Nog meer meiden hier met een lange cyclus?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nala81

Nala81 Niet meer actief

Wat denk je , zou ik terug beginnen met ovu-testjes te gebruiken?
    Nu heb ik meer kans dat ik het mss wel vind denk ik dan zo.

:D

2. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Zou ik wel doen! Ik heb ze deze ronde ook van dag 20 tot dag 51 gebruikt pff.. Kon wel een gat in de lucht springen toen ie eindelijk positief werd.

3. Nala81

Nala81 Niet meer actief

Pfieuw, da's een tijd jah!
    Ik zal ze morgen mr weer es bestellen, online zijn ze vaak goedkoper.
    Welke had jij en weet je nog hoeveel mIu die waren?

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    natja ik herken je gevoel maar het is niet logisch, na je ongie moet je weer zo lang wachten op een ei :( Ik was ook heel blij met mijn ongie op dag 79 maar nu loop ik weer te zoeken naar een ei pffff Je kan maar beter zwanger zijn ;)

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ovu testen kan je gewoon beginnen, volgens mij is dat niet erg want je ei is nog niet geweest!

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen,

FF verplaatste mijn ei vanmorgen naar 2 dagen later. Heb nu maar even eggwhite ingevuld en dan staat hij weer goed. (zoals ik denk dat hij moet staan in iedergeval)

fijne dag meiden!

7. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Goede morgen allemaal, ik heb niet echt heel veel tijd om te reageren op iedereen. Ga zo lekker een dagje naar mijn vriendin toe met de kids.
    Mijn temp is in ieder geval een beetje gezakt naar 36.9
    Ga er maar vanuit dat dit een voorbode is van een aankomende ongi.

Iedereen een hele fijne zonnige dag vandaag!

8. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik heb ze uit Engeland gehaald, die kan je op Ebay bestellen. Werken prima en scheelt heel veel geld. Als je intresse hebt moet je het maar even zeggen, dan stuur ik je een PB met de link daar in.

@Juffie, wat stom dat FF je kruis verplaatste. Nou ja gewoon er rekening mee houden dat je NOD in dit geval wel eens 2 dagen later zou kunnen zijn.

@Mirtjuh, balen dat je temp zo gezakt is.. Hopelijk ligt het aan het tijdstip waarop je getempt hebt. Hij is gelukkig nog wel hoog, dus dat scheelt. Jij ook een fijne dag vandaag!

Hier temp gezakt naar 36.6 zoals ik al wel dacht. Niet echt boeiend dus.

9. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Nala, ik zou je ovutesten erweer bij pakken. Ik heb ze van sensi. Mocht je nog kortingsbon nodig hebben moet je mij effe pben.

@ Caithlyn, begrijp de HA van je goed dat hij je in febr niet meteen heeft doorgestuurd, wel mooi dat je in mei terug mocht komen. Ik hoor wel eens andere verhalen! Super dat je al zo snel naar de gyn kan, hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt. Vind je het spannend? Ik ben vorig jaar id zomer gestopt met de pil vanwege kinderwens. Eerder mocht ik niet stoppen met de pil van de HA ivm andere onderzoeken. In begin van de pilstop weinig gedacht aan zwanger worden maar begon toch wel heel erg te kriebelen. Ik voel mij al zo oud, iedereen in onze omgeving heeft al kind/eren, manlief wordt in najaar 30 en hij had het leuk gevonden voor z'n 30e maar dat gaat niet meer lukken. Zie in mijn handtekening hoe het bij mij verloopt. Steeds langere cyclus,nog geen zwangerschap, hoop dat ie snel komt. Afgelopen cyclus begonnen met ovutesten en tempen,
    omdat ik dacht dat ik geen eisprong had. Maar die schijn ik wel te hebben.

@ Ostara, welkom hier! Jij kan snel naar de gyn zeg! Je mag je HA wel een knuffel geven.;) Er zijn weinig HA die je zo snel doorsturen. Hoop ook voor jou dat je snel duidelijkheid krijgt.

@ Jessie balen zeg van je terugkomende ongi. Herken het wel een beetje, Hoop dat ie snel over is. Ennuh dat lezen, heerlijk he?! Ik hoef mij deze vakantie ook niet te vervelen want heb genoeg leesvoer in huis.

@ Deb, goed dat je de gyn hebt gebeld. Denk nu niet teveel aan als als...je ei moet gewoon nu springen.

@ Lientje, begrijp goed dat je het zat bent. Maar fijn dat je snel naar de gyn kan!

