Nog meer meiden hier met een lange cyclus?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miems

Miems Actief lid

18 apr 2010
    325
    0
    0

Ik voel met je mee, vandaag zit ik alweer op dag 50! van mijn cyclus. Ik verga van de lage rugpijn maar geen ongi. Word er echt doodziek van;)

2. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Goedemiddag!!

Mag best wel eens een keer leuk nieuws komen hier :)

Temp hier nog steeds hoog voor mijn doen en ongi al weer voorbij. Voel me voor de rest weer goed. Kijken of ie morgen weer zakt.

3. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    meiden, heb ff een klein weekje pauze genomen had het even gehad met alles :( en heb even rust en afstand genomen en heerlijk genoten van het mooie weer in het weekend. Nu begon ik jullie toch wel heel erg te missen. Zie dat jullie erg veel gekletst hebben, en dat er een paar nieuwkomers zijn...welkom!

afgelopen zaterdag nog een potje tarwekiemolie gekocht, maar heb besloten om het niet te gaan gebruiken (tenzij iemand zegt dat het echt de moeite waard is dan ga ik misschien weer twijfelen, maar vraag mij af of het wel goed is om dit te slikken)
    Wel ga ik weer verder deze maand met tempen en ovutesten verder. En dan zien we wel.

4. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Yasmin, ben het helemaal mee eens. ALs we nu allemaal eens met goed nieuws komen komende maand!! Ben jij weer beter?

@ Truus, wat een irritant eigenwijs eitje heb je. Zeggen je ovutesten ook nog steeds licht 2e streepje?

@ Mamatien, hoe gaat het met jou? Een ovutest kan best snel weer nega zijn, verschilt ook per lichaam.

5. mamatien

mamatien Niet meer actief

@ Lavendel: Ik miste je hier al ja! MAar ik snap dat je ff afstand wilde nemen.. We zaten je allemaal zo te pushen en blijk je toch ongi te worden :mad: Heeeel frustrerend!!! En nu moet je bijna weer een maand wachten... pfff he!! komend weekend wordt weer super mooi weer!! Dus dan kan je weer goed ontspannen :)

Mijn temp is maar 0.1c gestegen. Maar is echter wel precies hetzelfde als vorige cyclus, dus ga ervan uit dat gister idd mn ei was!! Ik praat mezelf altijd van alles aan, dus binnenkort zullen de (fake)kwaaltjes wel weer komen haha!! Blegh, die onzekerheid ook!

6. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Lavendel, je bent er weer gezellie :D

Die tarwekiemolie slik ik.. Geen idee of het werkt om je cyclus te verkorten maar baad het niet dan schaadt het niet en is het wel weer ergens anders goed voor. Vind het in ieder geval de moeite om het te proberen.

Stom ei heb ik inderdaad. Ovutesten zeggen nog steeds mooie 2de streep, maar gewoon niet positief..

@Yasmin, fijn dat je je weer beter voelt! Temp is gelukkig al weer wat naar beneden, dus misschien is ie morgen weer zoals ie hoort te zijn.

@Mamatien, denk ook dat je ei gisteren is gesprongen! Je temp zal morgen wel weer verder stijgen, net zoals afgelopen maand. Lekker op het wachtbankje nu.

7. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ mamatien, het was inderdaad frustie, heb er echt ff last van gehad. Maar we gaan er gewoon weer helemaal voor :D Trouwens, dat pushen zo zie ik het niet helemaal hoor, maar kreeg daardoor wel meer hoop. Ach en ik heb zo'n lieve man. Toen ik ongi werd zei hij, lieverd als je je zorgen moet je gewoon naar de ha gaan en als je niet durft ga ik mee. Maargoed, wordt inderdaad weer heerlijk weer gaan we zeker van genieten.
    Als ik jou temp zie denk ik ook dat je je ei hebt gehad. Tja, wachten is niets aan. Maar ja dat hoort er nu eenmaal bij;) ik duim voor je!

@ Truus, je bent al wel begonnen met slikken? doe je ook echt 3 keer per dag? las op internet dat 1 keer ook kon, en dat je beter halverwege je cyclus kon beginnen...door al dat gelees weet ik niet wat verstandig is. Vind jij die pilletjes ook niet vreselijk stinken?!

8. Truus21

Truus21 Niet meer actief

*Loopt naar de kast en steekt haar neus in het potje capsules* ;)

Uhm nee, ik vind het niet stinken. Dat het lekker ruikt is wat anders, maar dan moet ik mijn neus er toch wel erg ver in duwen wil ik wat ruiken. Welk merk heb je gekocht dan? Ik van de Kruidvat.

Ik slik ze inderdaad 3 keer per dag, maar het wil nog wel eens gebeuren dat ik ze bij de lunch vergeet. Dan neem ik er bij het avond eten gewoon 2.

