Oh op die manier. Heb geloof ik ook wel eens geprobeerd daar mee te kletsen maar had daar meer het idee dat ik tegen de muur aan het lullen was. Hou ik niet zo van..
truus: te temp ziet er niet goed uit zeg balen en een dikke knuffel! Mirtjuh: aaaah wat schattig. Een kleuter vertelde eens dat je een zaadje moest opeten en dan heeeeel veel water moest drinken Zo grappig wat kleine kinderen bedenken. jessie: vervelend is dat ja. Heb je het idee gewoon tegen een muur te praten. Maar hier is het gezellig, toch??? droom: hier volgens mij niet gedroomd vannacht. Alleen maar goed geslapen. Mocht ook wel want de nacht daarvoor was Nathan enorm aan het spoken en was bek af. maar vannacht gelukkig weer lekker geslapen.
Nou ja, ik heb het aangekaart, dus vervelende gevoel is wel weer een beetje gezakt.. En hier is het zeker gezellig! Zojuist de stemwijzer gedaan (weet dat het niet mag hier politiek).. beetje verrast door uitslag Nu eens kijken waar manlief is, we gaan kijken voor nieuwe tv en dvd-recorder..
Hier even een dipje! Beste vriendin kwam net lang met haar dochtertje! Kwamen de foto's bekijken die ik van de kleine meid heb gemaakt! (Ik doe fotografie als hobby erbij) Verteld ze me dat ze zwanger is! In 1 keer raak! Was bij andere dochter ook zo. ze had me toevallig vorige week verteld dat ze weer plannen hadden en hoppa raak! Dat doet gewoon even pijn. Ben heel blij voor ze maar t steekt gewoon een beetje! Gelukkig is ze heel meelevend met mij! Doet me wel goed. Ik ben ook de enige die het nog weet. Ze wilde wilde dat ik t van haar zou horen. Das wel lief. Nou hier gaan we weer voor de volgende ronde!
Pff, ik snap dat je daar ff een dipje van krijgt.. dat is wel heel snel raak zeg! Maar natuurlijk wel superfijn voor je vriendin. En heel lief van haar dat ze het je persoonlijk komt vertellen!
Logisch dat je last hebt van een dipje meid! Ondanks dat je het je vriendin natuurlijk van harte gunt doet zoiets toch pijn.. @Jessie, en geslaagd voor nieuwe tv en recorder? *Blij zijn dat jullie het zo gezellig vinden in 'mijn' topic*
Hier begint ongi zijn intrede te maken.. Had zo net bloed door mijn afscheiding zitten, dus benieuwd wanneer het door gaat zetten. En please laat ronde 6 wat korter duren!!
Nee.. het was echt veelste druk bij BCC en wat kleinere zaak waar we toen wilden kijken was wel dicht vandaag Kapsones?
Hey Truus, balen meid! Hopelijk duurt je volgende ronde wat korter. Dat wachten is echt om moedeloos van te worden...
Hoi Allemaal Ik kom me toch even hier melden... ondanks dit pas mijn 2e ronde is.. Vandaag zit ik op dag 40...mijn vorige ronde ook 40 dagen... Nog steeds geen ongi te bekennen.. maar vind het prettig hier mee te mogen kletsen!!
Welkom ikhebjelief! Is dit de tweede ronde na je pilstop? Hopelijk gaan je komende rondes korter duren (of beter nog komen er niet al te veel rondes meer)..!
Hoi jessie! ik zit er gewoon even doorheen... ik ben deze ronde voor de gein met ovulatietesten begonnen...deze maand zijn ze 3x positief geweest...dat is toch raar!!! Ik wou weten of ik uberhaupt een eisprong had..!! ik weet het gewoon echt even niet meer.. ik stop ook met ovu testen want die maken me echt gek!!
Dat heb ik ook gehad in mijn eerste ronde. Was ik helemaal blij met een positieve ovutest, is die een week later weer positief, enzovoort, enzovoort. Ik werd er echt gek van. Ik ben dus ook gestopt met die testen. Temperaturen werkt voor mij heel goed. Dan weet ik duidelijk of ik wel of geen ei heb gehad. Het is alleen jammer dat je dan vaak pas na je ei weet of je een eisprong hebt gehad... Succes meid!
Ja temperaturen,kan je me er meer over vertellen... ik ben er 3 dagen geleden gewoon alvast mee begonnen 1e dag had ik 37 graden gister had ik 36.6 en vandaag 36.4 ... denk niet dat het veel zegt he?! Ja van de ovu testen word ik echt knettergek!! deze maand al 25 gebruikt!!! de 18e een positieve gehad de 26e een positieve gehad en 2 mei een positieve gehad en na 2 mei waren er meerdere positief..!!
Ja, die positieve testen daar word je echt gek van! Bij temperaturen is het wel belangrijk dat je elke dag op hetzelfde tijdstip temperatuurt. Bovendien moet je temperaturen voordat je uit bed gaat, dus niet eerst naar de wc of douchen ofzo. Op een gegeven moment zit het vanzelf in je ritme en dan ga je ook een soort van patroon ontdekken. Even uitproberen en volhouden dus... Succes!
Ja over dat temperaturen voor je het bed uit gaat had ik gelezen, en ook om hetzelfde tijdstip..! Hoe doe jij het als je kan uit slapen?? Zet je een wekker om te tempen?
Doordeweeks is natuurlijk makkelijk, want dan ga je er toch op tijd uit ivm werk, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik in het weekend toch ook vaak wel rond dat tijdstip even wakker wordt. Ik zet dus ook niet speciaal mijn wekker.