Nog meer meiden uit 1987 die zwanger willen worden? -deel 2-

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door L0nneke, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Dames,

Bij deze een nieuw topic 'nog meer meiden uit 1987 die zwanger willen worden?' aangezien de andere gesloten is!

Laten we deze maar weer met z'n allen volspammen!

2. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Enjoylive: :D

Naomi: Hoe is 't bij jou? Nog druk druk??

Blike? Mamma2be? Sorry als ik iemand vergeet;)

Hier gisteren de hele dag bijna in bed gelegen, zo'n verschrikkelijke rugpijn. Vandaag gaat het 'iets' beter. Weer 'n nieuwe, frisse dag! Rustig aan doen vandaag en straks weer naar de bekkenfysio.

Oh ja, over 5,5 week hebben we een 3d/4d echo, ben zoooo benieuwd naar onze kleine meid dan!

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @lonneke: leuk een 3d/4d echo!!!!

hier gaat alles goed, vandaag lekker rustig moet alleen boodschapjes doen dus dat valt mee he hihi.
    weekend wel druk. morgen bedrijfsuitje van het werk van mn man (kookcursus:)) dus zijn we hele dag weg omdat we helemaal naar amsterdam en volendam moeten! en zondag ben ik de hele dag op die beurs te vinden ;)

volgende week een giga drukke week ik kijk er erg tegen op bah. maandag werken, dinsdag middag hele middag op mn nichtje passen, woensdag en donderdag werken en dan vrijdag een dagje rust en zaterdag weer werken.
    en dan maandag en donderdag avond nog wel zijn. bah bah bah bah bah ik heb er gewoon echt geen zin in maar ja.

4. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Laten we dan maar gewoon hier verder gaan;)

Naomi je hebt het écht druk zeg! Let op jezelf he.. Probeer hier en daar wel genoeg rust te vinden.
    Alvast een heel fijn weekend, veel plezier met de kookcursus en de beurs!

Al 't goede nieuws van Enjoylive gehoord/gezien?:D

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    nee nog geen goed nieuws gehoord of gezien van haar jij wel??

ja ik zal proberen volgende week veel rust te nemen, want ben het ook niet gewend om zoveel te werken.

6. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Het begint met een Z en het eindigt op een R;)

7. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    Hee dames!
    Eindelijk kan ik weer op het forum!
    Mijn account was ook weg en ik kon me niet aanmelden!
    Maar ik ben er weer!!!

Hoe gaat het met iedereen?!
    Ik mag sowieso tot 1 nov blijven op mijn werk, hoor volgende week weer meer...
    Hier nog steeds! geen ongi!

8. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ All: ZWANGERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR :D! Zal zo snel mogelijk foto plaatsen van de testen. Ik ben zo rond de 4 tot 5 weken!

xxxxx

9. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    Oh wauw!!!
    Gefeliciteerddd :D!!!!

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hihi toen straks je berichtje op hyves al gelezen!!

meid ontzettend gefeliciteerd!!! ik ben echt heel erg blij voor jullie. nu heb je niet voor niets je voet gebroken:p (al is fotos laten maken nu ook niet verstandig meer ;))

geniet er lekker van en ik ben benieuwd naar je foto :D

11. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    @ Naomi: Neej weet ik gelukkig moet ik over 4 weken pas terug maar dan gaan ze toch echt weer een foto maken om te kijke of het goed genezen is. Maar dan leggen ze een schort van lood over je buik en dan kan het weinig tot geen schade aanrichten en je voet zit ook ver van je buik. Want heb het afgelopen weekend wel aangegeven en dus maar goed ook want was toen al 3 weken.

@ Mama2b: Gelukkig dat je nog even op je werk kan blijven!

