Nog meer meiden uit 1987 die zwanger willen worden? -deel 2-

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door L0nneke, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    Ohhh wat cuteeeeee :D

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    wat leuk!!!!!!! echt hele leuke kleertjes meis :)

hier redelijk wat duidelijkheid nu! ik moet dus wel de ZEZ uitkering aan vragen zoals ik al dacht. alleen nu nog 1 probleempje hihi. ik moet het papier van de belasting van vorig jaar meesturen maar ik werk pas sinds februari dus nog 1 telefoontje en dan weet ik het als het goed is!!

3. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Hihi en de kleertjes ruiken ook naar baby, whaha..tja tweedehands. Wat een sport, allemaal van noppies, te duur om zo in de winkel te kopen vind ik! Zonde van het geld.
    Want hoe vaak zal ze het aan hebben..(alles is maat 62)

Fijn Naomi dat je al meer duidelijkheid hebt, toch nog snel er achter gekomen dus! Fijn!

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    maat 62 nou zal niet heel vaak zijn:p meestal is het een paar keertjes en dan zijn ze er alweer uitgegroeid hihi.

ja ben er inderdaad nog snel achter gekomen.
    iemand uit een ander topic wist precies hoe het zat. ze pb'de me net dus ook al dat omdat ik zo kort nog maar werk daar ik aan moet geven vanaf wanneer ik werk en mn inkomsten per maand dan berekenen hun mijn uitkering. zo heeft zij dat ook gedaan toen dus dat komt helemaal goed zo!!

owww wat ben ik nu opgelucht dat ik eindelijk weet hoe het in elkaar steekt!

5. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Heerlijk Naomi, dat gaat helemaal goed komen! Ga je trouwens 6 weken of 4 weken vantevoren met verlof?

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ik stop met die kinderen 6 weken van te voren en in de dierenwinkel 4 weken van te voren.

het wordt me te zwaar om tot 36 weken met die kids te werken vandaar dat ik daar eerder mee stop. als de kleine er weer is ben ik weer wat mobieler (hoop ik) dus zal het lichamelijk makkelijker gaan.

7. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Dus nog maar 5 weekjes!! Dat is snel!
    Hier nog 10 weken..ook al heel erg snel! Na ja, verlof zal niet veel anders zijn dan nu, maar goed;)

En inderdaad..als het het goed is ben je na de bevalling weer wat mobieler!
    Wil je trouwens in ziekenhuis bevallen of niet en ga je borst of flesvoeding geven?
    Hier al over uit dat ik in ziekenhuis wil bevallen, gewoonweg omdat ik er niets mee heb om thuis te bevallen Zo ook met voeding, hier wordt het de fles..gewoonweg omdat ik niet een 'borstvoedings'persoon ben volgens mij hahaha! Speelt trouwens ook wel in mee dat ik advies heb gekregen om flesvoeding te geven ivm mn bekkeninstabiliteit. Bij borstvoeding heb je langer last van hormonen, wat dus in mn nadeel zou kunnen werken.

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja inderdaad nog maar 5 weekjes!!
    de tijd vliegt :)

ik wil wel thuis bevallen, denk alleen dat ik een bed beneden weg zal moeten gaan zetten omdat ik waarschijnlijk niet onder de 100kg zal blijven :( ik heb alleen geen idee waar ik dat weg moet gaan zetten, zo groot is het hier niet hihi.
    het liefste wil ik borstvoeding geven, maar als het niet lukt is dat jammer en krijgt ze mooi de fles ;)

9. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Hoop voor je dat je gewoon thuis kunt bevallen dan! Bank d'r uit en juj;) Bed d'r in!
    Moet je dan beneden bevallen ivm dat je mogelijk naar zou ziekenhuis zou meoten en je bij 100 kg of meer neit getild mag worden ofzo..of wat is daar de reden van?

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @lonneke: ja boven de 100 kg mogen ze je niet van boven naar beneden dragen op brancard vandaar dat het niet mag...
    misschien dat ik er net onder blijf maar ik denk het niet.
    zit momenteel op 95,1 dus het zal erom houden denk ik ben begonnen met 90 dus is tot nu toe heel netjes.

11. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    Halloooo dames!
    Wat een rust hier ;)

12. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Naomi: Wie weet blijf je wel gewoon onder de 100. En ach, netjes wat je er tot nu toe bij hebt!

