Nog meer meiden hier met een lange cyclus?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ostara

Ostara Actief lid

3 mei 2010
    354
    0
    0
    Spannend Truus!! Ik zit in hetzelfde schuitje ;)

Ik heb vanmiddag een heel licht positieve zw. test in handen gehad! Durf het eigenlijk niet te geloven, morgenochtend maar weer testen!
    Hij is zo pluizig want ik had m van de zenuwen achter de bank laten vallen:)

2. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Ostara, jippie! Een voorzichtige proficiat.. hopelijk morgen een duidelijkere streep!

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Woow meid super! Gefeliciteerd!:D Die van jou is een stuk duidelijker dan die van mij. Morgen nog eens met ochtendurine doen!

4. Ostara

Ostara Actief lid

3 mei 2010
    354
    0
    0
    Die test is vast niet goed ofzo! Ik geloof er niets van, haha! Op CD 70 heeft mijn vent dan raak geschoten!

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    #1805 Juffie1984, 10 mei 2010
    Laatst bewerkt: 10 mei 2010
    hey meiden,

ostara: ziet er goed uit!!

Truus: zie hem bij jou nog niet echt maar ben ook niet zo'n goede streepjes zoeker.

Ik denk dat ik de eggwhite maar weghaal. dan zit ik nog verder voor mijn nod want dan verzet ff het kruis.

6. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Dames ik hoop dat het allemaal raak is voor jullie, maar ik wil toch even mijn verhaal delen: in januari had ik zo'n test van Ostara en dat was een indrooglijntje. Ik werd hartstikke ongesteld.
    Dus morgen, overmorgen en daarna nog even testen of ie duidelijker wordt.
    Ik ga voor jullie duimen!

7. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Hi meiden... ik voel me de hele dag niet zo lekker, last van mijn buik enzo.. dus tja ik weet ook niet wat er aan de hand is!!

En wat betreft die andere man.. tja dat is een lang verhaal, maar mijn vriend heeft me vorige maand verteld dat hij toch echt geen kinderen meer wil (hij heeft een kindje met zijn ex)... We hebben het er wel eens eerder over gehad, maar ik was toch met de pil gestopt om zwanger te raken. Ik helemaal blij, tot vorige maand hij echt zoiets had van Nee, dit wil ik niet!! Ik kan hem nergens toe dwingen, dus tja deze maand is mijn laatste kans.... En eigenlijk hoop ik momenteel ook gewoon dat het niet zo is, omdat ik inmiddels heb gemerkt dat hij er echt niet blij van word.. dus vandaar. Als ik ooit nog een kindje zou willen zal ik echt op zoek moeten gaan naar een ander of hopen dat hij ooit nog eens van gedachte veranderd... Momenteel weet ik niet wat ik wil!!!

8. Lientjelove

Meiden... ik zie geen streep op jullie testen, maar ik ben daar eerlijk gezegd nooit zo heel goed in.. ik zal voor jullie duimen spannend!!!

9. Ostara

Ostara Actief lid

3 mei 2010
    354
    0
    0
    Dat is goed om te weten Chebu!! We zullen het zien morgenochtend! Had overigens wel die streep staan binnen 10 minuten!

Oh, Lientje, dat is een kutsituatie zeg :( Hopelijk komen jullie eruit!

10. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Truus en Ostara, ik zie bij beide een streepje hoor ...
    Bij Ostara is ie inderdaad iets duidelijker.
    Ga me nog effe inhouden met feliciteren en hopen dat de komende dagen de testen een knalstreep laten zien.

Mamatien, jammer van je negatieve test ... ik zou ook nog een daje wachten hoor.
    Ik vind je temp er wel mooi uit zien. Ben benieuwd wat ie morgen doet

Caithlin, ik heb ook weleens bruinige afscheiding gehad midden in de cyclus ...
    Hoop toch niet dat het je ongi is. Wel fijn natuurlijk als je cyclus korter word.

Chebu, maar een indrooglijntje krijg je toch pas als de test is opgedroogd?
    Ik heb van de week dezelfde testen als Truus en Ostara in mijn handen gehad en ben helaas ook ongesteld geworden.
    Deze was wel van een ander merk, maar ben er eigenlijk van overtuigd dat er toch iets was en ergens heel pril is mis gegaan.
    Maar ik snap wel waar je heen wilt hoor.

LientjeLove, jeetje meid, wat triest! Ik heb in een zelfde situatie gezeten als jij. Mijn ex vriend en ik probeerde ook zwanger te worden en uiteindelijk krabbelde hij terug. Mijn wereld storte echt in. Uiteindelijk zijn we daarna nog 2 jaar samen geweest, toen heb ik met pijn in mijn hart toch de relatie verbroken, omdat mijn wens daar nog steeds was en wij beide hele andere toekomst verwachtingen hadden. Ik vind het echt vreselijk voor je en hoop voor jou dat ook jij uiteindelijk voor jezelf de juiste keuze kan maken.
    Sterkte meid, het zal niet makkelijk voor je zijn.

