Nog meer meiden hier met een lange cyclus?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Truus21, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sannieb

sannieb Lid

Aug 16, 2009
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey

Ik heb zelf al een regelmatige cyclus van 38 dagen!

Wat ik gelezen heb, is dat als je 4 dagen voor je
    ovulatie een heldere 100 watt lamp naast je bed hebt staan, dit je cyclus kan verkorten. Of t waar is weet ik niet. Ik hoop dat je r wat aan hebt!

2. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Oh wat fijn, een echo! Nou super, geniet er maar lekker van meid!

@Naat, fijn om zo'n positief verhaal te lezen. Gefeliciteerd!

@Juffie, ik wou eet smakelijk tegen je zeggen, maar zie dat we alweer een uur verder zijn dus je hebt het vast al naar binnen gewerkt ;)

3. mamatien

mamatien Niet meer actief

He meiden,
    Weer gezellig aan de klets zie ik..
    Ja gister was de sauna echt mega lekker!! Het was ook erg rustig, dus dat was prettig :)
    Vanavond ga ik weer verder met verven, dus kan helaas niet meekletsen.. Vanaf zaterdag heb ik weer veel meer tijd :)

4. Jessie80

Jessie80 VIP lid

Oct 3, 2009
    6,203
    266
    83
    Joehoe, jippie voor de goede echo van Chebu en ook voor de mooie temp van Lavendel. Groot gelijk meid dat je nog ff wacht met testen, meid, eerst maar eens de 14 dpo voorbij, als het nu negatief is, is het zo'n teleurstelling terwijl het dan gewoon te vroeg kan zijn!

@Truus, ik ga nu echt boos worden hoor, wat denkt dat ei wel niet!

@all, ik ben gááááár (ruim 12 uur gewerkt vandaag) en moet nu nog aan stuk werken voor promotie.. pff.. oh ja, deze keer is temp-bolletje wit omdat ik dus vroeger dan normaal naast mijn bed stond.

5. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

Jan 9, 2010
    3,656
    0
    36
    @ all, meiden ik ben helemaal op. Weet niet watik heb, maar ben al 2 dagen zoooo moe. Ik trek mijn pyjama aan, ga lekker op de bank zitten en over een uurtje naar bed. Kom vanavond dus niet kletsen. Kga jullie missen, fijne avond en hopelijk tot morgen!

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

Nov 16, 2007
    10,986
    116
    63
    succes met schilderen mamatien!

Truus: als dat eitje na al die aansporingen nu nog niet wil springen si het we een heel eigenwijs eitje zeg.

7. Jessie80

Jessie80 VIP lid

Oct 3, 2009
    6,203
    266
    83
    Jaah, moeheid is goed teken!
    We miss you too.. slaap lekker!

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

Nov 16, 2007
    10,986
    116
    63
    Jessie: succes nog even met werken zeg. Lange dag hoor.

Lavendel: wou net zeggen dat het een goed teken is:D

9. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ben ook boos op 'em, stom ei :x

Poeh 12 uur gewerkt, jeetje.. Arme jij!

@Lavendel, whoei goed teken, moe zijn :D Je maakt het spannend!

@Juffie, een heel eigenwijs ei inderdaad. Pff.. Maar wat ik ook doe of zeg, hij luisterd niet :(

Jij ook nog geen ei zie ik, en ook al op CD22.. Hopelijk voor jou niet zo'n lange ronde als de vorige.

10. bijtjuh16

bijtjuh16 Niet meer actief

Ik ben nu zo'n 1,5 jaar gestopt met de pil en m'n lichaam is nog steeds van streek. Nu moet ik wel zeggen dat mijn cyclussen voordat ik begon met de pil al heel erg onregelmatig waren. Soms zat er een maand tussen, en soms zo 3 a 4 maand. Ik wist nooit waar ik aan toe was. Ik ben dus 1,5 jaar geleden gestopt met de pil, en m'n cyclussen zijn nog steeds ontzettend onregelmatig. Zo was mijn vorige cyclus 78 dagen, en die daarvoor 52 dagen.. Ik word er een beetje moe van en het werkt niet echt motiverend zo.

