Nog meer meiden hier met een lange cyclus?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Truus.. grr.. balen zeg!

@Yasmin, ook balen..

@all, ik denk dus ook dat FF ernaast zit, mocht temp nu blijven stijgen dan ga ik uit van ei op dag 18.. en als ie weer zakt.. tja, dan duurt het dus nog ff.

2. mamatien

mamatien Niet meer actief

Goedenavond meiden!
    Nou ik ben vandaag verhuisd :):)
    Mn huis staat nog wel vol dozen, maar ik ben in ieder geval over!! Heeeeerlijk :):)
    Hier lees ik helaas allemaal negatieve berichten :(:(
    Ik heb vandaag geen tijd gehad om ovu test te doen, want de hele dag waren allemaal vrienden hier binnen.. Morgen weer een dag!

Slaap lekker en spreek jullie vast morgen wel!

3. mamatien

mamatien Niet meer actief

@ Jessie: Ik heb even je kaartje bekeken, maar je hebt een aantal witte bolletjes. Dit betekent toch dat je op een ander tijdstip heb getempt?! Ander tijdstip = ongeldig... Als je die dagen als 'niet getempt' invult (" dpo 1 en 2) krijg je vast een andere dag (CD 18) als ei!!

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Mamatien: fijn dat alles over is! Ook voor het eerst geslapen in het nieuwe huis??

all: hier nog geen ei maar zal toch binnenkort wel een keer springen hoop ik;) Ik vul trouwens nooit een tijd in op ff omdat het bij mij niet altijd precies dezelfde tijd is. Maar mijn temp is redelijk regematig dus a wel gooed gaan zo.

5. EsDa

EsDa Actief lid

26 nov 2008
    123
    0
    16
    Zuid-Holland
    Heej meiden,
    Ik zie aan jullie handtekening dat het ook allemaal veelste lang duurt! ik ben in September gestopt en de eerste keer dat ik ong werd was in jan! daarna duurde het weer 46 dagen en nu zit ik weer op dag 46! :(
    Maar ik durf nog niet te testen!

Nou succes allemaal! :)

6. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen dames!

Wilde alleen ff laten weten dat hier weer een nieuwe ronde begonnen is zoals verwacht.

Fijne dag verder allemaal!

7. devil81

devil81 Actief lid

20 mrt 2010
    374
    1
    18
    Hallo allemaal,
    Heb even een beetje zitten lezen hier, maar ben gelukkig niet de enige met een lange cyclus, en ook niet de enige die er GEK:( van word!! Ben in jan gestopt met de pil, werd na 30 dagen (na ontekkingsbloeding) ongi, ik was helemaal happy, want het werkte allemaal!!! Dus op naar ronde 2 dacht ik, en de 30 dagen gepasseerd, 1 dag overtijd, 2dagen, 3dagen enz enz. na een week overtijd een testje, negatief...., na 43dagen werd ik ongi, zo frustrerend, en het ergste vind ik dan dat je niet weet of je úberhaupt een EI hebt!!! Wil nu wel met ovu testjes beginnen, maar ja dan zou ik vanaf vandaag moeten beginnen (dag10) stel je voor dat je een korte cyclus hebt nu en dan testen tot dag 29 als je een EI hebt!!! Sorry voor mijn klaagzang, maar jullie hebben allemaal een beetje hetzelfde, alleen ben ik nog maar even bezig natuurlijk!

PS: was in het begin begonnen met teunisbloemolie van de etos, en toen had een cyclus van 30 dagen, vorige cyclus na 2 weken na de 1e menstrutie dag mee gestopt, gewoon 1 dag vergeten en dan sluipt het er snel in, en toen op dag 43 ongi geworden, dus slik nu weer trouw iedere ochtend 2 capsule's, en ben benieuwd of het me cyclus verkort!!

XXX

8. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Mamatien, fijn dat alles over is, nu nog inrichten enzo, maar dat komt vast goed!

@Esda, enig idee of je een ei hebt gehad? Je moet toch een keertje testen nietwaar..

@Yasmin, toch balen, maar goed, nieuwe ronde nieuwe kansen!

@all, weer 36.8 dus begin langzaam te geloven dat ei echt geweest is, als ie morgen weer hoog is, zal ik mijn banner eens aanpassen en eens wat met de bolletjes spelen zodat ei van dag 13 verschuift naar dag 18 ofzo.. volgens mij geen feestjes de komende weken, dus geen reden ("verplicht" alcoholgebruik) om vroeger dan NOD te testen!

9. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Goeiemorgen meiden!

@Mamatien, wat fijn dat de verhuizing nu achter de rug is! Nu rustig de rest van de dozen uitpakken, komt goed!

@Juffie, hopelijk komt je ei er snel aan!

