Even een vraag, ben benieuwd of iemand dit weet? Overal lees je dat de innesteling 5 dagen na je eisprong is. Kan dit ook al na 3 of 4 dagen? Waarom is het 5 dagen wat je overal leest? Hoop dat iemand dit weet, ik kan het namelijk echt nergens vinden, alvast bedankt!
Een innestelling vind voorzover mij bekend gemiddeld plaats 5 tot 10 dagen na je ei, dus niet standaard na 5 dagen! Maar aangezien het een gemiddelde is, zou het volgens mij ook wel wat eerder of later plaats kunnen vinden. Zeker weten doe ik het ook niet. Ben ik ook eigenlijk wel benieuwd naar.
Voor zover ik het weet moet het even duren voor je bevruchtte eitje in gaat nestelen omdat de structuur van je baarmoederslijm verandert. Op het moment dat je ovuleert moet het de zaadjes helpen, maar daarna moet het de innesteling mogelijk maken, en die twee kwaliteiten gaan blijkbaar niet samen. Dus pas na een paar dagen is je baarmoederslijm geschikt om een eitje toe te laten, dus veel eerder dan 5 dagen na de 'verbouwing' kan het niet. 4 wellicht, maar 3 lijkt me echt te kort.
ik denk ook dat het eerder kan bij mij moet het ook allemaal berkend worden omdat ik nu volgends banner te vroeg getest heb.. als ik de 18e innestelling heb gehad dan kan ik denk ik niet 2 dgn erna al licht posi testen ofwel?? de 18e teste ik negatief