bruinbloedverlies heb, is het alleen maar beter toch :D geen bloed=goed!

7. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    Ja meiden...ik weet het. Zal me inhouden en weer rustig worden;)
    Effe zonder gekheid, ik baalde vanmiddag gewoon ff. Zo irritant zo'n cyclus die lang is, geeft meer onzekerheid...en in die tijd dat mijn cyclus voorbij is heeft mijn vriendin al 2 cylcussen gehad (en dus ook meer pogingen...)
    Ik denk dat ik een beetje jaloers overkom :)...Ben niet jaloers hoor, maarja, denk dat jullie mij wel begrijpen.

8. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Ik snap je helemaal Lavendel! Maar ik hoop dat je 0.1°C daling niet door zet en je gewoon lekker kan testen eind van de week.

Helaas mag ik hier nog even blijven kletsen.. ik wist dat mijn temp niet betrouwbaar was, maar baalde toch flink vanochtend toen ik de 36.4 zag.. positieve is dat we niet echt goed hadden geklust (wie verwacht nou ook z'n ei op dag 13!), en we nu dus kans hebben het beter te klussen deze ronde.

@Truus.. dit is echt balen meid.. grr!

9. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Jessie...dat hoop ik ook!
    Maar balen zeg...wel goed van je dat je er toch nog wat positiefs uithaalt. Ennuh ik wens je een goede klusronde:D toe met een positief resultaat :)

10. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Jessie, had je de vorige keren ook zo vroeg je ei?

11. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Ik denk het niet.. maar dit is de eerste keer dat ik temp, dus had hiervoor nooit ei gespot.

Eerste ronde had ik wel (achteraf gezien 15 dagen voor ongi) las van beetje roze/bruin verlies tijdens wat denk ik ei geweest is.. 2e ronde had ik dat ook maar toen kwam er geen ongi na 14 dagen (was na ongeveer 3 weken, en uiteindelijk pas ongi op dag 80), dus wat dat toen geweest is..

12. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Begrijp je heel goed! Die gedachten heb ik ook heel vaak..

@Jessie, nee das echt nog geen ei voor jou.. Balen, was mooi geweest als ie zo optijd was gekomen.

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hoi meiden,

Truus: nog geen ei.. Dat ei mag wel een super ei zijn als het zo op zich laat wachten!;)

Lavendel: kan nog prima hoor! Nog een paar dagen geduld en dan hopenlijk een posi test.

Jessie: balen toch nog geen ei.

hier ook nog weinig spannends. Heb wel ontdekt dat 1 glaasje wijn geen invloed op mijn temp heeft:D Vanmorgen gewoon normale temp. Dus alleen met meer dan 1 glaasje gaat mijn temp omhoog, das toch weer een leuke ontdekking;)
    Wij zijn heir ook weer in de klusperiode aangekomen. Wil mijn eitje neit missen natuurlijk;)

14. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Spannend Juffie! Veel plezier en succes met klussen de komende dagen ;)

15. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    goeiemorgen, wens jullie een fijne dag, en vanavond wil ik min 1 pos bericht hier lezen!!

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Goedemorgen!

Ga werken maar wil ook vanavond positief nieuws lezen hoor!

fijne dag

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Lavendel: jouw kaartje gaat goed!!!!:)

18. mamatien

mamatien Niet meer actief

Lavendel: Ziet er goed uit meid!!!!!!!

19. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    lavendel ziet er goed uit!
    Kan je je nog inhouden met testen? In principe zou het nu al moeten kunnen. Kruidvat test kan tot 4 dagen voor je NOD... ik zou helemaal gek worden als ik jou was!

Truus en hoe is het met je ei? Al een wat duidelijkere test?

20. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Lavendel, je temp gaat goehoed! :D

@Debby, nog geen idee, s' middags rond een uur of 1 doe ik meestal een testje. Maar het zal wel weer niet..

@Mamatien, hoe was het in de sauna? Leuke avond gehad?

Deel Deze Pagina