@EsDa, welkom! Balen dat je ook van die lange cyclussen hebt. Zou er voor de zekerheid wel een test tegen aan gooien, dan weet je nu wel waar je aan toe bent!

@Yasmin, pff balen zeg.. :( Hopelijk meer geluk in deze ronde!

@Devil, welkom! Als je je afvraagt of je wel een ei hebt zou je kunnen gaan tempen. Het is niet de leukste bezigheid, maar je weet dan wel in ieder geval zeker of je een eisprong hebt gehad. Teunisbloemolie heb ik ook een ronde geslikt, ik had niet het idee dat het hielp maar misschien ben ik er te snel mee gestopt. Ben benieuwd wat jou ervaring word deze ronde.

@Jessie, je hebt zeker een ei gehad, en denk ook dag 18! Super, lekker niet zo'n lange cyclus deze keer!

Hier is ovutest weer negatief. Temp is laag, 36.1. Ik weet niet meer..

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    devil ik zou ook gaan tempen hoor, dan heb je meer zekerheid. Zonder tempen weet je niks en dat is zoooow frustrerend...

o jeetje truus, nog geen ei in zicht... dit gaat je langste cyclus tot nu toe worden he... en dat is zooow irritant omdat je niet weet wat je kan verwachten. Ik hoop echt voor je dat je binnenkort je ei hebt!

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik ben trouwens even mijn afscheiding aan het onderzoeken. Als het wittig is dan is het "creamy" toch?
    eggwhite moet echt doorzichtig zijn toch?
    Het blijft wel wittig maar het wordt wel meer en ook iets meer flexibel. Maar op de website stond dat je eggwhite een paar cm kon strechen en dit kon ik max een cm ofzo strechen dus het zal dan wel creamy zijn... lastig hoor!

12. Truus21

Truus21 Niet meer actief

@Debby, ja dit gaat denk ik inderdaad mijn langste cyclus ooit worden. Komt sowieso boven de 50 dagen uit..

Ja je slijm, dat moet je echt lange tijd bij gaan houden dan krijg je pas inzicht erin. Ik omschrijf dat wittige/gelige altijd al creamy, en echt dat doorzichtige als eggwhite. Dan kan je er ook draden van trekken.

13. EsDa

EsDa Actief lid

26 nov 2008
    123
    0
    16
    Zuid-Holland
    Beetje late reactie..
    Nou mijn vriend moest toevallig naar de stad dus die gaat gelijk even langs de drogist om een testje te kopen!
    Nu maar wachten wat dat word.
    Ik weet trouwens niet of ik een eitje gehad hebt, ik voel wel van alles maar weet niet of het nou echt mijn eisprong was!
    zodra ik de test heb gedaan horen jullie het van me!

14. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Spannend! :D

15. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Oh ik ben daar ook slecht in! Vooral omdat ik ook altijd veel last heb van sperma wat terugloopt.. dus dan is het onderscheid best moeilijk :(

@EsDa, spannend!

@Truus, :(, meer is er niet van te maken voor jouw ei..

16. EsDa

EsDa Actief lid

26 nov 2008
    123
    0
    16
    Zuid-Holland
    nou ik heb een test gedaan hoor..
    NEGATIEF!
    nou maar hopen dat mijn ongesteldheid snel komt dan kunnen we weer een nieuwe ronde in!

17. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Jammer meid! Was wel een test met middag/avond urine, toch? Misschien morgen of dinsdag (of volgende week, heb ik de vorige ronde gedaan (in totaal 4x getest die ronde)) nog eens maar dan met ochtend urine?

18. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Balen meid..

19. EsDa

EsDa Actief lid

26 nov 2008
    123
    0
    16
    Zuid-Holland
    Als ik volgende week nog steeds geen ong kan bekennen dan doe ik nog wel een testje en dan indd met ochtendurine!
    Succes allemaal en ik blijf jullie volgen hoor :)

20. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    hey meiden,

ik ben eindelijk na 6,5 maand ongi geworden, ik blijk PCO te hebben, dit houd in dat ik wel eitjes heb maar ze niet springen, ze rijpen allemaal tegelijk. Ik hebop dit moment een ontrekkingsbloeding dmv provera en begin morgen aan de clomid. Als jullie een extreem lange cyclus hebben zoals ik.. of extreem onregelmatig zou ik zeker naar de HA gaan voor een verwijzing naar de gyn.

Ik zag er erg tegenop maar de inwendige echo heb ik geen last van gehad gelukkig! en het sloot een hoog andere " ziektes" uit. Als je eraan denkt om naar de HA te gaan, gewoon doen want mijn gyn zei ook dat als ik nog 3 maanden gewacht had ik nog niet ongi was geworden ( mijn HA rekte heel erg).. en het eigenlijk van de gekke is geweest dat ik zo lang heb moeten wachten....

Deel Deze Pagina