11. mamatien

mamatien Niet meer actief

Jeetje Lientjelove, wat heftig zeg :( Wat nu? Wat een bijzonder moeilijke keuze zeg! Moet je kiezen tussen je vent of een kind... pff he!! Sterkte!

Truus en Ostara: hoop echt dat jullie morgen een duidelijker streepje zien!! Ik zie hem zelf bij truus niet, maar bij ostara zie ik t wel!! (maar ik ben geen goede streepjes kijker hoor)

Juffie, wanneer ga jij weer testen?

Jessie: Alles goed?
    Mirtjuh: Alweer beetje bijgekomen van de teleurstelling van je ongi?

Lavendel: Waar ben je? (heb niet teruggelezen dus heb even gemist waar jij al die tijd ben)

12. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Mamatien, nou als ik eerlijk moet zijn houd me nog wel een beetje bezig hoor. Volgens mij gieren er nog wat hormonen door mijn lijf, want heb momenten dat ik om een sch**t emotioneel kan worden. ook mijn buik voelt niet helemaal lekker aan. Hij voelt opgeblazen en zeurderig en ben erg moe. Normaal heb ik ook wel buikpijn tijdens mijn ongi, maar dat is maar 1 dag en dan is het over. Als het goed is is morgen mijn laatste dag van mijn menstruatie en dan hoop ik dat het ophoud. ML heeft me trouwens wel dringend verzocht om er morgen nog een testje tegen aan te gooien, hij maakt zich een beetje zorgen omdat hij toch wat aan me denkt te zien. Ik krijg niet aan zijn verstand dat het niet meer mogelijk is dat ik zwanger ben. Maar goed om hem gerust te stellen wil ik dat wel doen. Lang leve de testen, we testen gewoon lekker door :D

13. Lientjelove

Bedankt voor jullie lieve reacties.. de tijd zal leren wat ik voor keuze moet maken, althans daar ga ik vanuit. Momenteel ben ik wel gelukkig met onze relatie die wij hebben.. we hebben het erg leuk samen, maar ik weet natuurlijk niet of deze keuze van hem mij in de toekomst ook nog gelukkig zal maken... Komt tijd komt raad!!

14. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Lavendel is op vakantie, die zit op haar gat in Portugal! :p

Nou heb vanavond nog stiekem een testje gedaan, kon me niet inhouden, maar er staat toch echt wel weer een streepje. Toch ga ik er niet van uit dat het zo is, ik wil die streep eerst duidelijker zien. Hoop echt dat ie morgen al duidelijker word. Als ik naar vorige maand kijk zou ik morgen ongi moeten worden. Ben benieuwd..

15. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Spannend Truus, ik duim voor je ;)

16. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Het streepje was een verkleuring en stond er gewoon binnen de afleestijd. Die strips zijn niet echt betrouwbaar eigenlijk. Je kunt beter ff testen met Kruidvat!

@Truus en Ostara, morgen een duidelijker streepje, ok meiden! Ga duimen!

17. Ostara

Ostara Actief lid

3 mei 2010
    354
    0
    0
    haha, ik heb hetzelfde gedaan! Alleen nu was het streepje nóg lichter... het blijft spannend tot morgenochtend...

18. mamatien

mamatien Niet meer actief

Truus en Ostrara: en en en en? Duidelijker streepje :)

Nou bij mij is mn temp 0.1c naar beneden gegaan :(. Dat hoeft opzich nog geen ramp te zijn, maar het is precies hetzelfde als vorige cyclus, dus dit betekent gewoon dat mn ongi er overmorgen aan komt :(:(:( baal dr echt van!!!!

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ben ook heel benieuwd naar truus en ostara!

Mamatien: ik hoop het niet hoor!

Hier temp ook 0,1 naar beneden. Ga binnenkort ook ongi worden vrees ik:(

ga vandaag op schoolreisje:D dus hoop dat de ongi nog even wegblijft. Heb wel een lading tampons meegenomen;)

fijne dag!

20. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Ik heb vanochtend de test getest (KV 2 v 5) en negatief hoor ....
    Spierwit, geen 2e lijntje te bekennen ... dus ook geen voorgedrukt streepje. En het mannetje hier thuis ook weer gerust :)

Juffie en mamatien, ik hoop voor je dat de temp daling het niets te betekenen heeft.

Juffie, Leuk schoolreis, waar gaan jullie naar toe? Hier hebben de kinderen nog vakantie.

Truus en Ostara, ik dacht dat ik erg was met testen, maar jullie zijn echt erg :D valt niet mee heh in de laatste dagen. Ben wel benieuwd naar jullie streepjes vandaag!

Deel Deze Pagina