@ Truus, nou de ovutest had zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer licht streepje. Maarja, vorige cyclus heb ik ook 3 weken met lichte streepjes gelopen. Dus dat zegt voor mij weinig. Wij gaan naar Portugal. Jij morgen weer je temp omhoog laten knallen he!

@ All, volgens mij heb ik iedereen gehad. Kga me nu maar us douchen, aankleden en dan weer lekker genieten van mijn vakantiedag. Ennuh jullie lekker aant werk?!

10. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    wat kan ik trouwens beter doen met FF. Vorige cyclus had ik de tijd er niet bijgezt, nu wel, wou effe kijken wat FF deed. Maar omdat ik sinds paar dagen later tijdstip doe met tempen geeft ie lichte bolletjes. Kan ik de tijd laten staan of zal ik de tijd weghalen?

11. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Nou hoop voor je dat het nu niet weer drie weken duurt met die ovutesten van jou.. Ik had het ook deze ronde, maar men wat is dat frustrerend!

Dus lekker naat Portugal. Ben je daar al vaker geweest? Ik ben nog nooit verder gekomen dan Nederland, Belgie, Duitsland, Noord Frankrijk en Luxemburg. Erg he :)

Oh en wat een sarcastische vraag over of wij lekker aan het werk zijn :p Gelukkig kan ik daar nee op antwoorden ;)

Oh en wat betreft je FF ik zou het gewoon zo laten staan met die tijd zo. Dan weet je dat voor jezelf dat die witte bolletjes dus andere temptijden zijn.

12. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    nee ik ga voor het eerst, mijn reizen zijn ook nooit verder geweest dan die van jou hoor. Maar vind het doodeng...vliegen!

zou best fijn zijn als deze ronde wat korter duurt, maar eigenlijk wil ik gewoon dat het nu raak is :) misschien dat de vakantie wonderen doet ;) Hoor van velen dat het juist raak was op de vakantie...nou daar ga ik voor!

:D wist dat jij als eerste zou reageren...maar het was niet sarcastisch bedoel ;) maar meer medelevend :( :D :p

ok dus maakt voor FF niets uit met die tijden? Dacht dat ie misschien anders zou doen...

13. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    hebben jullie je ouders/familie/vrienden verteld dat jullie bezig zijn voor een kindje? Hoe zijn jullie daar mee omgegaan...ben gewoon even benieuwd.

14. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Haha lol :D

15. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Wij hebben het inprincipe tegen niemand verteld in het begin. Maar tegen mijn schoonmoeder heb ik mij versproken en mijn moeder vroeg doodleuk: Ben je met de pil gestopt ofzo, want die hoef ik nooit meer voor je op te halen? (Zij haalde altijd mijn pil op bij de apotheek) Dus ik zei nee, maar met zo'n grijns op mijn gezicht dat ze het niet geloofde ;) En een vriendin weet het.

Had eigenlijk gewilt dat mijn ouders en schoonouders het niet zouden weten, dan zou de verassing voor hun alleen maar leuker zijn geweest maar ja het is niet anders.

En jij?

16. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    gezellig he hier opt forum ;)

17. Ostara

Ostara Actief lid

3 mei 2010
    354
    0
    0
    Hoe kan ik zo mooi in mijn onderschrift linken naar mijn ff?
    Ik heb vanochtend geen temp opgenomen :) Ik weet het heel slecht, maar het was heel laat geworden dus al minder betrouwbaar. En ik heb vakantie. Ik weet het smoesjes :D

Ja, mijn HA heeft mij snel doorgestuurd, ik had het niet verwacht. Maar, als je er nou over nadenkt, waarom zou hij me nog langer aan laten modderen?? Ik vind het ook belachelijk dat jullie niet sneller worden doorgestuurd!! :x

18. Nala81

Nala81 Niet meer actief

Ik ga er terug mee beginnen. Vandaag maar bestellen en hopelijk heb ik ze dan gauw binnen!

Oh ja, je tekst hierboven, was die ook aan mij gericht?Ben niet zeker gezien ik Nala ben..

19. Nala81

Nala81 Niet meer actief

Als je me de link zou kunnen pb'en, graag!

Nou, ik blijf nog steeds duimen voor je.Die temp kan toch onmogelijk zo raket-achtig blijven doen ook niet he!

20. Nala81

Nala81 Niet meer actief

Dank je wel Lavendel. Ik dacht die goedkopere eerst maar es te proberen gezien mijn lange cyclus..Anders wordt ik er nog arm van haha!

Deel Deze Pagina