Ik hou er rekening mee hoor, dat het een 'indrooglijntje' of zoiets kan zijn. En inderdaad, ik wil mezelf ook niet voor niets gek maken. Maarre, is die test van jou dan ook van One Step? Omdat ie wel anders is als die van mij, of zou dat een pot nat zijn?
Hoi meiden, Nou zoals ik al verwachtte, is mijn temp 0.2 naar beneden gegaan. Hij is echt precies hetzelfde als mijn vorige cyclus, alleen is alles 0.1c lager. Wel bizar he, hoe constant ik ben Truus: Ik zie helaas nog niet echt een streepje, maar goed, anderen zien hem wel, dus geloof hen maar ipv mij Ook ik zou zeggen: wacht nog ff 1 dag met testen, dmv testen wordt je toch niet zwangerder... Maar dan kan je het wel duidelijker zien! Ik hoop het echt voor je dat het deze x raak is!!!! Jessie: En, was het lekker hahahahahaah Is je temp vandaag al omhoog gegaan?
goede morgen, hier is de ongi echt doorgebroken dus op naar de volgende ronde. niet getempt trouwens vanmorgen.
hoi hoi, kwam even vanuit italie spieken naar jullie. Truus heeft dus een grote kans, ik zag echt wel een 2e streepje hoor! Ik ga duimen voor je en van de week nog even spieken hier! x
Nou hier is het game over, temp is gezakt naar 36.5 en die stomme testen geven nog steeds zo'n zelfde lijntje aan als die ik nu al 3 dagen heb en ik heb ongi krampen.. Dus het zal wel niet lang meer duren voordat het hier gaat door breken. @Mamatien, je temp ziet er niet best uit inderdaad.. @Juffie, balen dat het echt is doorgezet nu.. Nou gaan we met zijn 3en vol goede moed maar op naar de volgende ronde!
truus je bent toch nog niet ongie? 36.5 vind ik niet heel laag hoor als ik kijk naar wat je temp voor je ei was.... pffffff ik blaas je temp weer omhoog!
Haha heel lief van je maar ik heb de moed echt opgegeven. Alles bij elkaar is het gewoon duidelijk voor mij. Nou en jij nu lekker genieten verder van je vakantie! En stuur een beetje zon deze kant op aub
Truus, nee, dat meen je niet ... ik had echt goed hoop voor je. Welke testen waren dat ook al weer die jij gebruikt had? Debby, ik dacht gisteren, waar is ze nou gebleven? In Italie dus. Heb ik zeker wat gemist, bij deze dus een hele fijne vakantie toegewenst. Juffie, jammer, meer geluk in deze ronde dan. Ga je nu helemaal stoppen met tempen? Mamatien, balen meid! Heh, wat een slecht nieuws allemaal vandaag. Hier is de ongi alweer voorbij gelukkig, ik nu al uit naar mijn nieuwe ei ... ben d'r helemaal klaar voor
Ik had de testen van One Step gebruikt, en van Kruidvat 2 voor 5 euro. Fijn dat je ongi alweer voorbij is! Laat dat ei nu maar snel komen!
@ Truus: Shit zeg dat is niet leuk! Er is nog wel klein beetje hoop, want hij is nog niet geheel gezakt, maar o.2c is wel veel zakken in 1x..!! Net naar de wc geweest en zag die rode duivels weer.. Dus bij mij is vandaag nieuwe ronde gestart!
truus: balen zeg van je daling. maar nog geen rood dus het kan nog! Mamatien: balen Kunnen we gezellig samen gaan uitkijken naar een nieuw ei
Dag dames, Ik vroeg mij af hoe het nu precies zit met een lange cyclus. Betekent dat dat je ei langer op zich laat wachten, of dat het langer duurt voordat je ongi wordt na je ei? Ik hoop, en denk, dat je ongeveer 14 dagen na je eisprong sowieso ongesteld moet worden (als je niet zwanger bent natuurlijk). Klopt dat? Liefs MammaJo.
@MammaJo84, het betekent inderdaad dat je ei langer op zich laat wachten. De LF (van ei tot ongi) kan nog steeds variëren net zoals bij een normale cyclus tussen de 10 en 18 dagen.. Ik begrijp dat je hoopt op een LF van 14 dagen en dan nu overtijd bent? Ik hoop het ook voor je..
No comment 8) Temp is weer 36.6.. maar ik weet ook niet of ie dan in een keer naar de 36.8 zou moeten stijgen, lijkt me wel heel extreem.. ik hoop maar dat ie morgen lekker hoog is! @Truus, , stomme testen, :x, niet leuk!! @Mamatien en Juffie, , ook al niet leuk.. veel succes in deze nieuwe ronde.. hopelijk met een niet-al-te-lange wachttijd tot ei!
Dank je voor je reactie. Ik hoop inderdaad dat ik overtijd ben Heb vandaag precies 2 weken geleden heel duidelijk m'n eisprong gevoeld. Dus hoop dat ik de komende dagen ook niet ongi word...
Vorige cyclus was die tempdaling van 0.2 graden ook het begin van de ongi. Dus het zal niet lang meer duren. Heb trouwens ook nog geen bloed gezien, had het toch echt wel verwacht na mijn krampen van vanochtend. Ach wat niet is kan nog komen.. Heb trouwens wel veel slijmverlies al een paar dagen, dat heb ik anders volgens mij niet voor dat ik ongi moet worden. Hoe is dat bij jullie? @Jessie, hoop dat temp morgen nog verder stijgt!