Goedenmorge allemaal Ik heb een testje gedaan en zoals k al dacht Negatief! Baal der wel van hoor, duurt allemaal zo lang! Hopen dat ik dan maar snel ongesteld word en opnieuw kan beginnen! Jullie allemaal succes!
Balen EsDa.. laat die ongi maar komen! Hopelijk heeft Lientjelove meer roze nieuws.. @Truus, Jessie80 verwijst naar mijn geboortejaar, niet naar mijn cupmaat Maar ik had verwacht 'm te krijgen als ik 30 was geworden.. anyway de ha moet ook je menstruatiepatroon invullen, kan ik meteen mijn vorige cyclus aankaarten en wat ik moet doen als het weer zolang duurt (wat hopelijk niet gebeurt). @all, hier het gevoel dat ik ongi moet worden.. dus het broekloeren is begonnen!
esda je kan nu ook beginnen met tempen halverwege de maand... als je ei nog niet is geweest kan je hem nog spotten!
Helaas hier ook een negatieve test!! Ach ja het is niet anders... maar zo irritant dat ik maar niet ongesteld word. Ik snap er niets van... Nee adviezen hebben helaas ook niet geholpen, maar durf ook niet aan die medicijnen te beginnen zolang ik niet ongi ben geworden... Fijne dag meiden
Hier ook iemand met een lange cyclus. Bij mij varieert het tussen de 33 dagen en (gemiddeld) 50 dagen. En dan zijn er nog enkele uitschieters van 70 dagen...
Goeiemorgen Wat een mooi weer! Straks lekker bbqen @EsDa, wat balen dat je weer negatief getest hebt.. Hopelijk heb je snel duidelijkheid! @Juffie, ook nog geen ei dus.. Pfff @Jessie, Balen dat je denkt dat je ongi gaat worden. Hoop het niet voor je.. @Lientje, jij ook een negatieve test. Balen zeg.. En ook nog steeds geen duidelijkheid. Schiet echt niet op. @Danip, welkom! Dus ook van die leuke cyclussen waar je zo vrolijk van word.. FF doet het niet.. Zwaar irritant.
Zo heb weer even 3 pagina's door moeten bijlezen, maar ben eruit. Vanochtend was mijn temp 37. Is mijn ei een dag verschoven naar donderdag. Dinsdag had ik ovulatiepijnen, dus ga ervan uit dat mijn toch op woensdag is geweest. Ben benieuwd wat het morgen weer gaat doen. Jessie - Spannend, zoals het er nu uitziet kunnen 5 mei misschien wel samen testen. Zou wel leuk zijn. Juffie - Het slijm observeren vond ik ook best lastig, vooral als je cyclus dan zo lang is. Ik heb deze cyclus ook dagelijks naar het vruchtbare slijm gekeken en had naar mijn idee meerdere malen vruchtbaar slijm verspreid over de hele cyclus. Uiteindelijk toch gevonden wat ik zocht. 4 dagen voor mijn eisprong dagelijks doorzichtig rekbaar slijm. De overige dagen was het slijm ook rekbaar, maar dan wittig van kleur en iets dikker. Ik hoop dat je hier misschien iets aan heb. Debby - Ik heb mezelf ook weleens afgevraagd of ik niet een vorm van pco heb. Ik heb geen overgewicht, maar hier en daar wel ongewenst haar. Toch heb ik hiermee of mijn lange cyclussen wel 2 kindjes gekregen. Dus meiden, niet de hoop opgeven hoor, al is dat misschien makkelijker gezegd dan gedaan. Fijn dat je een posi ovu test had gisteren. Ik kwam er niet uit hoor met die strepen. Truus - Ik wil je geen valse hoop geven, maar ik had een week voor mijn ei ook van die krampen, dat straalde uit naar mijn onderrug. Ik hoop dat bij jou het niet komt door een aankomende ongi, maar eerst nog even je ei duimduimduim. 2 jaar voordat je doorgestuurd word, zo dat vind ik wel erg lang! Vind ik zelfs lang voor iemand met een 'normale' cyclus. Je hebt toch echt wel een goede reden vind ik! Esda en Lientjelove - Balen dat jullie negatief getest hebben, nog geen zekerheid.
