Nog meer meiden uit 1987 die zwanger willen worden? -deel 2-

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door L0nneke, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
  2. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    wauw mamma2be! mooie jurk!! :D

3. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mamma2be: Mooie jurk, volgens mij heb ik 'm in de bruidswinkel zien hangen of op internet gezien, kan ook!
    Je zag er mooi uit op je trouwdag!

Hier lekker tv aan het kijken (oké en een beetje zp-en;))

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @lonneke: ja op sommige gebieden vind ik het moeilijk om rust te houden maar ik heb me rustig gedragen hoor gisteravond hihi. heb in de kou onder een dekentje toe gekeken en 5 minuutjes gefrisbeeed met de hond. mn ventje mocht alles oprapen en ik bleef gewoon staan waar ik stond :)
    hond was wel knettergek gisteren hihi, 1 keer moest hij over de rug van mn man heen maar hij sprong zo recht tegen zijn hoofd en mijn buik aan daar was ik minder blij mee maar de kleine doet het goed ;)

@mamma2be: mooie jurk had je zeg!!!! ik heb ook zoiets aangehad in de winkel (voor de fun) hij stond prachtig maar ik wilde geen witte jurk ahahaha.

5. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    Dankjullie wel dames!
    Ik ben zo verliefd op mijn jurk! :D hihi!

Pff chaos op het werk!
    Met een beetje geluk alleen vanmiddag en morge nog!

6. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Naomi: Gelukkig rustig gehouden. Wel vervelend dat de hond tegen je buik aansprong, maar gelukkig kan de beeb wat hebben!

Mamma2be: werk werk werk..tis wat;)

Hier vandaag contact gehad met 't werk. Ik ga kijken of ik toch eens per week naar 't werk kan gaan. Gewoon om feeling te houden en op de hoogte te blijven. Thuiszitten is ook niets. Dat was oké, krijg ook geen taken niets, kan gewoon komen wanneer het mij uitkomt en dus gaat! Gaat het niet, dan niet!
    Blijf volledig ziekgemeld tot aan zw.verlof.

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @lonneke: fijn dat je dat hebt kunnen regelen op je werk!!

hier net kaartjes besteld voor rob en emiel volgende week dinsdag :D heb er echt heel veel zin in!!

8. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Uhm, wie of wat zijn Rob en Emiel? :$ Sorry geen idee:p

En inderdaad fijn dat het nu zo geregeld is. Wel vanochtend te veel op de been geweest, waar ik nu last van heb:(

9. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    @l0nneke, wat fijn dat het zo goed geregeld is voor je!
    Wel je rust pakken he meis!

Vanaf morgen ga ik beginnen met ovu testen, gewoon omdat ik nog niet helemaal zeker weet hoe mijn cyclus is.
    Toch spannend hihi!

10. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mamma2be: Geen verkeerd idee, kan je alleen maar inzicht geven in je cyclus (zie mijn banner voor resultaat;))

11. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    @L0nneke nou idd! whaaa vind het toch heel spannend allemaal!
    Manlief en ik willen al heel lang kindjes (Al vanaf ons 17e/18e :eek: ) En nu gaat het dan gebeuren dat we er voor gaan!
    Heeel apart!!! :D

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @lonneke: rob en emiel zijn de 2 beste mentalisten van nederland/de wereld. ze geven een show met mentalisme, cabaret en dat gemixt ;)

ik word hier echt helemaal gek! net het uwv gebeld voor duidelijkheid over een uitkering als gastouder zijnde, 1e muts die ik aan de telefoon krijg zegt dat het gastouderbureau een WAZO uitkering aan moet vragen voor mij, ik het gastouderbureau gebeld en dat klopt niet want hun zijn mijn werkgevers niet enz enz. ik dus net weer het uwv gebeld en die man zegt nu weer dat die ouders een WAZO uitkering aan moeten vragen voor mij. terwijl ik dus werk als freelancer en dus eigenlijk naar mijn inziens val onder de zelfstandige.........
    ik snap er echt de ballen niet meer van en ben nu ook behoorlijk over de zeik, waarom kunnen ze me nou niet gewoon de info geven die ik nodig heb ipv allemaal wat anders te roepen.

13. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Naomi: Oke, ken ze dus niet:$ Leuk dat je er heen gaat, ga zo eens googlen:p
    Enne, misschien kun je je vraag eens bij het UWV webcare team, hier op ZP in de lounge je vraag eens voorleggen. Wellicht dat je dan wel een bevredigend antwoord krijgt.
    En anders een topic openen bij zwangerschap en werk en daar eens vragen of iemand er ervaring mee heeft!
    Zo schiet je ook neit echt op! Adem in adem uit;)

Mamma2be: Heel spannend, opeens is het dan écht en niet meer fantaseren! Heel herkenbaar!

14. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    @L0nneke, hihi ja idd!
    Spannend hoor!

Ik hoef maar ergens baby spulletjes te zien en ik wil het kopen! haha!

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @lonneke: hihi ja google maar eens:p het lijkt me echt helemaal super leuk!

was een goede tip ik wist niet dat dat topic bestond! ik heb daar alles nog eens uitgelegd en ik heb zelf een onderwerp geopend met hopelijk ervaringen van andere gastouders hier.

na een jankbui is het weer wat gezakt gelukkig!

16. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Knuffel voor je Naomi! Hoop dat je in ieder geval snel duidelijk hebt hoe en wat..want dit zorgt ook alleen maar voor 'stress'!

Mamma2be: Ja, heel moeilijk..had hier ook kriebels om vanalles te kopen, maar niet gedaan vóórdat ik zwanger was, ik was te bang om het 'lot te tarten' zeg maar!

Enne dames, ik heb zojuist mijn derde setje kleding binnen gekregen (had er drie via mp gekocht!) En de laatste is helemaal super!
    Zwijmel!

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja dit zorgt zeker voor stress!!! ik kreeg ook gelijk last van mn buik, nu is het gelukkig over dus hopelijk krijg ik snel duidelijkheid.
    leuk hoor die hormonen bah bah.

heb je fotos van de setjes??? ik ben benieuwd hoor :)

18. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    @L0nneke, ik snap wat je bedoeld. Ik doe het ook niet hoor, maar ben bijna niet te houden! Hihi!

Showen die setjess!!! :)

19. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Ik ga nu foto maken:p

Komt er dus aan!

20. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Bij deze de foto van mijn gescoorde setjes kleding;)

Het middelste setje is een truitje met legging en lijkt me dus superleuk met een spijkerrokje (die moet ik nog vinden)

Deel Deze Pagina