ag ja nu kunne we met ovu testen aan de gang hopen dat het gaat lukken en ik snel me ei vind en dames geef de moet niet op!!
Hey Meiden, Ik volg deze topic al een tijdje, en lees dat jullie cyclussen lang zijn, maar de rode duvels wel doorkomen. Ik ben erg blij voor jullie allemaal. EN hopelijk lukt het jullie snel zwanger te worden zonder enige mmm questie. Ik vroeg mij af of ik de enige hier ben die 10 mnd geen ongie gehad heb, ook op andere topic lees ik nergens ergens over een lange cyclus van ong 300 dgn... Het maakt mij erg onzekeren loop al een possje bij een dr. voor dit probleem, ik maak mij ook erg zorgen voor dinsdag dan begint mijn mmm en weer eigenlijks niet wat mij staat te wachten. Mijn fam. vertelde mij dat ik te veel hieraan denk en dat ik n iet zo moet zeuren, het komt vanzelf.... dit maakt mij erg kwaad:xwant misschien lukt het ons niet om kinderen te krijgen en ben ik misschien wel onvruchtbaar sorry meiden voor mijn hopeloos verslagje, maar weet niet wat ik hiermee aan moet... grts MirjaM
hai iedereen ik weet niet zo goed waneer ik me ei kan verwachten.. heb normaal 24 dgn maja waarschinlijk een vmk gehad en dus weet ik niet zo goed of ik dan deze laatste syclus van 42 moet aanhouden wie heeft tips xx
@Typje, ik vind het helemaal niet hopeloos. Ik kan me best voorstellen hoe hulpeloos en onbegrepen je nu voelt. In je omgeving zullen er altijd mensen zijn die zeggen dat je er niet te veel mee bezig moet zijn. Dat zijn juist niet de dingen die je wilt horen op zulk soort momenten. Ik hoop echt voor je dat er iets uit de MMM komt en dat ook jij een prachtig mooi wondertje in je armen kan sluiten.
Hier nog 1, het is ook nog onregelmatig. De laatst 2 keer zat ik op 27 en 25 dagen. Heb dit nog nooit gehad...
@ Typje: Aantal weken geleden had ik gesprek met mijn dokter (over iets anders) toen vertelde ik haar dat ik met de pil gestopt ben. Zij zei mij dat ik niet raar moet kijken als mn ongi pas half jaar tot jaar later pas goed doorkomt. Er zijn genoeg meiden die hier geen last van hebben, maar ook genoeg wel, dus dat dat nier raar is! Kan me echter heeeeeeeeeel goed voorstellen dat jij je er erg onzeker over voelt, dat zou ik ook hebben!! Dat heb ik dus nu met mijn 1,5 dag ongi.. Ik heb niet het idee dat dat ongi is maar meer een 'tussendoorbloeding' ofzo.. Afwachten is toch hetgeen we moeten doen, hoe vervelend ook!! Beetje raar miss.. maar wat is mmm?
Hey Meiden, Misschien moet ik idd ook wel geduld hebben, maar vindt zelf 10 mnd wel lang duren vooradt je ongie wordt, omdat ik tijdens het slikken van diana 35 wel regelmatig was. Idd ik voel er ook niks van geen krampen of temp-verhogingen etc... moet dinsdag heen en ben erg benieuwd wat me staat te wachten, zie er best tegenop MMM= medische malle molen ( doorstuur gyn ) Grts MirjaM
@typje, Hoi ik zelf ben zon 9 jaar geleden ook gestopt met de diane 35 ( toevallig ) Ik ben toen een jaar niet ongesteld geweest. Toen naar de gyn die zei dat ik eerst maar een af moest vallen (errug attent zeg maar) Verder waren er wel onderzoekjes gedaan ik had ik medicijnen gahad om de ongi op te wekken toen was ik om de drie maanden ongi En na bijna twee jaar ZWANGER!!! Daarna aantal jaar gewacht Toen besloten we om het nog eens te proberen en hup in 1 keer zwanger. Dus je weet het maar nooit. Veel succes.
Ik vind 10 maanden wel erg lang, als ik jou was, zal ik er goed achteraan gaan. Huisartsen hebben vaak de neiging om het als het ware aan de kant te schuiven en vertellen je dat het tijd nodig heeft. Ik zelf heb ook 7 jaar lang de pil geslikt. Ik werd gewoon de eerste paar maanden netjes op tijd ongesteld. En opeens sloeg ik een maand over. Ik vond dit erg vreemd. Volgens mijn huisarts was dit wel normaal bla bla bla. En toen ging het een tijdje wel goed en daarna ging het weer mis. Na veel aandringen, mocht ik eindelijk een echo laten maken en bloed laten prikken. En daaruit bleek dus dat ik PCO heb. Ik wil niemand bang maken en ik zeg ook niet dat er iets mankeert aan jullie. Ik wil gewoon iedereen waarschuwen dat er soms iets meer achter zit dan de artsen soms beweren. Als je voelt dat er iets niet klopt, ga er goed achteraan. Niemand kent jou lichaam beter dan jij zelf !