@ All: En ik maar denken wat moet ik veel plassen hihi! En weten jullie wat ook bijzonder is als ik de eerste dag van mijn laatste ongi invul dan ben ik uitgerekend op 15 juni de verjaardag van mijn vader :D!

xx fijne avond voor jullie ohhhhhhhhhh ben zo blij maar ook wel weer beetje bang dat het niet blijft zitten.
    En ook vanwege die krampjes in me onderbuik geeft toch beetje angst!

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    wat leuk om dan uitgerekend te zijn meid!!

goed dat je het vorige keer aangegeven hebt! je voet zit inderdaad gelukkig ver van je buik hihi.

13. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Enjoylive: Wat een supernieuws! Probeer er van te genieten en wanneer ga je afspraak maken bij de VK?
    Slim van je dat afgelopen weekend al heb aangegeven i.v.m. foto's maken!
    15 juni, leuk! Dit is als je laatste dag ongi invult toch? En dan ook de lengte van je cyclus ingevuld. Bij sommige berekening gaan ze gewoon uit van 28dgn, terwijl dat natuurlijk niet altijd zo is.

Mama2b: Fijn dat je weer even op je werk kunt blijven, hopen op nog meer goed nieuws dan komende week!

Hier bij fysio geweest. Fysio kan nog maar weinig voor me betekenen, buiten de oefeningen om. Heeft me wel weer gemasseerd bij m'n SI-gewrichten, wat ong. 2 dagen verlichting geeft. Ze gaf aan dat ze in juli nog een cursus heeft gevolgd voor een speciaal tape 'iets' en als ik dat goed vond wilde ze dat 'uitproberen'. Ze gaf aan dat er nog geen onderzoek naar is of het echt helpt bij b.i., maar als ik het oké vond wilde ze het wel proberen. Ze liet me in een boek zien hoe het getaped zou gaan worden en ik zou dan vrijwel meteen verandering moeten voelen.
    Ik denk dat ik het gewoon ga proberen! Ben benieuwd!

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    je kunt het altijd proberen he lonneke!!

hoe gaat ze je dan intapen?? mn vriend werd vanwege rugklachten ook regelmatig ingetaped door zn fysio maar hij reageerde op de tape dus dat was niets hihi. had hij een hele rode rus van de uitslag dus ik die tape eraf getrokken:p

15. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    #15 L0nneke, 8 okt 2010
    Laatst bewerkt: 8 okt 2010
    Het heet cure tape volgens mij en het zou dan net boven m'n billen bij m'n SI-gewrichten geplakt worden..eigenlijk van links naar rechts horizontaal. Hoe en wat precies weet ik ook nog niet;)
    Normaal gesproken kan ik tape verdragen, hoop nu dus ook! Maar ach, eerst maar eens proberen!

Ga me ook deze week eens inlezen op internet wat er bekend is over die tape en zwangerschap, alhoewel ik me niet kan voorstellen dat dit kwaad kan bij mijn rug voor het kindje..
    Maar lees dus wel op veel sites dat er bij contra-indicaties zwangerschap staat. Verder vind ik tot nu toe weinig.
    Op één site vond ik dat er gewoon niets gezegd kan worden over de invloed op het ongeboren kindje, daar er nog te weinig onderzoek naar gedaan is.

Pfff...dilemma dus hier!..Wat zouden jullie doen? Ene kant denk ik, gewoon proberen, maaar aan de andere kant..stel dat het kindje er wat wat van meekrijgt?

16. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    @enjoyllive, waaaah gefeliciteerd!!!!

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @lonneke: hoe kan tape invloed hebben op je kindje??
    er toch toch geen speciaal spul in die tape?? het lijkt mij dat het geen kwaad kan tenzij het tape met spul is hihi.

ik moet er nu echt vandoor moet nog eten en drinken en we worden over 10 minuutjes opgehaald. fijn weekend allemaal!!

18. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Haha ik probeer het ook maar te relativeren, maar gewoon omdat zwangerschap onder contra-indicatie staat.. *zucht*
    Ach ik denk dat ik het gewoon ga proberen, ik kan me ook niets verzinnen dat de kleine er wat van mee kan krijgen..

