Nog meer meiden uit 1987 die zwanger willen worden? -deel 2-

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door L0nneke, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mamma2be: Heerlijk toch zo'n stuk wandelen! Wel fijn als je naar huis gebracht kan worden;) Dat teruglopen vind ik altijd een nadeel haha! Tis nu heerlijk weer om te wandelen, helaas hou ik het niet langer vol dan 15/20 minuutjes:(

Hier home alone, man is met neefje d'r op uit!
    Verder weer veel last van rug/bekken (standaard..) en merk toch wel duidelijk dat er combinatie is tussen vermoeidheid en last hebben. Vannacht dus weer zo'n beroerde nacht gehad, bah!

2. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ All: Zijn toch nog weg geweest. Met me vader en stiefmoeder en half zusje zijn we naar Rosada geweest. En daarna ergens uit eten. Het was heerlijk lig nu lekker uit te buiken in bed.

Fijne avond nog allemaal!

3. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Enjoylive: Heerlijk er dus toch even op uitgeweest! Ook nog wat gekocht bij Rosada? Is daar trouwens wat aan?:p Wel eens van gehoord, maar nooit geweest!

Hier weinig nieuws, zo meteen ga ik lekker verder lezen in m'n boek in bed en dan proberen te slapen.
    Alvast truste!

4. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    Hej dames!!!
    Hier is het alweer werk tijd *gaap*

Lekker geslapen allemaal?

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    goedemorgen meiden,

sorry druk weekend gehad en geen tijd gehad om achter de pc te kruipen.
    nu nog een kwartiertje de tijd dus ook niet heel veel...

hier gaat het in ieder geval allemaal prima :)

@enjoyllive: dan ben hier geweest ;) nog wat gekocht op rosada?? zijn jullie is rsd uit eten geweest?

@lonneke: jippie morgen ben je alweer 24 weken :)

@mamma2be: hier ook alweer vanaf kwart over 7 aan het werk bah. niet zo heel goed geslapen want manlief heeft heel de nacht lopen spoken vanwege zn rugpijn :(

6. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mamma2be: Werk ze, alweer op tijd!

Naomi: Jij ook alweer op tijd op dus! Vervelend dat je mannetje zo'n last van rugpijn heeft. Enne..jij morgen 29 weekjes he!! Pff, volgende week 30..vind het hard gaan zeg:D

Hier slechte nacht gehad, again;) Vandaag weer fysio en vk. Dus wat te doen:)

7. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ Lonneke: Ik vind het opzich we leuk, maar als ik er niet zo dichtbij zou wonen zou ik veel minder vaak gaan want zo spectaculair is het ook weer niet. Ik heb 2 jurkjes gekocht een bolero en nike schoenen vind ik lekker om op te werken je weet wel met 3 klittenbandjes. Ze zijn zwart met roze teken!

@ Naomi: Nee hebben daar niet gegeten. Is daar belachelijk duur en ook maar tot 18:00 open teminste de winkels wel dus restaurant ook denk ik of niet?

@ All: Hier een rustig dagje. Straks komt er gezellig een vriendin om de thee. En vanavond ga ik bij de aanstaande bruid slapen samen met nog 2 vriendinnen van haar. Morgen is dan de bruiloft. Zie er wel beetje tegenop om daar te slapen ik slaap het liefst nu maar lekker thuis naast mijn ventje.
    Oh en ze belde net van mijn werk, of ik het zie zitten om op het hoofdkantoor de roosters te gaan doen en daar heb ik nee op gezegd want daar word ik echt ongelukkig van.
    Nu gaan ze proberen of mij collega's me willen ophalen en dat mijn vriend me dan s'avonds op haald. Dus dan ga ik alleen maar avond diensten werken. Ze melden me dan nog niet beter, hoop wel dat ik dan me ORT krijg. Maar goed we gaan het zien.

Fijne dag meiden! Groetjes x

8. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Enjoylive: Have fun op de bruiloft morgen!
    En goed van je dat je nee hebt gezegd op het aanbod van je werk. Als het je echt ongelukkig maakt schiet het niet op! Nu hopen dat ze wat anders voor je kunnen regelen. Wat betreft ORT, lijkt logisch dat je die krijgt eigenlijk als je avonddiensten draait, ik zou wel even goed navragen hoe dat zit, want als ik het goed begrijp word je dan niet beter gemeld, maar ga je 'therapeutisch' werken. En sta je dan alleen of met iemand samen? Wat voor een werk doe je ook alweer, werken op een groep, of vergis ik me dan?:p

Hier is de ochtend gelukkig voorbij gevlogen.
    Ben aan het wachten op de pakketjes die ik via MP heb gekocht..Ik dacht al iets voor 12 uur, yes, de brievenbus en er viel iets toch wel 'hard' op de grond..Was het zo'n dik pak folders:( Nou ja, vraag me eigenlijk af of we wel post krijgen op maandag (?) Geen idee..

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @enjoyllive: geen idee of het daar allemaal om 6 uur sluit:p ik kom nooit op rosada. maar ik dacht dat je mss in roosendaal zelf iets was gaan eten hihi.

@lonneke: jaaa volgende week 30 weken en jij 25!!!!

