vandaag ben ik thuis, doe NIETS want heb een kater na afgelopen weekend. en jij mag van je baas gewoon ff gezellig kletsen...aardig hoor
hmm nou als ik het niet wil weten houd ik er maar even over op hihi! Nee ik mag vast niet van mn baas kletsen op het internet.. Maarja.. Ik zit vandaag alleen op een kamertje en heb weinig clientjes.. Dus dan vind ik dat het wel voor 1 xtje mag toch?! Maar goed, ik ga nu nog ffies verder en dan de file in. Staat 10km stilstaande file waar ik heen moet (naar huis). Dus ga denk maar even een omweg nemen :S
@ Mirtjuh, dat kan misschien wel je innesteling zijn! Morgen gaat ie gewoon weer omhoog. Duim duim duim... @ Truus, ben het eigenlijk wel met mamatien eens. Trek vanavond leren pakje aan, verleidt je man en je ei.
Hi meiden! Wat een gezellige boel hier op een maandagmiddag. Ik heb lekker een weekje vakantie en nu ik heel de dag niets hoef te doen gluur ik steeds even op het Forum! Nu mijn probleempje en miss weet iemand raad?!Ik heb last op de plek waar mijn eierstok zou kunnen zitten. (links) Het trekt ook een soort door naar mn vagaina/schaamlippen. Heb tot nu toe een onregelmatige cyclus gehad dus weet niet echt wanneer ik kan testen... Ben wel halverwege mn cyclus begonnen met tempen omdat ik dacht rekbaar slijm te hebben. Alleen hier kan ik ook weinig wijs uit en brengt me nog meer in onzekerheid!
@ lavendel82 Ja mn temp kaartje (Ik zie altijd temperaturen rond de 37 en ik zit dan zo laag ..) en de pijn.. Wat zou het kunnen zijn?
@ Roos, sorry ik had nog meer getypt maar dat staat er niet bij waar dat is gebleven? Wat betreft je pijn , ik het niet dus kan ik je daar niet verder mee helpen. Maar heb je er al lang last van? En wanneer? temp je wel op vaste tijden?
@Lavendel, ik heb er last van sinds vorige week zondag. Dacht toen miss mn eisprong te hebben..al had ik die zondag daarvoor last van rekbaar slijm..maar mijn temp is daarna niet omhoog gegaan. Ik temp niet heel stipt op het zelfde tijdstip, maar wel elke ochtend als ik wakker wordt. Tussen half 7 en 8 uur is dit altijd. Zou dit temp, verschil kunnen geven?
ja dat zou zeker kunnen! Tempen is alleen betrouwbaar als je op vast tijdstip doet. Komt niet op de minuut natuurlijk, maar tussen half7 en 8u zit wel een groot verschil. Das 1,5 uur. Als je door wilt gaan met tempen moet je wel op vast tijdstip gaan tempen. Heb je vaker last gehad van die pijn? Misschien dat anderen het herkennen...ik niet. Sorry.
Haha nou als ik daarmee zorg dat mijn ei springt, dan doe ik het @Roos, ik zou het ook niet weten van die pijn, misschien dat het met je eisprong te maken heeft ofzo.. Net kwam een vriendinnetje van me langs, die was bezig met IUI en is nu gewoon zwanger! Zo leuk voor ze, ze waren al zo'n poos bezig
Het ligt eraan hoe je tempt Roos. Ik temp oraal en mijn temp ligt voor ei op ~36.5 en na ei op ~36.8. Als je rectaal tempt is temp standaard 0.5 hoger, als je onder je oksel tempt 0.5 lager dan oraal. Vaginaal weet ik niet.. dus misschien dat verklaard waarom je geen temp van 37 hebt..? Anderhalf uur maakt veel uit, bij mij wel 0.2 graden (hoe later hoe hoger), dus hetzelfde tijdstip is erg belangrijk.. na mijn temp debacle van afgelopen maand, denk ik zelfs dat je onbetrouwbare temps beter niet in kunt vullen, geeft alleen maar veel verwarring (ik laat ze nu wel staan, is goed tegen de testdrang.. haha)! @all, pff... ik ga op mijn werk nooit naar zp, wat een geklets hier vandaag! Maar goed, ik voel me niet zo lekker.. ziekjes of beginnende kwaaltjes? Zojuist wel tampons gekocht, voelde ook raar, maar ja, wel handig om te hebben als ik wel gewoon ongi word! Ennuh, ze gaan niet over de datum ..
Ja. Huilen dan Sta ik verdorie mijn hutspot af te gieten flikkert heel de inhoud in de gootsteen. Dag hutspot.. Nou ja, de soep was ook lekker. Balen dat je je niet zo lekker voelt. Hoop voor je dat het kwaaltjes zijn en dat je niet ziek word!
hoi allemaal! Wat een geklets vandaag zeg, en wat een bijzondere onderwerpen Als jullie het niet erg vinden reageer ik niet overal meer op. wordt wel erg veel. Hier trouwens nog steeds geen ei. Wordt bij mij ook wel de langste cyclus ooit vrees ik, die was namelijk 47 dagen.
@ Juffie, balen van je ei! Hoop dat ie snel komt. 47 is lang ja, had ik de laatste keer ook. @ Jessie...waar ben jij nu dan?!
Ahh meiden, krijg meteen de zenuwen hier, ik dacht namelijk dat een eventuele innesteling op 5 dpo veels te vroeg zou zijn en dat ergens tussen dag 7 en 10 zou gebeuren. Maar ga er maar vanuit dat het nog alle kanten op gaan en probeer de rust maar te bewaren, al is dat nog zo moeilijk. Roos - 't is moeilijk te zeggen zo, wanneer dacht je vruchtbaar slijm te hebben gehad? Bedoel je zondag 11 april? Meestal is dat 1 a 3 dagen voor je eisprong tot 1 a 2 dagen erna. Maar ja dat zal bij iedereen verschillen denk ik. Fijne vakantie, geniet ervan, het blijft nog even mooi weer. Truus - dat is nog eens leuk nieuws! Ik kwam laats iemand tegen die had die dag een bevrucht eitje terug laten plaatsen dmv ICSI Eigenlijk was het onze eerste ontmoeting, we raakte ineens aan de praat over zwanger worden en bleek dat Ze was al 2 en half jaar aan het proberen was. Ik ben echt aan het duimen voor haar, heel gek, ze is niet meer uit mijn gedachten geweest. Het gesprek schepte ineens een band. Effe wat anders, wel zonde van de stampotje hoor ... zou wel heerlijk geweest zijn, ben er dol op.