Nog meer meiden hier met een lange cyclus?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Ik heb dit in de eerste ronde gehad, achteraf gezien 2 weken voor ongi.. en dus waarschijnlijk rond m'n ei. Dat zou geweldig zijn, misschien voor de zekerheid klussen vanavond (ik weet niet of je alweer in een goed "klusritme" zit) 8).

Oh ja, ik heb ook een "normaal" FF lidmaatschap.

2. Ostara

Ostara Actief lid

3 mei 2010
    354
    0
    0
    Ik heb het wel verteld aan een paar vriendinnen, wil toch wel mijn ei kwijt kunnen hoor! Helemaal nu het niet zo lekker gaat.
    Hier is mijn chart: hij geeft een ei aan... maar aan mijn temp kan je dat volgens mij helemaal niet afleiden? Wat een zootje he, mijn temperaturen ;)
    2d5414 Ovulation Charts

3. Ostara

Ostara Actief lid

3 mei 2010
    354
    0
    0
    Oh en ik heb gewoon een basis lidm. bij ff!

4. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Nou ja, je temp gaat wel omhoog.. vraag is of ie hoog blijft en of je eerste temps terecht lager waren.. maar wie weet, is er toch nog hoop!? Heb je goed geklust als je ei was op de dag dat FF het aangeeft (ik had het namelijk al opgegeven, dus ronde van 79 dagen was ook nog een eens een totaal weggegooide ronde)?

5. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    hey meiden... ik had ook lange cyclussen! Toen ik net enkele maanden met anticonceptie gestopt was liepen die tot 48 dagen uit... ERG vervelend idd. (die staan niet meer bij m'n lijstje omdat m'n handtekening te lang werd ;) )
    Na zo'n klein jaartje is het blijkbaar beter beginnen gaan en was ik plots toch zwanger!
    Ik weet hoe frustrerend het kan zijn, het wachten duurt zo al lang, laat staan als je cyclus nog eens dubbel zo lang is als die van anderen!
    Maar wil jullie ff een beetje goede moed komen geven, een lange cyclus is nét iets lastiger om zwanger te geraken, maar geen méga obstakel!
    Mijn gouden tip is: probeer je eisprong zo goed mogelijk te bepalen.

Liefs en heel veel succes!

6. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

@the lady bedankt voor je lieve woorden... en heel erg gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Wie herkennen dit.. sinds mijn menstruatie uitblijft wordt mijn buik steeds dikke en opgezetter.. als ik er op druk is het gewoon hard??? Ik ben van mezelf best heel mager en heb dit nooit gehad, maar het lijkt nu steeds erger te worden....

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63

dat had ik deze ronde ook ineens 3 dagen. Bij mij was het ook licht bloedverlies.. Heb het toen gevraagd hier op zp en toen vertelde iemand dat het grote schoonmaak van je bm is.

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ik had dit wel voor mijn ei. voelde me heel erg opgeblazen. Nu weer iets minder. (nou ja nu neit want heb net een pizza op:);))

na mijn ongi ben ik zowiezo weer platter..

9. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

:):) hihi...

Dus het zou kunnen komen door het uitblijven van mijn menstruatie??? Ok....

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    zou wel kunnen denk ik ja.

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ostara als je temp 36.9 is dan denk ik wel dat je ei is geweest hoor meid. Nog even een paar dagen doortempen en dan heb je er meer zicht op.

12. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Truus, het geef niks hoor dat je over mijn test heb heen gelezen, maar hou lekker de spanning er zo in. Heb geen zw. kwaaltjes, behalve mijn (.)(.) dan, maar dat had ik vorige maand ook. Ik heb dus werkelijk geen idee welke kant dit op moet gaan, maar we wachten rustig af.
    En wat betreft je temp, ben er ook niet helemaal uit of je temp nu hoger is of juist lager wanneer je vroeger wakker word. Al mijn witte bolletjes op mijn kaartje zijn van temp tijden waarbij ik dus te vroeg getempt heb. De ene keer hoger de andere keer lager.