mirtjuh: dat heb ik dus ook dat ik meerdere malen denk vruchtbaar slijm te hebben. ook mijn bm zit dan hoog. maar na een dag is alles weer gewoon Fijn dat jij je ei hebt gehad! lientjelove: balen
Als ik eind van de week niet ongi ben, ga ik eerder testen, maar als die positief is wil ik 'm best 5 mei herhalen hoor Fijn dat je je ei gehad hebt.. goed geklust? @Lientjelove, balen, voor jou ook geen roze nieuws dus! @Danip welkom, pff wat een narigheid die cyclus van jou! @Truus, goede bbq gehad? @Esda, inderdaad nu gaan tempen kan nog best verhelderend werken.. @all, zojuist laatste stuk wat ik dit weekend af wou krijgen weer naar begeleider gestuurd.. nu de badkamer poetsen
hoi meiden, lekker genoten van het mooie weer? Hier vandaag weer een negatieve ovulatietest. Dus of mijn temperatuur gaat morgen omhoog of we moeten in ieder geval weer een weekje wachten. Dinsdag moet ik al naar de gyn... gaat snel ineens!
Zo weer lekker thuis. Bbqen was lekker, was ook super mooi weer! @Mirtjuh, 2 jaar is inderdaad erg lang. Mijn HA vind dit normaal omdat ik jong ben.. Ach het is goed met hem, daar ga ik echt niet op wachten. @Jessie, lekker gepoetst? Zondag is rustdag hoor @Debby, gaat inderdaad snel. Dinsdag alweer naar de gyn, ben benieuwd!
Goedeavond meiden! Zo deze keer valt het mee, het bijlezen Debby: Ik hoop voor je dat je temp morgen omhoog gaat Truus: Nog geen ei Jessie: temp gaat goed he?! vandaag uitgeslapen, dat het bolletje wit is Vandaag is mijn temp 37.1. Ik heb echter pas om 9.40u getest, en lag pas rond 04.00u vanacht in bed.. Daarnaast heb ik de nodige drankjes gister gedronken (vandaag had ik de gehele dag een hamer in mijn hoofd, heeel naar). Ik tel daardoor deze temp niet mee.. Maar toch weer spannend haha!
mamatien ondanks drankjes en ander tijdstip heb ik een vermoeden dat je ei is geweest. Is wel een erg hoge temp he!
Ja, ik weet het.. die kwaaltjes heeft iedereen. Zo vervelend, waarom is het niet gewoon duidelijk, als je dit voelt ben je niet zwanger, als je dat voelt ben je wel zwanger! Wellicht omdat het nog op zoveel momenten mis kan gaan, wel bevruchting geen goede celdelingen, wel goede celdelingen, geen goede innesteling etc.. eigenlijk een wonder dat je 20% kans hebt dat het wel goed gaat. @EsDa, spannend zeg! Ik duim voor 2 roze streepjes op zondag! @Love, tja, ik hoop dat mijn cyclus zich nu gaat stabiliseren rond 34 (of korter) dagen.. maar helaas, bij veel vrouwen gaat het meteen goed vanaf het stoppen met de pil, anderen zoals wij (*we moeten dansen* Trockener Kecks) hebben veel last van het ontpillen en onregelmatig .. zie hier het bewijs dat ik weinig verstand heb van computers.. ineens was het scherm er weer.. gewoon waar ik was gebleven.. (eer)gisteren! Beetje achterhaald dus, want helaas geen 2 streepjes voor EsDa.. @Mamatien, jep uitgeslapen.. scheelde slechts een uurtje en was ook wel de eerste keer dat ik wakker werd, dus ik hoop dat het een echte stijging is Voor jou dus even spannend wat je temp morgen doet! Ik duim voor een verdere stijging!
Haha Ik poets elke dag een beetje, behalve dus zondag. Nee grapje, maar ik doe elke dag een beetje, heb er een hekel aan om alles in een keer te moeten doen. @Mamatien, denk inderdaad dat je temp niet echt betrouwbaar is onder deze omstandigheden Weltrusten!