In afwachting van een duidelijk streepje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door flowertje, 18 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Hier is hij dan meiden

2. visje84

visje84 Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.512
    0
    0
    NULL
    NULL
    mooi mooi...haha tinkebel, welkom op de roze wolk, maar pas op: op deze topic zitten we nog niet vast in de gordels dus met een scherpe boch kan je van de wolk afvallen.....Maar daar gaan we niet vanuit maar zijn hardstikke zwanger met een langzame hcg groei..

deesi heb jij nog getest vandaag?

3. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    mag ik ook meedoen, moet vrijdag mn nod krijgen, op de hoop dat ik uberhaupt een streepje mag krijgen, al is ie maar licht:)

4. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Nee vandaag niet ik had ook vandaag genoeg te doen dus eindelijk er niet aan gedacht hi hi ik denk dat ik morgen ga testen als mijn nod er nog niet is heb net een tampon in gebracht en zag niks geen enkel spoortje bloed dus hijs er weer uit ik heb hen alleen erin en eruit gedaan

5. visje84

visje84 Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.512
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja natuurlijk mag je meedoen... wij hebben al een week zo'n onduidelijk lijntje dus bij deze gun ik jou een knalstreep zodat je geen twijfels hebt!

6. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ja hoor welkome Michelle

7. visje84

visje84 Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.512
    0
    0
    NULL
    NULL

de beruchte tampontest! nou spannend hoor! ik wil ook morgen weer gaan testen

8. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    jullie hadden je nod al moeten krijgen begrijp ik, wat een spanning zeg.. al tests gedaan???

9. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Hoe meer mensen hoe gezelliger

mijn stroomkabel van mijn laptop is kapot dus kan van de week pas weer op mijn laptop dan zal ik eens een plaatje neerzetten bij mijn naam is zo saai zo

10. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Maar wat houd de beruchte tampon test in eigenlijk visje

11. visje84

visje84 Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.512
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben nu ongeveer 6 dagen na nod ( teminste heb wel bloed verloren maar minder dan normaal en blijf hele lichte streepjes testen (zie foto in album ) dus ben aan het wachten of ze duidelijker worden, of lichter worden. zodat ik weet waar ik aan toe ben. maar voor jou nog een weekje wachten ook spannend!

Nou ja ik dacht ook echt wat saai zo zonder plaatje haha nee hoor maar snap je wel!

12. visje84

visje84 Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.512
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik lees wel eens vaker dat mensen even een tampon indoen gewoon om te kijken of er ( dieper ) al iets te spotten is.

13. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Wat zegt een tampon test heb nu trouwens wel buikpijn boehoe zal het nu toch doorkomen

14. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Oké nou dieper niks te vinden nu nog hi hi ik heb 22 maart week lang bruinverlies gehad heel weinig Michelle maar kan nooit zijn dat ik vanaf dan zwanger ben want dan ben ik bijna 4 weken overtijd dus hield de 22 ste vast als eerste dag van laatstenod dus dan zou morgen mijn nod zijn

15. visje84

visje84 Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.512
    0
    0
    NULL
    NULL
    en toch hoor ik vaak dat buikpijn ook kan horen bij zwangerschap! nog niet getreurd dus!

16. visje84

visje84 Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.512
    0
    0
    NULL
    NULL
    waar is tinkebel nu gebleven?

17. tinkelbell

tinkelbell Actief lid

28 mrt 2010
    202
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou daar ben ik hoor hihihi.
    was even tv aan het kijken ondertussen.

visje84@ wanneer heb die testen gedaan ze lijken heel veel op die van mijn

18. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Maar jij test morgen ochtend visje ik denk ik ook als mijn nod er nog niet is weet je wat ik steeds voel soort lucht belletjes die ploppen in me buik maar dat kunnen ook me darmen zijn of me nod

19. Step

Step Actief lid

27 okt 2009
    235
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik meld me ook. Haha bovenstaande vandaag nog eventjes gedaan, en er was niks te bekennen. Alleen doorzichtig beetje vochtig (sorry voor de details :) ) Ik ben nu 2 dagen overtijd, zit nu dus op dag 37, en voel alleen af en toe een beetje mn buik. Heb al een x sensitest gedaan, maar daar zie ik wel een streepje, maar alleen als ik hem tegen het raam aan houd. En ook een kv 2v5 gedaan, en als ik heel moeilijk lang tuur denk ik dat ik heel ver wel iets zie, maar twijfel of ik het niet gewoon wil zien hahah

Mn mannetje zei test anders dinsdag weer even, maar t liefst zou ik morgen al weer willen testen.

20. visje84

visje84 Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.512
    0
    0
    NULL
    NULL
    welkom step! ook voor jou erg spannend dus! en dat iedere dag testen ken ik hoor ben al helemaal trots dat ik dat vandaag niet heb gedaan!

@tinkelbell, in mijn album zie je 2 testen de bovenste van vorige week zondag een dun pennestreepje en de onderste van gister, net zo licht maar wel veel breder. en zo heb ik ze al heel de week. en vraag mij gewoon af waarom er iedere keer toch wat op komt maar niet veel donkerder wordt

Deel Deze Pagina