babii@ heel veel succes en sterkte donderdag hoop dat operatie goed verloopt hoe lang moet je blijven? knuffel mee
Ik hoop van harte maar een halve dag . Nee mag in de middag weer naar huis . Bedankt voor je lieve berichtje . Doet me toch weer goed als iemand me even sterkte wenst . Liefs
fijn dat daar na weer naar huis mag meid we zijn er om me kaar te steunen he ik zelf heb er 3 en halve dag gelegen ben nog herstelend
Van die laparscopie ?? Moet je daarvoor 3,5 dag in het ziekenhuis blijven ?? Jeetje, wat balen meis. En ik maar denken dat ik de volgende dag weer kon gaan werken . Heb je veel pijn gehad?
Babii, wat raar dat jij gewoon moet blijven spuiten dan deze ronde! Ik was toen de tijd toen ik me me operatie's kreeg met clomid bezig en mocht die ronde niks innemen want in die ronde van de operatie mag je toch niet klussen, je buik is van een gewone kijkoperatie ook heel gevoelig lijkt me ook niet fijn om te gaan spuiten.. Bij mijn 2 de operatie heb ik 4 dagen in het ziekenhuis gelegen en had maar 1 sneetjes meer dan de eerste operatie. Pfff wat gaat de tijd toch snel weet het nog als de dag van gister toen ik daar lag maar het is inmiddels alweer dik een jaar geleden Ik wens je iig heel veel suc6 en beterschap alvast voor morgen! En dat jullie gewoon goed nieuws krijgen!
Ik heb geen idee waarom ik mag spuiten? Maar vandaag is pas dag 2 dat ik spuit zeg maar . Dus het is niet dat ik rondom mijn eisprong zit, dat is pas met 12 a 13 dagen . Overigens als ik niet spuit dan heb ik dus helemaal geen menstruatie of een eisprong. Dan moeten ze alles weer opnieuw opwekken . Zo, dus jij hebt 2 operaties gehad? Was die 2e exact hetzelfde? En 4 dagen in het ziekenhuis? Ik vernam dat je in de middag weer naar huis mocht. Zijn er complicaties opgetreden? Liefs
Ja klopt bij de eerste (gewone) kijkoperatie mocht ik in de middag gewoon naar huis maar toen heb ik te horen gekregen dat mijn eileiders allebei verkleeft zijn En bij die 2de operatie wou mijn bloedruk maar niet omhoog en ik heb de eerste 3 dagen niks kunnen eten, dus vandaar dat ik ook langer moest blijven dat was nov. 08 en in januari 09 heb ik die herstel operatie gehad. Ik heb van mijn zelf ook geen cyclus en bij beide operatie's werden ze ook weer opgewekt (duspathon) waren toen cyclussen van rond de 80 geworden. Ik had zeker de eerste weken na de operatie nog niet echt zin in sex. omdat mijn buik zo gevoelig was. Liefs !!
Jeetje, mijn gyn zei inderdaad al een vrijverbod te hebben. Maar ik dacht dat ik het wel even kon (klussen rond die periode) het was immers dan zo een 12 dagen geleden. Blijkbaar kan je er dus echt goed last van hebben. Hebben ze het bij jou wel opgelost? Liefs
Je moet ook maar kijken of jij denk dat het kan, ieder mensen is natuurlijk verschillend Ja me leiders zijn wel weer opengemaakt allebei maargoed tot nu toe nog steeds geen zwangerschap en ik hoef nu nog maar 2 rondes te spuiten en dan mag ik GELUKKIG gaan beginnen met IVF! Meis ik ga weer wat doen in huis, heel veel sterkte morgen! Ik hou je topic in de gaten! liefs
ik ben niet geholpen aan laparscopie ik ben geholpen aan een vleesboom die is in dec weg gehaald nogmaals succes en sterkte morgen
Hey meiden, Ik zal even snel een update geven, want verga nog steeds van de pijn! Had het allemaal even onderschat zeg . Moest gisterochtend om 8 uur in het ziekenhuis zijn. Om 09.00 uur werd ik naar de voorbereidkamer gebracht, ze brengen daar je infuus etc. aan. Om 09.45 uur lag ik al op de operatietafel, weet er amper nog wat van. Weet wel dat ik wakker werd en verging van de pijn. Dus heb maar morfine gehad. Verder ben ik pas om 15.50 uur ontslagen uit het ziekenhuis, kon niet plassen (en dat moest eerst) en had zoveel pijn. Overigens vloei ik nu weer heel erg door die operatie. Mijn linkereierstok zat dicht, en die is nu weer een beetje open. Daarintegen werkt mijn rechtereierstok super, en ze zeggen als er maar 1 goed werkt. Verder was alles goed, dus nog steeds geen oorzaak over waarom er geen eitjes groeien. Verder de hele nacht amper tot niet geslapen, kan dus niet op me zij liggen en ben dus echt een zij-slaper. Op me rug is de enige houding waarbij ik het even trek. Daarna beginnen de steken, krampen en het trekken van de wonden weer. Aan de ene kant super dat ze niks hebben gevondne, maar aan de andere kant had ik liever gehad dat ze een oorzaak hadden gevonden waarom die eitjes niet groeien . Me linkereierstok zat aardig dicht, maar goed nu weer een beetje open. En rechts neemt het dan automatisch over. Alleen dat gebeurd dus niet zonder injecties . Had overigens wel even onderschat dat ik vandaag kon gaan werken, dat kan dus niet! Liefs
Knuff meis!!!! Ja is pijnlijk hé Ik had ook morfine gekregen, en je blijf ook nog een paar dagen last houden van die gas die ze in je buik spoten. Wel super dat ze niet zulke enge dingen hebben gevonden (lees, dichte eileider, zoals bij mij toen) Meis neem lekker de tijd op te herstellen en onderschat het zeker niet! Heel veel beterschap! liefs!
Ik heb nog steeds veel pijn. Het is erg moeilijk een houding te vinden, maar kan het beste alleen maar slapen. Dan ben ik er sneller vanaf, maar goed. Zal mrogen even het e.e.a. updaten (heb nu weer teveel pijn). En een super dikke buik! Lijk wel 4 maanden zwanger . Foto staat op me beebiesite incl. verhaal. Liefs en thanks voor het meeleven..
Jaja mijn operatie staat ook eindelijk vast....2 maart moet ik eraan geloven, maar babii ik krijg de kriebels van jou berichtje haha. maar ja bij iedereen is het anders....maar jee je buik is indd opgezet. beterschapsknuffel voor je meis.