Lavendel, ik heb besloten om zaterdag weer te gaan testen mocht ik nog niet ongi zijn geworden. Wanneer ga je met vakantie? Portugal toch? ... ben ik ook 1 keer geweest, zo mooi land!
    Ik zie trouwens dat je lichtbruin slijmverlies heb gehad, dat had ik tijdens de cyclus van 47 dagen. 3 dagen lang op CD 17, 18 + 19, maar wat het nu is geweest? Ik heb geen idee, misschien oud bloed?

Lientjelove, ik heb altijd een opgezette buik voor mijn ongi, maar ook bij prille zwangerschap heb ik dit gehad, dus ja, kan alle kanten uit.

Ostara, ik denk ook dat je ei geweest hoor.

13. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Jessie, maargoed toch fijn dat je met je zus kan praten! En als zij het ook heeft meegemaakt kan ze je misschien beter begrijpen. Welke lamp heb je gekocht bij de Ikea? Nou 2 maanden doe
    je nog best snel. Volgens mij woonden wij er al ruim 3 maanden, konden nergens leuke lampen vinden voor boven de eettafel. uiteindelijk na half nederland rondgekeken te hebben vonden
    we DE lamp bij Ikea. Spannend om morgen je manuscript in te leveren. Hoelang duurt het voordat je de beoordeling
    krijgt?

@ TheLady, bedankt voor je bemoedigende woorden! jij gefelicteerd met je zwangerschap

@ Jessie, volgens FF moet ik over 13/14 dagen ei krijgen. Heb net wel geklust, want we zijn maar weer begonnen met om de dag. Dus ik zit niet rond mijn ei. Nouja...zient wel. Vond het wel beetje vreemd.

@ Juffie, bm is?? Sorry...
    Ik zag het ineens bij afvegen en zit nog lang niet in periode van ei. Of mijn cyclus moet ineens korter zijn maar daar geloof ik geen bal van.

@ Mirtjuh, lijkt mij goed plan om pas zaterdag te testen. Hoop het zo voor je!! Wij gaan morgenavond vertrekken, en inderdaad naar Portugal. Ben erg benieuwd, nog nooit geweest. En vind het
    vliegen niet zo leuk, dus duim voor me.

14. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Lavendel, oh nee, ik hou ook niet van vliegen, wij gaan altijd met de auto richting het zuiden. 2 dagen over gedaan inclusief stops natuurlijk, was wel zweten, maar ik vind een auto vakantie echt wel leuk. Maar ga voor je duimen hoor, het komt vast en zeker goed.

15. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Goeieavond meiden!

Jullie hebben een beetje te veel gekletst vanavond om overal op terug te komen, ben een beetje moe. Drukke dag gehad vandaag, dus ga zo lekker mijn bedje in en eis dat mijn temp morgen weer minimaal 36.6 is!

Trusten en tot morgen!

16. theeleut1

theeleut1 Actief lid

1 feb 2010
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    hee allemaal,

vanaf wanneer noemen jullie het een lange cyclus.
    ik schommel tussen 28 en 37 dagen. Nu op dag 20 maar nog geen ei gevonden. Dus voor mij deze maand ook een langere cyclus.

17. Ostara

Ostara Actief lid

3 mei 2010
    354
    0
    0
    Hoi meiden bedankt voor jullie antwoorden! Wij hebben goed geklust op de goede dagen als ff mijn ei goed aangeeft! Ben dus wel benieuwd. Ik heb nu 2 dagen visite dus elke keer niet zoveel tijd om uitgebreid te reageren op jullie berichten :), komt vrijdag/komend weekend wel hoor!!!

Oh, en de pendel van francescak zegt in augustus zwanger van een jongen, en van zuurtje NU zwanger van een jongen :$

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen,

lavendel: bm is baarmoeder sorry:)

truus: en, en, en???

ostrara: hoe was jouw temp vanmorgen.

ga nu even Nathan een broodje geven die is wakker. tot straks!

19. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Mijn temp is weer omhoog! 36.7 :D

Wat is jou temp mooi stabiel juffie!

@de rest, *zwaai*

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    truus: zie je wel! Gewoon een mooie innestelingsdip!;) Vind mijn temp eigenlijk een beetje te stabiel:) Maar goed nog een weekje geduld (waarschijnlijk wel iets minder)

Deel Deze Pagina