Nog meer meiden uit 1987 die zwanger willen worden? -deel 2-

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door L0nneke, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ All: Ik heb niet terug gelezen sorry maar barst van de hoofdpijn, ben misselijk en super moe zucht.
    De bruiloft was prachtig een super mooie dag.
    Verder gisteren voor het eerst gaan werken want moest weer proberen om te beginnen en gelukkig ging het goed. Zie er wel tegenop om het te zeggen op mijn werk een ander collega'tje is nu 12 wkn dus we gaan zowat gelijk met verlof. Als jullie mijn collega waren hoe zouden jullie het dan vinden?
    Verder weinig nieuws iedereen weet het nu wel dat we zwanger zijn ik kan het toch niet voor me houden en daarbij nu is het zo en gaat het mis hoort dat ook bij het leven.
    Op mijn werk zeg ik nog niks hoor!

@ Lonneke: Die kleertjes echt super schattig ik wil ook al gaan shoppen maar houd me toch nog maar in.

Greetz fijne dag allemaal

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @enjoyllive: wat balen dat je je zo voelt :(
    *knuffel*
    het hoort bij zwanger zijn helaas hihi.
    wat leuk dat jullie het veel mensen al hebben verteld! wij hebben het met 9 weken aan iedereen verteld ook op het werk.

ik zou je van je collega's niets aantrekken meid, die trekken het wel en anders moet je baas op tijd voor vervanging zorgen als jullie beide met verlof zijn.

3. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Enjoylive: Leuk dat de bruiloft geslaagd was! En fijn dat het werken je goed is afgegaan.
    Moe zijn etc. hoort helaas gewoon bij het zwanger zijn;) Leuk, dat iedereen het al weet, kan me er ook wel iet sbij voorstellen hoor. Tis moeilijk om je mond te houden;)
    En wat betreft je werk..maak je daar vooral niet te druk om. 'rare' blikken kun je altijd wel krijgen, maar 9vd10 zullen het super vinden dat je je eerste kindje verwacht. En je werkgever heeft tijd genoeg om vervanging te regelen en krijgt jou loon ook gewoon vergoedt, dus het kost hun niets extra's.

Had je trouwens nog nagevraagd hoe het met je ORT zat met werken nu?

Naomi: Ik ben echt benieuwd, vooral naar hoe jullie je meisje gaan noemen haha!

Hier maar Teen mom marathon op mtv aan het kijken.

Oh ja heb trouwens een kinderstoel (chicco polly) voor 40 euro op mp gekocht. Tis nog vroeg,maar wilde perse die hebben en keek dus al een aantal weken rond op mp (nieuw kost het ding 119 euro en dat wilde ik er niet aan uitgeven) Nu dus ene gevonden. Zaterdag gaan we hem ophalen. Gelukkig hebben we nog ruimte op de zolder;)

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @lonneke: hihi de naam houden we nog even lekker voor ons zelf al vind ik het heeeeel moeilijk om me niet te verspreken.

wat leuk dat jullie de kinderstoel al hebben!! wij nog niet hihi.
    heb al wel het geld van mn moeder gehad zodat we hem kunnen halen maar ik heb geen idee waar ik dat ding nu weg moet zetten, en we hebben hem toch niet gelijk nodig:p

5. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Haha tuurlijk moet je die voor jezelf houden:p Maar ben wel nieuwsgierig(A)

6. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    Dames!!
    Ik heb een vraagje.
    Ik ben gisteren begonnen met ovu testen.
    Ja als je op mijn banner kijkt, vrij vroeg. maar wil mijn ei niet mislopen ;)

Nu heb ik dat gisteren om half 6 gedaan.
    Alleen nu red ik dat vandaag niet..
    Hoe z'n ramp is het om het eventueel om half 5 te doen?

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @mamma2be: dat is geen ramp hoor meid ;)
    ik teste wanneer het mij uitkwam:p

@lonneke: hihi nog eventjes geduld dan zul je de naam weten:p

8. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    @Naomi, oh haha! Dan doe ik hem vandaag rond half 5 :)
    ( ik lees overal dat het rond het zelfde tijdstip moet zijn en vind een uur vroeger nogal wat! haha! )

9. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Volgens mij is dat geen ramp Mamma2be, zoals Naomi al zegt. Ik testte ook niet steeds om precies hetzelfde tijdstip, maarbv. wel in de namiddag, ergens tussen 5 en 7 ofzo.
    Volgens mij zit je dan nog wel 'safe' hoor qua tijd.

Zo ik ga eens douchen en me aankleden, schaamschaam. Hele dag in pyama!

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @lonneke: owww heerlijk een hele dag in je pyama!!!

ik heb mn oppaskids vandaag maar weer voor de tv gezet, film was maandag nog niet afgelopen dus die kijken ze nu af:p

vanavond weer naar de hondensclub pfff ben blij wanneer ik over paar weekjes stop (weet ze alleen nog niet hihi)

11. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    @L0nneke is toch heerlijk?
    Ik ging ook pas om half 4 douchen ;)!
    Kwam ook pas om 11 uur bed rollen haha!

Nou hij nog nega...
    We shall see wanneer mijn ei sprong is ;)
    Zal dat nu al een beetje op regel zijn?

12. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Zoo hier weer fris:D (al een paar uur haha), nu naar expeditie robinson aan het kijken:)

Naomi: Wanneer ga je vertellen dan?:p en is dat dan zo'n verrassing dat je stopt?:p

Mamma2be: afwachten dus!

13. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Ben ook expeditie robeson aan het kijken!
    Glukkig ligt die irritante kerel eruit :p

14. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    Goedemorgen dames,

hier gisteren visite gehad. Was wel weer gezellig.
    Manlief gaat alleen nu ineens vanavond weg. We zien elkaar al zo weinig en dacht aan een heerlijk bankhang avondje. Nu maar kijken wat ik ga doen.

Verder ben ik wel super benieuwd wanneer nu mijn ei komt!
    Hoop ook dat alles weer een beetje op regel is. Hihi

Wat gaan jullie allemaal doen vandaag?

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hoi meiden,

net terug van de verloskundige en ben weer helemaal goed gekeurd :)
    bloeddruk 110/50 dus netjes! mn baarmoeder kwam al tot bovenaan en was al goed gevuld zei ze hihi. ze lag nog steeds met haar hoofdje naar beneden :)

zometeen lekker een cake bakken voor mn papa!!
    wilde hem bedanken voor het vele klussen maar wist niet hoe hihi, hij vond de marsepeinen cake vorige keer erg lekker dus nu ga ik er zo 1 maken voor hem!

16. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Blike: Inderdaad..die Iwein, bah:p Haha!

Mamma2be: Jammer dat je mannetje weg ging, terwijl je een bankhangavondje in gedachten had.
    Had je overigens voor je aan de pil ging regelmatige cyclussen? Hoop voor je dat je snel wat regelmaat ontdekt.

Naomi: Fijn dat jij en de beeb weer helemaal goedgekeurd zijn! Heerlijk! Enne jammmie, cake bakken! Brengt me op ideeen;)

Wilde hier vandaag eigenlijk even langs op m'n werk, maar weer een beroerde nacht achter de rug en last van m'n rug. Dus dat gaat vandaag niets worden. Dan volgende week maar!
    Verder weinig nieuws, niks op de planning staan. Ben de hele dag alleen, misschien zet ik me vanmiddag een filmpje op:)

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @lonneke: hihi eerst cake bakken dan en dan een filmpje kijken :p

hier nog een foto van mijn buikje! niet echt gegroeid denk ik maar ach....

18. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ Noami: Gelukkig was alles goed, is toch altijd weer een fijne bevestiging. Wouw je hebt echt een mooie buik hoor maar of hij gegroeid is kan ik niet zeggen eigenlijk.

@ All: Gisteren voor het eerst moeten spugen, ik voelde me zo slecht. Heb vandaag alleen nog maar LU crackertjes gegeten :D ik krijg niks weg. Vanavond op visite heb ik zo geen zin in maar als ik nu niet ga kan ik echt pas in het nieuwe jaar met mijn volle agenda. Dus ik ga denk ik wel optijd na huis, want moet ook het hele weekend werken. Sorry voor mijn gezeur maar moest er ff uit.
    Ik ben nu expeditie robinson aan het kijken want gisteren waren er vrienden.

Meiden fijn weekend alvast! x

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hihi met kleren heb ik een mooie buik ja!!
    zonder kleren voel ik me nog steeds net een hangbuikzwijntje:p met zebrastrepen hahaha.

wat balen dat je hebt moeten spugen!! hopelijk blijft het bij 1 keer... beschuitjes zul je ook vast wel binnen kunnen houden. en geroosterd brood?? dat at ik de 1e weken hihi

20. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Naomi: Hm kan ook niet goed zeggen of je buikje gegroeid is of niet. Met kleren aan is ie wel lekker bol:)
    Zonder kleren..tja, dat heb ik dus ook,dan heb ik meer zoiets van hmm..net een hangbuikzwijn, maar goed dat mag ik dan niet van manlief zeggen haha! Hier ook heerlijk een tijgervelletje (zoals ik de zebrastrepen noem) Maar dat had ik al voor de zwangerschap, dus daar kan ik niet zo mee zitten. Ik heb nu tenminste íets wat ik de schuld kan geven;) Ik kreeg juist altijd vragen of ik al een kind had, vanwege m'n tijgervel. Nee dus, ben rond m'n 16/17e in een jaar tijd 20 kg aangekomen..en daarna nog zo'n 10 kg erbij..dus ja, wat wil je;)

Oja, hier gaat zo een cake de oven in:D Je hebt me lekker gemaakt haha!

Enjoylive: Hopen dat 't maar eenmalig was..nu voel je je toch wel zwanger he;) haha! Nee ff zonder gekkigheid, heb niet echt tips buiten beschuitje ofzo..of de standaard tips, crackertje voor je opstaat ofzo. Ik heb gelukkig geen last gehad van echte misselijkheid. Voelde me wel eens wat weeig, maar daar bleef 't bij!

Verder weinig nieuws, ga zo meteen proberen wat de te stoffen in de woonkamer. Tenminste nog iets wat ik kan..Terwijl ik zooo de kriebels heb om het hele huis aan kant te doen.

En nog nieuws, zojuist gebeld door babydump. Over twee weken wordt de kinderwagen en maxi cosi al geleverd (had aangegeven laatste week van november), maar goed! Leuk, ben benieuwd!

Deel Deze Pagina