Nog meer meiden hier met een lange cyclus?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    truus: druppelen met olie?? Dan komt het misschien los. Anders even naar de ha, uit laten spuiten.. Lijkt me stug dat het elke keer een indrooglijntje is, vooral als het lijntje binnen de tijd komt.

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    mamatien:sterkte met de hoofdpijn!

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Heb al 2 keer olie er in gedaan vandaag, maar heeft niet geholpen helaas. Meestal helpt dat wel bij mij. Anders misschien inderdaad maar even langs de dokter.

Ja 2de streepje.. Ja ik weet het ook niet. Het lijkt mij aan de ene kant ook sterk.

4. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, hoi,

Spannend hoor al die verhalen! Mijn cyclus is ook niet de kortste, hoewel het nu de goede kant op lijkt te gaan. Ik hoop dat het zo doorgaat. Morgen weer naar de gyn voor uitslagen testen, dus ik ben benieuwd...

Succes allemaal!

5. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Oeh wat spannend! Laat ons even wat weten hoe het is af gelopen als je wilt.

6. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Vervelend joh Truus dat je nog geen duidelijkheid heb... maar ik geloof er wel in hoor!!!:D:D

Oh en wat betreft je oor: Je hebt van de spul.. oorspray!! Ik heb ook regelmatig last van mijn oren.. meer pijnlijk oren en als ik verkouden bent (wat ik regelmatig ben) gebeurd het inderdaad ook wel eens dat ze dicht gaan zitten.. En dat spul werkt altijd goed, moet je dan alleen even kopen. En anders oren laten uitspuiten bij de huisarts. Maar dat spul voorkomt dat ze heel dicht gaan zitten. Ik vind dat het goed werkt.. succes ermee:p!!

7. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Hoe heet dat spul dan en waar kan ik dat kopen? Scheelt dan misschien weer een ritje naar de dokter.

8. Lientjelove

Otalgan, oorspray!!!

9. Lientjelove

Oh en je kunt het gewoon bij een drogist kopen... even vragen anders!!

10. Caithlyn

Caithlyn Lid

2 mei 2010
    50
    0
    0
    Verpeegkundige, Planner, Medewerker Bloedafname
    Hallo Allemaal!

@Ostara: Woehoeeeeeee gefeliciteerd!!!!! Ben heel blij voor je! Geeft weer hoop voor ons allen!
    @Truus: Ik hoop zo voor je dat t streepje duidelijker word! Anders een digitale doen?!

Ik had vandaag een mega dip dag! Vanmorgen t kwakje :p van ML weggebracht naar t lab. Gaan er van die mensen lopen zeiken dat ik een nummertje moet trekken! En ik sta daar maar te stressen omdat ik t goedje binnen een uur af moet leveren. Nadat ik een man flink had toegesproken was iedereen stil :p:D haha!
    De dipdag ging alleen verder. Ik ben zo bang dat de uitslag slecht is! Zat vandaag veel in de auto voor me werk en heb aardig wat potjes zitten janken. Lucht wel op maar de spanning en angst voor de test uitslagen blijft.
    Op m;n werk snappen ze niks van me. Normaal gesrpoken ben ik heel vrolijk enzo en nu gewoon heel stil en sipjes. Ach hopelijk kan ik ze ooit vertellen waarom.

@Alla dames die ik vergeten zoals gewoonlijk. Nogmaals mijn excuses als ik niet reageer op jullie. Ik leef echt met jullie mee ben alleen niet zo goed in reageren op iedereen.

11. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vervelend dat je een dipdagje had... Wanneer krijg je de uitslag van de test? Heb je nog meer onderzoeken gehad?

12. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Okee dank! Denk dat ik morgen nog wel even in de buurt van een drogist kom dus dan kijk ik even.

@Caithlyn, digitale wil ik pas doen als ik echt een duidelijke steep heb. Wat vervelend dat je vandaag een dip dag hebt. Knuff!

Ik ben vandaag trouwens een emotionele trut. Ook erg. M'n man weet niet wat ie met me aan moet :)

13. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop echt voor je dat je snel een duidelijke streep hebt! Het is zo vervelend al die vage streepjes. Daar word je zo onzeker van... Ik heb inmiddels al zo veel testen gedaan en helaas soms ook vage streepjes. Echt niet leuk! Ik hoop dat je snel een knaltest hebt! Enne, ik houd jullie op de hoogte van de uitslagen morgen. Ik ben zelf ook erg benieuwd.

14. Caithlyn

Caithlyn Lid

2 mei 2010
    50
    0
    0
    Ik heb een binnenwaardse echo gehad en die zag er zeer goed uit.
    Nu moet ik nog bloed prikken en dan 27 mei terug naar de gyn voor de uitslag van t bleod en de sperma-analyse. T duurt allemaal wel wat langer omdat ik zaterdag met vakantie ga met m'n schoonzus en ML gaat vissen in Zweden.
    Welke testen heb jij gehad?

15. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook bloedtesten gehad (1 week na ei en 1e dag menstruatie), inwendige echo, samenleeftest en sperma-analyse. De samenleeftest was goed, de rest hoor ik morgen.
    Wat lekker dat je er even tussenuit gaat. Is soms ook wel fijn! En voordat je het weet is het weer 27 mei...

16. Caithlyn

Caithlyn Lid

2 mei 2010
    50
    0
    0
    Spannend voor je morgen!! Duim voor je dat alels goed is! Wat is een samenleeftest precies?
    Ja idd wel lekker er even tussenuit! Daarna gaat de tijd wel weer snel.
    Succes morgen! Ik lees graag hoe t was.

17. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Jemig meiden als ik jullie voetnoten zie dan heb ik weinig recht tot klagen:S Ik zit nu op dag 44:(
    Ik vraag me af als jullie cyclussen altijd zo lang zijn dan hoe bereken je wanneer je eisprong is?

18. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Jessie, was juist bang voor weer een streepje dit keer, klinkt wel raar misschien, maar ik ben zoveel bloed verloren, dat had nooit goed kunnen zijn, dan had ik alleen maar in onzekerheid gezeten.
    Gelukkig is het bloeden nu bijna gestopt en ga me nu weer een beetje beter voelen.

Juffie, jammer! Ik hoop niet dat het doorzet!

Mamatien, beterschap, hopelijk voel je je morgen weer beter.

Ummie, jeetje, ik zie er een cyclus van 120 dagen tussen zitten, dat is echt lang!
    Was je toen net met de pil gestopt? Succes bij de gyn morgen, hopelijk vallen de uitslagen mee.

Caithlyn, een knuffel voor jou hoor! Hopelijk vallen voor jou de uitslagen ook mee.

Truus, dat kunnen toch niet anders als je hormonen zijn dat je zo emo bent? Om eerlijk te zijn heb ik toch een goed gevoel voor jou deze ronde, maar ja ben helaas geen helderziende natuurlijk. Ben toch wel benieuwd wat je op de kruitvattest ziet, heb je geen foto? Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!

19. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan kijken ze of de zaadjes goed blijven leven als ze eenmaal bij je binnen zijn. Dan wordt er (net zoals bij een uitstrijkje) wat sperma uitgehaald en dat wordt dan onderzocht. Je moet dus verplicht de avond voor het onderzoek aan de slag.
    Het is wel echt grappig om te zien. Ik mocht op het computerscherm meekijken en kon zo alles zien zwemmen.

20. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Nee die kruidvat test van vanochtend heb ik weggegooid.. Dom he?

Jammer dat je geen helderziende bent, had een hoop onzekerheid gescheeld misschien :p

Heb vanavond nog een gedaan, hier is foto:

Deel Deze Pagina