Nog meer meiden hier met een lange cyclus?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Gewoon doen dan om 8 uur. Ja het is niet anders toch? Gewoon invullen bij FF dat je op een ander tijdstip tempt, dan had ie daar wel rekening mee.

@Debby, ja :D

Maar ik wil eerst m'n temp omhoog zien voordat ik geloof dat ik een ei heb gehad!

Zo en nu ga ik even snel een rondje lopen met de hond want volgens mij zit hem er iets dwars ;):p

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    zou het gewoon ook proberen om 8 uur tempen. als je ziet dat het echt een heel groot verschil is kun je altijd nog de wekker zetten toch? Volgens mij gaat het meer om het aantal uur slaap. want als ik een hele onrustige nacht heb, is mijn temp ook anders.

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedeavond allemaal trouwens!:D

4. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Jep, inderdaad, dus het valt mee.. heb gister al gebaald ;)

@vakantiegangers, inderdaad gewoon bij FF invullen dat je later tempt, dan houdt ie daar rekening mee. En mocht je nou geen ei hebben en wel een enorm verschil, dan kun je de data het beste allemaal weggooien (met discard, zwart omrandde bolletjes (zie mijn vorige cyclus)), dan raakt FF niet zo in de war :p

5. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Vlindertje, balen dat je ongi bent geworden en vooral dat die cyclussen zo lang zijn.
    Ik heb op de site van FF inmiddels vele tempkaartjes van zwangeren gezien met cyclussen zoals die van ons.
    Dus laat je niet ontmoedigen hoor.

Jessie, voor jou ook. Je hebt dit keer wel een mooie cyclus. Ik las dat de vorige 40 dagen was.
    Hopen dat deze cyclus ook zo gaat verlopen, maar dan aan het eind met een mooie hoge temp natuurlijk.

Juffie, in mijn cyclus van 47 dagen heb ik het zelfde gehad als jij. Op dag 19 en 20 licht bloedverlies, precies 28 dagen daarna werd ik weer ongi.

Mamatien, het patroon van jouw tempkaartje lijkt volgens mij een beetje op die van mij. Begin van de cyclus een hoge temp, midden van de cyclus gaat ie zakken, na de eisprong een kleine verhoging maar niet mega. Heb je niks van de eisprong meegekregen? Ik heb wel ovulatiepijn gehad en 4 dagen achter elkaar vruchtbaar slijm.
    Ben toch wel vrij zeker dat het mijn ei was, maar ik twijfel toch een beetje bij jou.

Lavendel, ik heb voor mezelf besloten om in de (grote) vakantie niet te gaan tempen. Als ik dat vol kan houden hoor. Ik heb best lol in het zoeken naar mijn ei op deze manier, het is elke dag weer spannend wat je temp gaat doen. Maar ik zou in jou geval denk ik alleen voor de ovutestjes gaan. Als ik de wekker zet kan ik ook niet meer slapen.
    Zoals je aan mijn templijstje kan zien ben ik sinds ik aan het temperaturen helaas vaak al voor mijn wekker wakker.Is ook niet erg handig.
    Ik lees trouwens ineens dat je waarschijnlijk op korte termijn naar de huisarts wil met je tempkaartjes, ja in dat geval word het de wekker zetten natuurlijk.

Truus, ben benieuwd wat die tarwekiemolie gaat doen. Zelf slik ik die multi zwanger worden capsules van de etos. Ben er wel tevreden ondanks dat deze cyclus wel weer aan de lange kant is.
    Heb in ieder geval veel meer vruchtbaar slijm en heb mijn eisprong aan voelen komen. Dus ja, ze doen wel wat. Dat mijn eisprong deze cyclus weer zolang is geef ik de schuld maar aan de 2x de griep in 1 cyclus.

6. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    M'n 1e cyclus zonder de pil was 37 dagen.. de 2e cyclus nu was 42 dagen, dus is alleen maar langer geworden :( Ik hoop zo dat de volgende minder lang wordt !
    Is het bij jullie ook voor een 1e wondertje of.. ?

7. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Nee ik laat me zeker niet ontmoedigen, we zijn pas sinds begin februari bezig dus mag nog helemaal niet klagen ! Alleen baal ik gewoon flink van die lange cyclussen, want zo gaat het ineens hard..; als ik weer op 42 dagen zou zitten volgende cyclus is NOD 8 juni :$

Als komende cyclus weer zo lang wordt, ga ik misschien wel ovu-testen gebruiken, maar heb nu zoiets.. moet nog wel leuk blijven ;)

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen!

