Spannend allemaal zeg! @ Juffie: je hebt idd wel vroeg getest, maar je temp ziet er nog mooi uit, dus er blijft hoop hoor!! @ Truus: Hoe is je temp nu?! Je had gister wel extreme verhoging zeg!! Hopelijk is dat nog steeds.. (en ligt het niet aan de verkoudheid) Mijn temp is ook nog steeds hoog zit nu op DPO 13. Ohh vind het echt zooo spannend! Heb met vriendlief afgesproken dat we woensdag gaan testen als ik nog niet ongi ben!
Nou ja.. Wat moet ik er van zeggen? Uhm.. Volgens mij zie ik een streepje, maar weet het niet zeker. Mijn man zegt dat ie denkt dat ie hem ook ziet. Dus zo vaag is ie dat we nog geen duidelijkheid hebben. Ik heb er gelijk maar 2 gedaan eentje van One Step, daar zie ik hem best duidelijk wel op en een van Kruidvat, 2 voor 5 euro en daar zie ik hem ook op, alleen wel heel vaag. Dus ja, maar weer afwachten voor de verandering. Misschien te vroeg getest, misschien zien wij wel streepjes die er helemaal niet zijn, dus ik ga morgen ochtend vrolijk weer op nieuw testen als ik niet ongi ben geworden Oh ja temp is weer 36.7. Dus niet meer zo achterlijk hoog. Heb die van gisteren maar op discarded gezet, leek zo raar. @Juffie, balen dat je negatief getest hebt.. Hoop voor je dat het gewoon te vroeg was! @Mirtjuh, snap dat jij voortaan wat langer wilt wachten met testen, maar vind het knap als je dat gaat lukken! Ik zei ook, ik wacht tot 14dpo maar kon het toch niet laten @Mamatien, whaaaaa jij maakt het ook spannend zeg! En je temp ziet er goed uit! Ik duim voor je dat het raak is, het is je gegunt!! @Chebu, hahaha
Kom ik even weer binnenvallen!! Ik ben ook nog lid op een ander forum dus dan post ik hier minder. Spannend allemaal meiden!! Ik ga hard duimen dat jullie (alsnog) positief gaan testen! Ik zit op DPO 13 vandaag, helaas met een dalende temp Maar ja, wie verwacht op CD 84 nou een positieve test in handen te hebben? 2d5414 Ovulation Charts
Haha ik weet het niet hoor. Geloof er zelf nog niet in. Dan moet ik toch echt wel een duidelijkere streep hebben. Edit: Ondanks dat je temp wat gezakt is, is ie nog steeds mooi hoog! Dus niet opgeven!
@ Ttruus: ohhh wat fijn voor je meid!! Ik hoop echt dat ie morgen nog stuk duidelijker is Ik ben net naar de KV gerend in mn pauze.. nu ik die dingen in mn tas heb kan ik bijna niet meer wachten haha...
Truus dan hoop dat je test morgen lekker duidelijk is!!! En ik zit mezelf een beetje gek te maken hier!!
Jeetje Ostara, die van jou is lang!!!! Wat toevallig dat je precies je ei gevonden hebt met tempen, als je zo laat start! Maar het ziet er nog goed uit vind ik hoor!
Truus, klinkt veel belovend! Ben benieuwd naar je test van morgen. Mamatien, jij ook veel succes met testen. Ostara, zo ernstig vind ik je temp niet gezakt hoor. Hopen natuurlijk dat ie niet verder gaat zakken natuurlijk. Ik heb onlangs toch positieve verhalen gehoord van meiden in een hele lange cyclus zwanger zijn geworden. Je weet het dus maar nooit. Zo ... alle uitslagen voor vandaag zijn bekend, kan ik eindelijk terug aan het werk
We zullen het zien! Hier nu wel krampjes... Even een vraagje, ik heb even mijn invoer data verandert van Monitor naar OPK op CD 70+71, en prompt verandert de rode lijn in een gestippelde rode lijn!! Wat betekent dit? Ik kan het niet vinden op ff.
Ostara: een stippellijn betekent dat FF denkt dat dan je ei is. een doorgetrokken streep betekent dat FF het 'zeker weet' (dat is meestal zo als je 2 methoden gebruikt) Nou ik kon het niet laten.. Dus net op mn werk in de wc getest haha! Maar was helemaal negatief Heb wel veel bakken thee gedronken vanochtend.. Maar vind het nu al lastig om hoopvol te blijven!
Jammer mammatien Misschien toch morgen nog eens proberen? Wat is dan precies het verschil tussen OPK en monitor? Want doordat ik dat heb omgewisseld ziet FF mijn eisprong niet meer als "zekerheid".
@ Ostara: nou waarsch gaat morgen mn temp gewoon omlaag, maar mocht dat niet zo zijn, dan ga ik pas overmorgen testen, want dit slaat nergens op, elke keer - testen OPK= volgens mij ovu test of zw test. Wat monitor is dat weet ik niet, heb ik nog nooit ingevuld...
Hallo dames! Ik laat weer is wat van mij horen! Lees wel altijd alles maar niet altijd tijd om wat te posten! Ik heb sinds vanmorgen ineens bruinige afscheiding? Als dat m'n ongi is dan ben ik deze maand erg vlot voor mijn doen! Dag 41 namelijk! Nou wie weet word t nog wat met die cyclus van mij. @ Truus: Wat spannend!!! Inderdaad een heel licht streepje volgens mij! Afwachten! Ik hoop t zo voor je! Is alles goed met je hond? @ Mamatien: He wat jammer nou! Miss te vroeg? Ik ben vergeten op veel dames vergeten te reageren. vergeef me! Ik leef wel met jullie mee!
Bruine afscheiding? Dat is oud bloed. Dat kan een aankomende ongi betekennen, maar volgens mij kan je het ook zomaar eens krijgen. Zou een nette cyclus zijn dan, 41 dagen! Voor mij is het afwachten inderdaad. Hoop dat het streepje morgen wat duidelijker is! Met de hond is alles goed. Lief dat je het vraagt. Hij had bloed in zijn oor zitten en daar hebben ze met een naald ingeprikt en het eruit gezogen. Deed hem goed zeer. Volgende week moet hij terug voor controle.
Oh Truus, wat vreselijk spannend! Ik hoop voor jullie dat je morgen een duidelijke test in handen hebt! @Mamatien en Juffie, jammer van de negatieve testen, hopelijk was het te vroeg en/of met de verkeerde urine en hebben jullie (over)morgen wel een streepje om naar te turen