@all: hier helemaal moe nu. vanmorgen naar school gelopen en terug. half uurtje thuis gezeten en toen naar mn moeder gelopen met de jongste in de buggy en de hond ernaast. en dus net weer terug gelopen (half uur tot 3 kwartier lopen hihi). dus alweer ruim 2 uur aan de wandel geweest.... over een hals uurtje weer naar school en terug en dan ben ik helemaal kapot volgens mij.
    hopelijk voor donderdag fietsstoeltje op mn fiets zitten dan kan ik delen fietsen dat is makkelijk :)

10. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Naomi: Jij wandelt me wat af zeg!

Hier bij fysio geweest. Kunnen 'weinig' voor me doen. Gehad over bekkenband, komen we volgende week op terug. Wel nog gehad over ná de zwangerschap. Wil dan zoveel mogelijk preventief doen voor volgende zwangerschap (alhoewel ze de kans klein achten dat het dan niet terug komt), zodat het óf voorkomen óf later komt! Waarschijnlijk doorgezakte voeten, verkeerde kniestand, dus misschien dat zooltjes een optie zijn. Maar goed, dan hebben we het dus pas over ná de zwangerschap.

Zo meteen naar de verloskundige!

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @lonneke: veel plezier bij de verloskundige!!
    goed dat jullie aan het nadenken zijn voor na de zwangerschap, je kunt het alvast maar weten.
    ja klopt ik loop inderdaad nogal wat af! gisteren 1,5 uur in het bos hihi. ik ben blij dat ik het nog kan al word het wel steeds moeilijker maar ja dat lijkt me logisch ;) nog 10 minuutjes dan gaan we weer richting school pfffff ben nog niet bijgekomen maar ja.

zet de kids als ze niet afgesproken hebben straks ff lekker achter een film kan ik uitrusten ;)

12. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Naomi: Zolang het nog kan moet je lekker lopen, maar ja..je buikje wordt ook dikker;) Goed idee, om de kids lekker achter een filmpje te zetten..want als je nu nog niet bijgekomen van daarnet, zul je zo meteen nog wel meer bekaf zijn;)
    Succes!

13. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hihi ja dat denk ik ook wel ;) al ben ik blij dat ik nu normaal kan lopen want met buggy en hond loopt niet geweldig. mn buik zit in de weg bij de handvaten mn voeten bij de wielen en dan een hond die op de heen weg trekt hihi. je moet echt scheef achter de buggy lopen en dat loopt voor geen meter maar ja. ik ga maar eens vertrekken anders zijn we te laat :p

14. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Het is wat;) Succes!
    Ik ga hier nog even tv kijken en wachten tot manlief thuiskomt. Hij gaat mee naar de VK.
    Is jou man iedere keer meegeweest naar de VK Naomi?
    Hier alleen bij 16 weken niet, toen moest hij werken en kon geen vrij krijgen. Ik moet zeggen dat eht soms wat 'onzinnig' is dat hij er bij is, maar aan de andere kant vind ik het wel prettig en waardeer ik het weer heel erg!

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @lonneke: ja mijn man is elke keer mee geweest naar de controles. hij vind het erg fijn en leuk om erbij te zijn.
    straks als ik om de week of elke week moet zal hij niet meer elke keer mee gaan denk ik. maar meestal plannen we een afspraak rond 9 uur/half 10 dus dan is ie alleen maar wat later op zn werk. hij maakt elke dag overuren dus zo erg is dat niet ;)

16. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Oh dan:p M'n mannetje gaat volgende keer niet mee, daarna weer wel want dan gaan we het al over de bevalling hebben, blijkbaar! Haha! Duurt nog ff maar oké!
    Beeb is gelukkig weer helemaal goedgekeurd, ze doet het erg goed. VK gaf aan dat ik best paracetamol mag pakken op de momenten dat ik het even helemaal niet meer zie zitten met de pijn en dat ik maar aan het ''hartje' en het getrappel moest denken! Wel lief!
    Ze was heel begripvol iig.

Zo, nu zo meteen eten, want heb beeerehonger!

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @lonneke: fijn dat het allemaal goed was bij de vk!! volgende keer al over de bevalling praten dat is vroeg! dat hebben ze hier nog niet aangegeven...

wij mogen vrijdag weer :D

hier maakt mn ventje het eten (ragout opwarmen en pasteitjes in de oven doen ;)) ik heb buikpijn dus blijf liever even liggen.
    heb ook weer te veel gedaan stomme ik :(
    vanavond nog frisbeeen maar denk dat ik alleen maar kijk.

18. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Naomi, jij kunt ook moeilijk je rust nemen, hè;) Doe rustig aan..en laat dat denken maar weg, gewoon lekker kijken vanavond!

19. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    hey dames
    De dag op het werk was een ramp.. bah!
    Echte complete chaos!

Hihi!!!! ik heb iemand gezien met de zelfde trouwjurk als mij :p haha!

20. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mamma2be: Gelukkig is je dag weer voorbij!
    En ben wel benieuwd naar je trouwjurk nu:D Waar heb je iemand gezien met dezelfde jurk?

Deel Deze Pagina