Truus; LOL hahaha, wel zonde van je hutspot Hebbie je pakkie al aan Wat is eigelijk IUI? Het lijkt wel of het aan dit forum ligt, wat zijn er veel eieren kwijt zeg :S Heeft de paashaas zeker meegenomen ipv verstopt Meiden, ik ga lekker boekie lezen en naar bed, ben kapot!
Haha ja ik zag mamatien al voor me in dat leren pakje Ja inderdaad zonde van mijn hutspot. Mijn man zei al, ach schep het er gewoon weer in, dat kunnen we nog best eten. Uhhu.. Eet smakelijk dan. Zegt ie ow, gaan we geen hutspot meer eten nu dan? Ik zeg wat denk je Nee? @Mamatien, bij IUI spuiten ze het bewerkte sperma van de man bij de vrouw in de baarmoeder geloof ik. Weet het ook niet precies. En he het is jou leren pakje hoor, niet de mijne
@All Ik had vandaag een hoge temperatuur. Dus als het morgen weer zo is dan heb ik mijn ei maandag gehad. Dan heb ik een cyclus van 42 dgn Vind het echt balen dat mijn cyclussen zo lang zijn, maar daar balen jullie allemaal ook vast en zeker van. Zaterdag hebben wij voor het laatst geklust. Is er nog een kans dat ik deze maand zwanger kan zijn of zit er teveel tijd tussen klussen en mn ei?
Roos, een zaadcel kan 2 a 3 dagen overleven in sommige gevallen zelfs 5, maar dat is wel zeldzaam volgens mij. Je kansen zijn naar mijn idee dan nog niet verkeken hoor. Hopen dat je temp morgen weer hoog is duim duim duim. Mijn temp gelukkig weer vandaag naar 37. Alleen mijn gevoel zegt dat het deze maand niet raak gaat zijn, vraag me niet waarom, gewoon een voorgevoel.
nou meiden, ik ben bij de gyn geweest en heb idd pco. Volgende cyclus ga ik met clomid beginnen. Wel zag ze een follikel van 13 mm verwachting is dat die vrijdag gaat springen dus ik heb huiswerk gekregen voor woensdag, vrijdag en zondag
Debby, balen van de uitslag, maar fijn dat je nu geholpen word! Hopelijk is de ronde clomid niet meer voor je nodig en komen je pendels uit!
ja zou wel grappig zijn. Grappige is dat mijn ei op 30 april op 1 mei springt dus mocht ik deze ronde zwanger raken dan weet ik niet zeker welke van de 2 pendels nou uitgekomen is
@ Truus, meid wat duurt het toch lang bij jou. Wat ik mij wel afvraag, hoe kan het dat je temp op dag 26 ineens zo laag was? @ Roos, iedereen met een lange cyclus baalt!! Dat klussen kan nog best goed geweest zijn hoor! @ Mirtjuh, spannend voor jou! @ Debby, heb je aardige gyn? balen dat je pco hebt, maar wel fijn dat je nu wat duidelijkheid hebt en dat ze je kunnen helpen. Uhm wat is je huiswerk?! Hoe constateren ze nu eigenlijk dat je pco hebt?
lavendel, huiswerk is dat we moeten klussen Ja de gyn was super aardig. Ze wilde eigelijk eerst nog meer testjes doen zoals zaadonderzoek maar omdat ik dit eitje wil benutten en je voor zaadonderzoek 3 dagen onthouding nodig hebt mocht dat later. En ze wilde eigelijk nog wachten met clomid maar omdat ik graag wilde en er al veel vanaf wist mag ik direct volgende cyclus beginnen! Pco constateren ze door middel van een inwendige echo. Op mijn eierstokken zit een kralenkrans van niet gerijpte follikels. Dat is een duidelijk pco beeld.
wist ik wel effe checken of jij het zelf wel begrepen had nou dat klinkt goed!! Fijn dat ze ook echt naar jou luistert. Waarom wilde ze wachten met clomid? ok...duidelijk! was je man mee? Voel je je nou ook beetje opgelucht of juist niet?
ja ik ben opgelucht. Nu kunnen we er wat aan doen! O ja... zou wel dom zijn als ik rekensommetjes zou gaan maken en dan de gyn opbellen... waarom ben ik nou niet zwanger gna gna. Ze wilde wachten ivm de onderzoekjes. Maar omdat ik het allemaal al wist en graag wilde beginnen vond ze het goed. En ze gaat er vanuit dat het zaad goed is dus ja. Makkelijk persoon die gyn. Ze vond mij ook wel makkelijk want ik wist alles al dus ze hoefte niks uit te leggen Man was mee maar omdat onze kleine (we hadden geen oppas) een beetje druk was lette hij niet echt op. Hij vindt het allemaal wel best. Alleen het zaadonderzoek vind hij echt heel vervelend en dat snap ik wel, want we zijn daar tenslotte voor mij. Lijkt me ook niet zo leuk... dus nu afgesproken dat hij voor het zaad zorgt en dat ik het dan wegbreng... kan me voorstellen dat hij zich een beetje schaamt daarvoor...
Ben je internet afwezen zoeken ofzo dat je al zoveel wist? Vind je soms net een wandelende encyclopedie Kan me goed voorstellen dat je man het ook vervelend vind, denk dat hij niet de enige man is! Maar wel lief van je dat jij het wegbrengt. Ik heb trouwens wel eens moeilijkere verhalen van gyn gehoord. Je hebt het echt getroffen, hoop dat de rest ook zo voorspoedig gaat!!
debbie: vervelend van de pco maar aan de andere kant had je het ook wel verwacht natuurlijk. fijn dat je meteen kan starten met clomid. maar hoop natuurlijk dat dat neit meer nodig is!
@Debby, klote dat je pco hebt, maar fijn dat er wat aan gedaan gaat worden. Maar hopelijk is clomid niet nodig! @Roos, als je invult bij ff dat je hebt geklust dan geeft ff aan wat je kansen zijn.. je kan ervoor kiezen om dit openbaar te maken (je klusinfo bedoel ik), maar je kan het ook (net als ik) voor jezelf houden.. @all, helaas waarschijnlijk ook geen roze nieuws van mij in april, temp is gedaald en dat is geen goed teken! Nu maar hopen dat ongi doorzet dan kunnen we tenminste door naar de volgende ronde.. hopelijk weer een redelijk korte! *mag ik in elk geval nog 1 ronde blijven kletsen..?*
wat heb ik een hekel aan die *#()%$*#%) vliegen. Dacht ik even aant milieu te denken en aan mijn gezonde lichaamsbeweging...ging ik op de fiets ff boodschapje doen ipv auto. VLIEGEN er allemaal van die (*#$)$vliegen in mijn ogen en dan ook nog eens in mijn neusgat :x maar die schrok zo dat ie er gelukkig weer snel uitvloog...alleen heb nog het gevoel dat ie in m'n neus zit8)
@ Jessie, je kaartje ziet er inderdaad niet zo mooi uit. Ennuh wat er ook gebeurt... natuurlijk mee blijven kletsen!!
Hey meiden ! Nou hier vanmorgen eindelijk ongi geworden na 42 cyclusdagen Ik hoop echt dat de volgende korter wordt.. Vol goede moed naar Ronde 3