Zie hier dat ik niet de enige ben met een cyclus die een compleet eigen willetje heeft. Dat is dan in ieder geval nog een kleine troost. Hoop dat het bij jullie snel raak is!

11. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hoi bijtjuh welkom! Al anderhalf jaar bezig zeg :( Ben je al bij de gyn geweest om te controleren op PCO syndroom?

12. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

Jan 9, 2010
    3,656
    0
    36
    goeiemorgen meiden,
    heb positief nieuws.........het wordt vandaag een mooie dag met veel zon ;) :D

maak er een topdag van....!

@ Truus...breek de dag en tik vandaag us een eitje!

@ Bijtjuh welkom! klets gezellig mee

@ all, tot vanmid ofzo

13. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o lavendel, ik dacht ander positief nieuws :) je temp is nog steeds hoog zo te zien! Begint er echt heel goed uit te zien voor jou!

truus: vandaag wordt vast een goede dag voor jouw ei!

14. mamatien

@ Lavendel, echt zo spannend zeg, je temp ziet er zo goed uit, laten we hopen dat dat blijft!
    @ Truus: Ja vandaag zal je ei vast komen, hij moet ;)
    @ Jessie: Lekker lange dag meid, is het wel gelukt om nog aan je promoveren te werken?
    @Debby: en.. al elke dag je wekker gezet ;)

Mijn temp ligt nu elke dag rond de 36.6. Afgelopen 1,5 cyclus lag mijn temp rond de 36.8. Weten jullie hoe dit kan komen en wat dit kan betenen?

Ik ga vandaag of morgen weer met ovu testen starten!

15. bijtjuh16

We zijn op dit moment nog bezig met verbouwen dus heb eigenlijk weinig tijd over. Wil als we daar klaar mee zijn een keer een afspraak maken bij de huisarts. Zie er nu al tegen op! :(

16. mamatien

@Bijtje: Als je bij de HA bent geweest, kan je wel duidelijkheid hebben... Is denk wel prettig lijkt mij, na 1,5 jaar! Miss kan je dan medicijnen ofzo krijgen, dat het wel lukt!! Succes in ieder geval!

17. bijtjuh16

We zullen het zien. Dankjewel!:)

18. Truus21

Truus21 Niet meer actief

@Bijtje, welkom! Al anderhalf jaar bezig zeg, jeetje.. Nou hopelijk is het toch snel raak voor jullie!

@Debby, vind ik ook, het is mooi weer en de zon schijnt dus dat eitje moet maar eens te voor schijn komen.

@Mamatien, ja je temp ligt nu 0.2 graag lager inderdaad. Geen idee wat dat inhoud en hou dat kan. Bij mij is ie vrijwel hetzelfde. Heb je al geprobeerd te google?

@Lavendel, je temp is nog steeds mooi! Wanneer ben je van plan te gaan testen?

Nou voor de verandering heb ik weer hoofdpijn.. Dat is nu al 3 dagen op een rij :( Snap er niks van, heb ik anders nooit.

19. mamatien

@ Truus: hmm, jammer hoofdpijn, had je maar ei ipv hoofdpijn :(
    Nee heb niet gegoogled, geen tijd voor ;) probeer ik straks wel ff te doen!

Ik heb net ovu test van KV gedaan, en hij is echt bijna positief! De streep is stuk helderder dan vorige maand (alleen toen had ik die dipsticks gebruikt, niet van KV) Hebben jullie wel eens die van KV gebruikt?

20. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ja inderdaad, een ei is beter. Maar zit er weer niet in vandaag, ovutest is weer knal negatief..

Ehm.. Ik heb niet veel positieve verhalen gelezen over de Kruidvat ovutest. Deze schijnt veel en vaak positief aan te geven terwijl je LH piek er nog helemaal niet is. Ze zeggen hier op het forum dat je deze testen moet 'kennen'.

Dus ik hoop voor je dat ie echt positief is, dat zou een lekker vroeg ei betekennen!

Share This Page