Naomi: Veel plezier!

Hier 3x op moeten staan vannacht om te plassen..bahbah. Had d'r gewoon buikpijn van. Vandaag verder niet veel op de planning staan, wil wat poetsen, maar dat gaat niet hard lukken. Dus rustig aan!

Enjoylive: Weet trouwens al iemand,buiten vriendlief, in je naaste omgeving dat je zwanger bent?

19. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    @ Lonneke: Ik moest de eerste dag van mijn ongi invullen op zo een site en toen zei die 15 juni. En als ik de laatste dag invul op andere site is het 22 juni. Weet het ok niet precies ben nu denk ik bijna 5 weken want mijn eerste ongi dag was 8 september en week later geklust en dat was dus gelijk raak :D!

@ All: Heb het mijn ouders verteld, en mijn naaste vriendinnen. Dit die ik bewust want stel het gaat fout wil ik dat ook me ze kunnen delen. Ze waren allemaal helemaal door het dolle heen :D! Ik kan het nog steeds niet bevatten.
    Nu zijn we even bij mijn moeder heb net kaartje gegeven met daar twee poppetjes op en daarboven staat opa en oma en in het midden hangt een baby met zijn handjes aan hun handen hihi! Gisteren heb ik dezelfde kaart aan mijn vader gegeven.

20. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Enjoylive: Dan kun je wel ongeveer van 15 juni uitgaan ja, tenminste als ik het goed begrijp;) Uiteindelijk zal bij de VK en de echo een 'definitieve' datum worden vastgesteld, maar ach, ook dat moet je met een korreltje zout nemen. Volgens mij wordt maar 4% daadwerkelijk op de uitgerekende dag geboren.
    Hier kom ik steeds uit op 8 of 9 februari, wisselt nog al eens bij echo tot nu toe. Maar goed, VK gaat uit van 8 febr. aan de hand van m'n laatste cyclus voor mijn zwangerschap (die kwam nl. het dichst in de buurt met z'n 38 dagen (heb d'r ook van 34, 46 en 48 gehad..heerlijk onregelmatig dus;)) Dus dat heb ik mooi overgenomen (is ook de datum in m'n zwangerschapsverklaring)
    Laatst ergens een 'testje' op internet gedaan over wanneer je zou gaan bevallen (dus niet aan de hand van uitgerekende datum), die kwam op 2 februari uit..ben eens benieuwd hihi!

Hoe reageerde je vader? (staat me nl. wat bij dat je eerder aangaf dat je daar wel 'bang' voor was, aangezien ze vaker zeiden, wach tnog maar ff (of is dat weer iemand anders die dat zei??)
    En je moeder?
    En inderdaad snap wel dat je het vertelt ja..voor het geval het mis gaat, dan sta je er niet alleen voor. Hier destijds alleen aan mijn beste twee vriendinnen verteld. Bij 7,5 week aan mijn ouders en bij 8 weken (na eerste echo) aan de schoonouders. Met 10 weken bevriend stel van ons, waarbij een meid die ik ken toevallig voorbij kwam en het hoorde..aangaf haar mond te houden, maar een dag later wist half het dorp het hier! Dus 'noodgedwongen' met 11 weken op het werk verteld..bang dat men er via via achter zou komen. Maar achteraf vind ik dat allemaal niet zo erg! Tis zooooo moeilijk om je mond te houden, terwijl je het af en toe van de daken wilt schreeuwen hihi!

Hm, wat ben ik weer veel aan het typen...sorry;)
    Goed, ik ga me eens lekker douchen en aankleden. Vandaag twee verjaardagen, dus druk. Gaan bij beide maar hooguit een uurtje op bezoek, langer houd ik toch niet vol. (zo erg vind ik dat niet bij deze verjaardagen haha!;))

Tot vanavond!

Deel Deze Pagina