Ik heb inderdaad ook gelezen dat 1 capsule ook kan, maar op deze staat 3 keer per dag, dus houd me daar ook maar even aan.

9. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Truus, heb je wel je neus er goed ingestopt?! ;)
    ja jij zei bij de kruidvat en aangezien ik altijd heel goed luister en doe wat een ander zegt ben ik ook naar kv gegaan. Heb een potje, groene deksel,100 capsules, van die kleine ronde balletjes....'t lijken wel van die badparels.

ik ben gewoon niet van dingen slikken, heb er geen problemen mee ofzo, maar weet niet...misschien komt het wel omdat ik veel periodes met medicijnen heb gehad, heb gewoon geen zin om iets te slikken. Maar alst de volgende keer niet raak is en als m'n cyclus weer langer is geworden doe ik het denk ik wel.

10. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    He Lavendel, welkom back!

@Mamatien, stom zijn ze hè.. die kwaaltjes, alles wat je voelt maakt dat je zeker weet dat je zwanger bent.. maar goed, over 2 weken (voor mij ietsje korter hoop ik) zullen we het weten!

@Truus, in elk geval dan wel goed geslapen vannacht?

11. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ja ik heb mijn neus er goed ingestoken :p

En inderdaad, dat zijn die. Die heb ik ook.

Nou als je er niet van houd moet je het gewoon niet doen. Mijn instelling met dit soort dingen is altijd, baad het niet dan schaadt het niet. Maar goed, jij denkt daar anders over en dan zou ik het gewoon niet gebruiken. Kan je desnoods na deze ronde altijd nog verder kijken.

@Jessie, ja gelukkig wel weer goed geslapen :)

12. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Hi.. ik kom denk ik maar hier meekletsen.. mijn cyclus is toch ook super lang en ons ander topic bloed een beetje dood heb ik het idee..

@ Truus hoe is het met je ei??? En ik lees wel eens vaker met jullie mee.. ook om te zien hoe het met je gaat truus....:D

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hoi meiden,

Zo weer gezellig gekletst heir zie ik! Alleen helaas niet zo veel leuke berichtjes! Wil zo graag berichtjes lezen over eitjes, hoge temp en posi testen;)

lientjelove: welkom!

lavendel: fijn dat je er weer bent!

mamatien: heel herkenbaar al die kwaaltjes:)

hier ook nog geen ei. Helaas ook weinig ei kwaaltjes meer dus vrees dat het nog we even duurt:(

14. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Truus, die insteek heb ik dus nu. Effe ronde afwachten, kan ze altijd nog slikken. Ben wel erg benieuwd of het aanslaat dus houd me op de hoogte! Hoe kan het trouwens dat je op dag 26 zo'n tempdaling had?

@ Jessie, hoe krijg jij nou bij je kaartje ronde 3 erboven?!

@ Lietjelove welkom

@ Juffie, wat betekenen die * in je grafiek? Gezien je temp zit je ei er nog niet echt in. Maar houd moed...hij is gewoon in aantocht!

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    zeg april moesten nog minimaal 2 zwangeren hoor :(
    maar goed laten we het houden op minimaal 1 zwangere en een truus ei ;)

Vandaag dag 20 voor mij, nog geen ei gespot. Ben heel erg benieuwd wanneer het gaat komen, wordt een spannende week.
    Gisteren hadden we moeten klussen maar hebben we niet gedaan en vandaag en morgen komt het er ook niet van. Mijn man vertrekt naar zijn werk zodra ik thuis ben. Hopelijk heeft het geen gevolgen, maar heb nog geen posi ovu test dus denk het niet. Ik hou mijn ovu testen goed in de gaten en mochten ze posi worden dan zet ik wel mijn wekker midden in de nacht ofzo ;)

16. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    He Deb, gewoon volhouden! Heb je ook nog geen lichte 2e streep? Had je je laatste cyclus niet pas na 30 je ei?

17. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    lavendel vorige cyclus had ik op dag 66 mijn ei. Hopelijk nu niet zo laat weer! Als ik naar mijn andere cyclussen kijk is het rond dag 30 dus daar hoop ik maar op.
    Ja ik krijg wel een lichte streep. Maar echt een stuk lichter dan mijn controle streep hoor!

18. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    ja je laatste cyclus denk ik geeneens aan die was triest, maar nu gaat het weer goed. het moet! Ennuh je hebt nu al een streepje, ook al is ie licht, hij is er wel en dat is al een goed teken!

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    had opeens 2 dagen bloedverlies/ bruinverlies. Ongi was het nog net niet, dus heb spotting ingevuld..

20. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Onder het blokje met overview (met daarin cycle, cycle day enzovoort) staat (van links naar rechts): Stats Graph, Cycle List, Help. Klik op Cycle List en dan kan je bij label iets invullen, in mijn geval Ronde 3.
    Ik hoop dat je eruit komt :).

Deel Deze Pagina