Mamma2be: Ja, nog geen tijd gehad vandaag;)

Pfff..hier weer flink pijn, vooral rechts! Gisteren 'druk' gehad en nu volgens mij echt napijn. Hoop echt dat het morgen beter gaat:(

13. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    Rustig aan doen!!! ;)

Ik heb lekker weekend :eek:
    Mooi op tijd! :D hihi!

14. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Nou al weekend, dan ben je er op tijd bij! Wel lekker:p Nog plannen voor je lange weekend??

Hier nu in bed met een warme kruik..hopelijk verzacht dat een beetje.

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @lonneke: doe maar lekker rustig aan dan vandaag!
    ja ik vind het ook heel netjes tot nu toe, na de bevalling eens gaan lijnen wil eigenlijk weer richting de 75/78 kilo:p maar als 80 me lukt ben ik al blij hahaha.

@mamma2be: lekker hoor weekend!

hier vandaag sokjes gekocht en nog een setje kleren. ik kwam tot de ontdekking dat ik maar 1 paar sokjes had (witte van de babydump:p) dus vandaag bij de zeeman nog eens super leuke gehaald.
    ook een maillot (wit/paars) en een paars tuniekje/jurkje met paars gestreept shirt met lange mouw eronder!! op het tuniekje staan vlindertjes echt super schattig!

16. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Naomi: Lekker 'n zorg voor na de bevalling;)
    Leuk zeg, beetje geshopt dus:) Sokjes..hm, ik heb ook alleen nog maar de witte van de babydump haha. Ga d'r binnenkort ook maar eens halen.

Enjoylive: Hoe was de bruiloft gisteren?

17. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Wat een rust;)

Hier heeft manlief gisteren nu echt eens de beeb goed gevoeld. Ik kreeg me toch een kick in m'n buik gisterenavond en manlief had net zijn hand er op liggen! Echt leuk. Al vaker geprobeerd, maar iedere keer hield ze er net mee op of was het te zacht. Manlief straalde echt helemaal, leuk om te zien!

Hier vandaag rustdag. Gisteren zo'n pijn gehad, bah..nu gaat het enigszins, maar ja..wil dat graag zo houden!

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @lonneke: inderdaad een zorg voor na de bevalling ;)
    hihi ja ik had er nog helemaal niet bij stil gestaan dat ik geen sokjes had:p bij de zeeman hebben ze hele leuke :p en 2 paar voor 0,99 dus dat is geen geld hihi.

wat leuk dat je man de kleine nu ook duidelijk heeft kunnen voelen!!! ons meisje is ook altijd gelijk een stuk rustiger als iemand anders zn hand op mn buik legt.

gisteren zag mn moeder mijn buik de hele tijd bewegen hihi toen wilde ze voelen en toen stopte ze gauw:p
    morgen naar de verloskundige!! ik ben benieuwd of ze goed gegroeid is (baarmoeder dan) ik denk het wel hihi.
    vorige keer was hij 2 vingers boven mn navel zei ze en nu zit hij al tot boven aan toe:p

19. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Dan ga ik binnenkort eens kijken bij de Zeeman:) Hebben ze overigens vaker leuk spul vind ik..de prijs is dan nog leuker! Haha!

Ik zei dat tegen de VK dat wanneer manlief hand er op legde ze nogal eens wilde stoppen. VK zei dat ze dat toch wel vaak hoorde.
    Je hebt zelf het idee dat je baarmoeder goed gegroeid is, dan zal dat ook wel:) Wat gaat het snel zeg!:D

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja het gaat inderdaad snel! nog een paar weekjes dan zou de kleine al kunnen gaan indalen!

de zeeman heeft inderdaad vaker leuke kleren en hele leuke prijsjes :)

grappig dat ze dat vaker hoort! als mn man zn hand erop heeft liggen beweegt ze vaak nog wel wat, hoe voelt ook elke kleine beweging dat scheelt.
    mn moeder heeft veel geduld nodig en mn vader heeft meestal pech haha de kleine slaapt acuut als hij zn hand op mn buik heeft liggen. dat was bij mn moeder (bij ons dus) ook altijd hihi.

hier van de week zo een keiharde schopt gehad, gelukkig net naast mn ribben, dat er gewoon een oef ontsnapte hahah net alsof ze al het lucht uit mn longen schopte:p

Deel Deze Pagina