Nog meer meiden hier met een lange cyclus?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    ja dacht al wel dat je dat zou denken:) maar ik had ff zin om jullie gek te maken;)

2. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Truus, balen van je test zeg. Heel irritant...
    weet niet wanneer ik ga testen. Aan de ene kunt wil ik nu wel, maar aan de andere kant wil ik toch gewoon wachten tot vrijdag. Dat is dan precies 14 dagen na ovu. Was vanmiddag ff bij de kv en zag een zwtest liggen, ik dacht nog zal ik um meenemen...toch niet gedaan. Weet gewoon niet zo goed wat wijsheid is. Voor hetzelfde geld is het gewoon weer een lange cyclus. Heb verder ook geen klachten, behalve wat moe en wat misselijk in de morgen. Maar dat heb ik volgens mij ook tegen m'n ongi aan.

3. mamatien

mamatien Niet meer actief

@ Truus: Ik heb ff gegoogled en komen idd verschillende verhalen uit.. De een zegt dat ze goed werken, andere zeggen dat hij lang positief is..

Ik merk het wel, zou wel leuk zijn als die morgen ofzo al positief is!!! Nu was hij idd bijna positief, dus nog niet helemaal ;)

4. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    hoezo ongeduldig? :)

5. mamatien

mamatien Niet meer actief

lavendel: hoe bedoel je?

6. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Zwaar irritant, maar ja..

Hoelang is je LF normaal, of weet je dat niet? Anders zou ik inderdaad 14 dagen na ei aanhouden. Spannend :D

@Mamatien, ja ik weet het ook niet hoor, heb er zelf geen ervaring mee maar las er toevallig laatst wat over. Gewoon breed blijven klussen, dan komt het wel goed!

7. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Truus, geen idee hoelang LF is.

8. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Hmm okee. Nou nog even afwachten dus! Vrijdag testen? :D

9. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Truus, we zullen zien kga rustig afwachten, misschien toch ongi want had net zeer licht bruin dat ik dacht van mmmm volgens mij wordt het nu weer langere cyclus.

@ Mamatien, waarom voor een vlugge klus wel goed en een minder vlugge niet...

10. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Niet ongi worden hoor! :(

Maar denk dat je cyclus wel weer wat langer is als vorige keer..

11. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Truus, ik ga m'n best doen om niet ongi te worden. Hoest trouwens met je hoofdpijn?

@ Mamatien, dat wist ik echt niet van die hele tube. Dacht dat je maar beetje nodig had. Ik zou als ik jou was de andere helft ook gebruiken. Moet toch geen kwaad kunnen lijkt me. Ben benieuwd of je 2e ervaring ook zo posi is.

12. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Hoofdpijn is nu weg! Gelukkig. Hoop dat ie ook weg blijft nu.

13. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    He ladies, ben ik weer.. hier ook hoofdpijn.. misschien heeft het met naderend ei te maken.. laten we het hopen Truus!

14. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Hey Meiden,

Mijn ongi heeft zich 10 april gemeld, net voor de nacht ( lekker dan:)) Ik mag eindleijk beginnen aan de CLOMID50 hehe.....

Wel enige last van bijwerkingen;
    erg emotioneel ( zat even te chatten met een vriendin, en de tranen bungelen weer over me wangen) echt heel raar.
    Buikpijn, vooral bij schaamstreek
    en enorme snoepbuien, kan de hele dag wel eten hmmmm...

Ach als het maar zijn werk doet, dan neem ik de kilootjes voor lief:D

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hoi meiden,

lavendel: je kaartje gaat nog steeds goed. hopenlijk blijft de ongi ook weg!

typje: hopenlijk slaat de clomid goed aan en is het dus snel raak!

Bijtjuh: pff al anderhalf jaar bezig, das wel lang zeg:(

hier ook nog aan het eiwachten. verwacht dat het nog minimaal een weekje duurt.

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    suf he juffie... meesten meiden balen van de wachtweken... wij hebben gewoon wachtweken voor en na ons ei :p

17. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Kan hier ook weer aansluiten denk ik...
    Na 2 'normale' cyclussen nu weer een lange :(
    Misschien nog niet zo lang als de meesten hier maar ik weet zeker hoe het is!

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ja echt zo balen. Met een normale cyclus heb je een hele ronde gehad als ik mijn ei pas heb. Maar ben met een lange cyclus al 2 x zwanger geworden dus probeer me er maar niet te druk om te maken. helpt toch niet;)

19. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Daar heb je wel gelijk in juffie! :)

20. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Debby, met lange cyclus bedoelde ik gewoon dat ik denk dat ik nog langer moet wachten tot m'n ongi dan de laatste paar keren. Maar wel weer wat geleerd, wist niet dat je lf max 16 moet zijn.

@ Typje, fijn dat je mag beginnen met clomid. Hopelijk slaat het snel aan.

@ Juffie, en wachten duurt lang...

Ben benieuwd wat morgen mijn temp doet. Heb verder nog geen tekenen dat ik ongi moet worden, behalve wat bruinverlies sinds vanmiddag. Maar dat is wel heel licht. Maar zo begint het vaak wel.

Manlief vroeg vandaag voor het eerst, he ben je eigenlijk al ongi? Das voor het eerst dat ie opmerkt dat het ook wel lang duurt. Is gewoon toch ook niet normaal dat sommige netjes elke maand ongi worden en dat de ander zo lang moet wachten. Nouja...tis niet altijd eerlijk verdeeld.

Deel Deze Pagina