Hier een saaie temp;) zucht:(

Fijne dag allemaal. ik heb nu lekker vakantie. Lekker genieten van Nathan.

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    mirtjuh: ga straks ook even de otospillen kopen. Bij Nathan was ik de 2e ronde met die pillen zwanger. Toeval?? In iedergeval was mijn cyclus toen beide ronde 42 dagen. Dus daar zou ik ook al blij mee zijn.

10. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Goedemorgen!

Ik ben erg benieuwd naar de temp van Truus!!

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    me to!

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik denk dat de temp van truus pas morgen omhoog gaat. Aangezien ze gisteren een positieve ovulatietest had, dan heeft ze vandaag haar ei, morgen haar temp omhoog....

13. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Of gisteravond haar ei? Nou ja, vorige ronde had ze 3 dagen positief, dus we wachten het maar gewoon "rustig" af..
    Oke, ik ga ontbijten! Gister en vandaag weer hard gewerkt/werken aan manuscript, het moet vandaag compleet uitgeprint bij m'n begeleider liggen dus ik heb vanochtend al wat correcties doorgevoerd en rijd dadelijk buiten de spits naar Nijmegen :)

14. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Nou hier is temp nog gewoon saai hoor, nog steeds 36.2. Dus denk dat mijn temp morgen omhoog gaat, en ander misschien wel overmorgen pas gezien vorige maand.

@Juffie, jou ei moet nou ook eens op gaan schieten hoor..

15. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    ... jammer... hopelijk morgen!

16. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ja ik hoop het ook! Ovu is nog steeds knal positief trouwens :)

17. mamatien

mamatien Niet meer actief

Hoi allemaal!!!

@ truus: beter datie nog steeds posi is, vanavond kan je er dus weer tegenaan :)
    @ Jessie: Balen van die ongi zeg :(

Bij mij is mn temp weer ietsiepietsie gestegen, maar ik voel me ook niet lekker, kan er natuurlijk ook mee te maken hebben...

18. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Ik vind dat FF kruis van jou maar vaag Mamatien.. vervelend dat je je niet lekker voelt. Hopelijk is je temp-stijging wel terecht (ei-gerelateerd) en krijg je later deze week een duidelijk FF kruis!

Hoera voor de 2e positieve ovu-test van Truus!

Hier was mannetje wel ff van slag door nieuws dat ik ongi was geworden, maar ook blij dat m'n cyclus in elk geval een normale lengte had, de schat!

19. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Nou mijn temp word ik ook niet wijzer van, gisteren weer een lage temp 36,7 en vandaag weer 37. Verlies sinds gisteren wel weer van dat 'vruchtbare' rekbare slijm, ik snap er helemaal niks meer van. Schiet mij maar lek.

Truus, fijn weer een posi test, morgen dan maar je verhoging hoor, die heb je dubbel en dwars verdiend!

20. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Juffie, das een goeie tip van je. Ik begin gewoon met 8u tempen,
    wordt dat niets dan ga ik toch weer oude tijd nemen.

@ Jessie, ik vul bij FF geen tijd in. Ik zie trouwens dat onze NOD in mei bijna gelijktijdig is, die van mij is 30 mei.
    @ Mirtjuh, nog een paar dagen, houd je het nog vol? Vanwege eventueel bezoek aan HA (wat ik niet hoop) blijft het voor mij in de vakantie wekker zetten.

@ Vlindertje, wij gaan ook voor een 1e wondertje ja! Hoop ook voor je dat je ronde niet nog langer word.
    Ovu testen gebruiken kun je altijd doen. Tis ook dat ik twijfels heb en misschien naar de HA ga, daarom ben ik begonnen met tempen. Anders had ik dat ook nog niet gedaan.

@ Jessie, alles uitgeprint?! En wat fijn dat je trouwens nu op 31 zit! Dan zou je dus in je vorige cyclus toch cyclus hebben overgeslagen en dan doe je het niet gek met je dagen!

@ Truus, jij houdt het weer lekker spannend! Heb je nu voor de 2e dag een pos ovutest? Oja, klees het nu. Nou dan heb je wel een heel goed ei. Bij mij waren de ovutesten heel snel weer
    nega.

@ Mamatien, spannend met je temp! Wat apart dat je op dag 18 en 24 zo'n dip hebt...

@ All wat is het nu het verschil tussen etos zwanger worden en folium?

Deel Deze Pagina