Truus, ik had afgelopen cyclus ook last van slijmverlies, lijkt een beetje op vruchtbaar slijm. Tijdens mijn zwangerschappen had ik dit ook.
Hoi allemaal, Truus, echt balen van je tempdip. Ik had echt goede hoop voor je! Wij zijn vandaag naar de gyn geweest. Uitslagen waren allemaal goed, dus dat is heel fijn. Wij hebben afgesproken dat ik volgende week nog een keer mag voor een echo. Kijken of er al iets te zien is van een komend ei. Misschien dat ei nog even volgen en als dat normaal verloopt, wil ik het even een paar maanden laten rusten. Het kost mij allemaal zoveel energie en als alles goed is en mijn cycluslengte wordt weer redelijk normaal dan wil ik het gewoon nog even afwachten en op de 'natuurlijke' manier proberen.
@ Truus, en? al meer bekend? Hoop echt dat je ongi wegblijft, ondanks je temp daling! @ Jessie: Nee denk idd ook niet dat je temp in 1x zoveel stijgt. Maar hij ziet er nu goed uit, dus kans dat ie morgen weel omhoog gaat!! Zou dit dan je 1e btje normale cyclus worden? @ Juffie, ja gaan we gelijk op he! Hopelijk hoeven we beide niet lang op ons ei te wachten! @ Mirtjuh: Ik zie nu pas dat je al 2 kinders hebt joh! Ik weet niet waarom, maar ik had het idee dat jij pas in 1 van je 1e rondes zat voor je 1e kind! Vaag he haha! Nou bij mij is mn ongi goed doorgekomen zeg!! Pfff ben t nu al zat!
mamatien, het staat pas gisteren mijn onderschrift hoor. ik heb wel volgens mij wel vermeld bij binnenkomst in dit topic, maar er word zoveel geschreven, misschien dat je het gemist hebt. Ik heb 2 meisjes van 8 en 6 jaar. Het bezig zijn met zwanger worden is voor mijn gevoel al zo lang geleden, het voelt gewoon weer als de eerste keer en waarschijnlijk kom ik ook zo over vandaar dat je dat dacht. Ik zit nu in ronde 3 voor ons 3e kindje.
Ja dit heb ik dus.. Beetje tussen gewoon witverlies en vruchtbaarslijm in. Ik kan het niet zo goed plaatsen. @Ummie, wat fijn dat alle uitslagen goed waren!! En wat fijn dat ze je komende cyclus even in de gaten houden met een echo, hopelijk zien ze een mooi eitje groeien! @Mamatien, ik dacht hetzelfde over Mirtjuh hoor haha! Dus je bent niet de enige Hopelijk is je ongi snel over en kunnen jullie weer aan de klus!
Oh ja, nog geen ongi hier trouwens hoor. Vergeet het helemaal te melden Heb net twee uur in bad gelegen, dus ben helemaal relaxt nu
Achhhhh ... zat je helemaal alleen hier? Zieliggg! En en en ... hoe was je temp vanochtend? Heb je nog getest? Ben zo nieuwsgierig.
goedemorgen! Mirtjuh: dacht ook dat jullie voor de 1e gingen Ook gemist denk ik. Maar al 2 grote meiden dus. Bij mij is het nu 2 jaar geleden dat ik zwanger was maar vind het ook net zo spannend als de 1e keer hoor. Truus: en, en, en, en, ...... fijne dag vandaag!
Mirtjuh: Oeps, ik zie het!! **schaam schaam** helemaal over het hoofd gezien!! Maar wel leuk zeg, 2 grote meiden!! Weten ze dat je nog een kindje wil?! Truuuuuuus: hoe is het?!?!?!?!!?! ik hoop zo voor je dat je temp weer normaal is!!!
Dat gaat zo moeilijk als je nog slaapt Nou temp is nog meer gezakt, naar 36.3, dus zal wel ongi worden vandaag.. @Mirtjuh, waarschijnlijk destijds overheen gelezen, sorry *trekt pruillip* @Jessie, wat klote van je temp.. Hoop dat ie snel de lucht in gaat!
Hallo!!! @Mirtjuh: Ik wist t ook niet! Oeps hahaha! Maar wel heel leuk een derde! Ak zei altijd dat ik er 2 wilde maar miss nu wel meer. Hihi! @Jessie: Een licht daling. Ik hoop dat ie weer omhoog gaat voor je! Waarom duurt wachten zo lang he! @Truus: Nou je laat ons wel wachten!!!! En en en???? Nou mijn ongi is doorgebroken na een aantal dagen bruine afscheiding. Ik zit dus op 41 dagen met me cyclus deze maand!! Niet te geloven zeg! De kortste! Wel balen dat ik precies nu ongi word! Ga zaterdag op vakantie. Maarja mag nu niet klagen! Op voor de volgende ronde!
hoi hoi ik heb een vraagje is het normaal dat ik een cyclus heb van 35 dagen? ik heb normaal eerst altijd 28 dagen gehad groetjes en alvast bedankt!!
Sorry Truus je was me net voor Lekker hoor even uitslapen! Bij mij ging dat niet lukken, want ML vertrok vroeg voor zijn vis vakantie! Mannen kunnen ook stressen! Haha!
Owh vergeet tegen je te zeggen dat ik t balen vind voor je! Wanneer is t nu eindelijk is onze tijd!!!
Hoi Melissa. Misschien is t eenmalig! Heb je stress of andere oorzaken dat je ongi uitblijft? Maar ik denk dat je moet afwachten tot je volgende ongi om te kunnen kijken of t eenmalig was. Kuss