Ik heb een vraagje: Is het zo dat als je cyclussen van rond de 6 weken hebt je geen eisprong hebt? En waar word clomid voor gebruikt? groetjes
Nee dat is niet zo. De kans dat je geen eisprong hebt is wel groter maar het houd dus niet meteen in dat je geen eisprong hebt. Daarom ben ik deze ronde gaan tempen, dan weet ik achteraf zeker dat ik een ei heb gehad (of niet ) Clomid word volgens mij gebruikt voor het opwekken van een eisprong.
Hey Girls, Afvallen vindt ik z'n domme rotopmerking....Daar kan ik mij kwaad om maken, dat is denk ik wel het laatste wat je wilt horen naar zolang te hebben gewacht...Maargoed zal wel een oorzaak kunnen hebben, zij(gyn) weten er als het goed is meer vanaf...Maar heb zelf een paar fam. die nogal veel overgewicht hebben en waren ook direct zwanger met 2 en 5 mnd. Ik ben 24 en weeg 73 kilo, was normaal volgens ha. Hopelijk zegt de gyn dat niet tegen mij dat ik moet afvallen, want daar ben ik echt geen ster in Diana 35, is een zware pil, en de ha had mij ook vertelt dat het idd een tijdje kon duren voordat je weer regelmatig zou worden, maar 10mnd vondt de ha zelf ook wat lang duren, vandaar mijn doorsturing. pco Ik ga het direct opzoeken op google. Kan ik me wat voorbereiden....hoop het niet natuurlijk maar dan weet ik wel wat het is als de naam valt Miscshien wil ik het ook allemaal wel te snel, maarja wie niet.... Grts MirjaM
ik heb ook de diana 35 geslikt en toen ik een paar jaar geleden daarmee stopte ook een jaar niet ongesteld geweest. Daarna wel regelmatig. Rond de 35 dagen geloof ik. Ik heb het "geluk" dat ik wel weet dat ik vruchtbaar ben. Bij mijn dochter was het in 1 keer raak. Ik ben benieuwd hoe lang het deze keer gaat duren... vind het vooral jammer dat die cyclussen zo lang moeten duren...
Ik heb dus vorige maand ook gebruik gemaakt van ovutesten. Ik was op dag tien begonnen en op een gegeven moment was de streep bijna net zo donker als de teststreep, dus ik dacht nu kan ik mooi berekenen wanneer ik ongesteld moet worden....Dus niet, want werd gewoon een week eerder ongesteld, terwijl ik dus geen positieve ovutest gehad heb. Vandaar dat ik ook dacht dat ik geen eisprong heb gehad. Ik heb altijd de microgynon 30 gebruikt op zich geen zware pil, maar ik slikte hem altijd wel 3 a 4 maanden door (met toestemming van de ha want die zei dat dat niets uitmaakte) nu denk ik wel eens had ik dat maar niet gedaan, want misschien ligt het daar wel aan. Ik denk dat als het deze ronde niet raak is ik ook maar ga temperaturen. groetjes
Ik heb zelf vanaf mijn 17e tot aan mijn 30 de microgynon 30 en ook regelmatig de pil doorgeslikt. Na het stoppen werd ik netjes 29 dagen later ongesteld en bij de eerste ronde was het gelijk raak!!! Volgens mij maakt het niet uit hoe je de pil hebt geslikt maar meer hoe je lichaam reageert om het niet meer slikken van de hormonen!
hey ik slikte hem ook steeds 2 maanden en dan weer niet omdat ik anders niet normaaal kun functioneren vawege hoofdpijn enzo en op die manier werd dat een stuk minder nu denk ik ook wel een had ik dat maar nie gedaan
Ik ben een aantal jaar geleden voor 8 maand op reis geweest en ben toen niet ongi geweest!!! maar toch in 1x zwanger na het stoppen met de pil!!
Bij ons duurde het na de pil wel 2 rondes, maar dat waren wel lange rondes. 50 dagen en 74 dus. Afvallen slaat bij mij ook kant noch wal want ik weeg nog geen 66 kg. Ik heb lange cyclussen vanwege 'luie eierstokken'.