Goedemorgen dames, hebben jullie een beetje een goeie nacht gehad? Man lief was om kwart over 1 thuis. Ik was gezellig naar mijn ouders gegaan Heb met mijn mama even nieuwe plantjes geshopt voor in de vensterbank Vandaag niet zoveel! Hoop ik zo te houden
hallo allemaal, zo weer een hele dag gewerkt, en tegen mijn verwachting is was het vanmiddag super druk! ben nu dus lekker gaar en moet zo nog naar een verjaardag hihi. morgen lekker een dagje rust!! hier vannacht heeeeel raar gedroomd hihi. ik was aan het werk en mn vliezen braken, toen ben ik achter in het magazijn binnen een paar minuten bevallen en toen ging ik weer aan het werk hihi. ik was nog wel een beetje in de wolken dus heb haar de verkeerde naam gegeven. kortom het sloeg nergens op maar vond het wel grappig hihi.
@ Mama2be: Altijd weer leuk wat vers groen in huis. Ik kan er ook echt soms van genieten om verse plantjes te halen ! @ Naomi: Hihi wat een droom schitterend heb zo gelachen, ik vertelde het mijn vriend en die moest ook erg lachen ! Ik moet zeggen dat ik ook wel wat meer droom vooral over het feit dat me vriend bij mij weg gaat, nou daar denk ik echt never nooit aan. @ All: Vanmiddag gewerkt, mocht gelukkig om 15:00 weg heerlijk het was nog al rustig. Morgen moet ik van 16:30 tot 21:30. Ik heb het vandaag aan 2 collega's verteld ze reageerde erg positief. En ik moest me echt niet druk maken om mijn werk, ze zeiden als ze jou ontslaan dan zullen wij er alles aan doen want jij mag niet weg hihi lief he. Maar ze houden het nog wel voor zichzelf hoor want andere collega's vertel ik nog niks. Maar ik kon er gewoon niet van slapen dus ik moest het ff kwijt. Verder gisteren nog moeten spugen vandaag niet. Voel me wel ergggg raar of ik zware griep krijg en wel moet spugen ma nie kan ofzo :S! Vanavond lekker met mijn ventje thuis zouden eerst op visite gaan maar heb afgezegd. Fijne avond meiden gaan jullie ook Ushi en Loesie kijken ! X
@enjoyllive: hihi ja het was ook wel een grappige droom mn man moest er ook om lachen hihi. ja je gaat soms de stomste dingen dromen hoor als je zwanger bent! hier vandaag redelijk rustig aan. zometeen ff met de honden naar het bos en dan naar mn schoonouders.
Mamma2be: Gisteren nog een rustig dagje kunnen houden? Enjoylive: Fijn dat je collega's zo fijn reageerden Enne hoe voel je je nu? Beetje kunnen genieten van je avondje met je ventje? Naomi: Haha rare dromen, dat heb ik hier ook..Hoort er ook bij, onbewust klaar maken voro je bevalling Beetje uit kunnen rusten na je toch nog druk dagje gisteren?? Hier gisteren een dagje er op uit geweest, manlief had dit geregeld als verrassing. Heel lief van 'm. Was wel heeeelemaal kapot gisteravond en flink pijn, maar ben wel blij dat ik even weg ben geweest. Pff..af en toe lastig om 'leuke' dingen te hebben als je zo weinig kunt Vandaag ook een rustige dag hier, dat heb ik wel nodig na gisteren
ik ben alweer thuis, alleen naar mn schoonouders geweest het bos is een beetje te nat hihi. dan hebben we weer een zwarte hond. het konijnenhok hebben we ondertussen verschoond, zo hier alles opruimen, stoffen en dan stofzuigen dan is het weer schoon als die kinderen morgen komen. we gaan morgen als het goed is lekker naar ballorig! dan kunnen ze lekker spelen en heb ik er het minste dol mee als het goed is.
Weer lekker opgeruimd dus bij jullie Naomi! Leuk, morgen dagje ballorig. Kinderen amuseren zich er meestal wel Hier wat aan het bankhangen, gaan zo meteen leker een filmpje kijken en straks weer grenzeloos verliefd
ja heb weer een schoonmaakbui en heb alles van boven tot onder goed gestofzuigt, beneden een beetje gestoft en tafels afgedaan ow en de keuken schoon gemaakt hihi. mn man heeft ondertussen het eten klaar gemaakt dus dat staat nu in de oven nu echt ff heerlijk nietsen hihi vanavond wil ik een bankhangavond met manlief lekker met kaarsjes aan en tv aan. ballorig vinden ze inderdaad vaak wel leuk. er schijnt hier ook een bubbles in hoeven te zitten zal dat eens googlen is goedkoper en gezelliger zeggen ze... jullie ook een lekker bankhangavondje zo te lezen hihi. je bent over 2 daagje alweer 25 weken lekker hoor doen ze in ieder geval iets mocht jullie meisje nu willen komen... hier over 2 daagjes 30 weken! wat gaat de tijd snel...
Oeh heerlijk die schoonmaakkriebels! Hier ook zin in vanalles, dus commandeer manlief wat..niet zo leuk voor hem Bubbels heb ik nog nooit van gehoord, is dat dan ook zoiets als 'ballorig'? Hier half filmpje aan 't kijken en zo meteen Grenzeloos verliefd kijken. En inderdaad..de tijd vliegt, als ik iedere dag m'n ticker zie..pff nog even en ik zit ook onder de 100 dagen. 25 weken, begint wat te worden Bohh en jij 30! Time flies, maar nog even en dan hebben we prachtige meiden Ben ook eens benieuwd of de beeb van Enjoylive ook een meid wordt
hihi ja inderdaad ben ik ook wel benieuwd naar maar dat duurt nog wel even voordat we dat weten (als we het al mogen weten) hier een heeeel drukke beeb momenteel hihi, mn buik golft al ruim een half uur krijg er het maagzuur van
I feel so sucks.........heb raar gevoel in mijn buik net of ik honger heb, maar dat kan niet want eet gewoon. En dan weer misselijk ma net niet spugen iedere x zucht! Maar is voor goed doel. Heb vandaag de oppas op de kleine meid van mijn vriendin . Ze word bijna 1 jaar. Ze ligt nu heerlijk te slapen zal zo wel wakker worden denk ik. Echt super leuk zo een frummel in huis! Fijne dag allemaal! x
@enjoyllive: alweer bijna 7 weekjes wat gaat het snel he! over een paar weekjes wordt die misselijkheid als het goed is minder. al had ik mijn eetlust pas na de 20 weken terug... hier mn 3 oppaskids op de bank zitten, pffffff. ze hebben vakantie deze week dus ze hoeven (helaas) niet naar school.
@ Noami: Idd helaas niet naar school hihi! So maar jij bent gewoon morgen 30 weken echt niet normaal eej de tijd vliegt. Zinzi ligt weer lekker te slapen vanaf 11:00 straks krijgt ze lekker een boterhammetje als ze wakker word. Ik voel me ietsjes beter maar wat zou dat gekke gevoel in me buik kunnen zijn? Darmen, maag en heb het idee dat dat gevoel mij misselijk maakt. Succes met je oppas kindjes. En loop jezelf niet voorbij eej ! X
Enjoylive: Denk gewoon dat het 'gevoel' erbij hoort, hoor! Tis vervelend, maar dat verdwijnt meestal weer na 12 weken zeggen ze. Al bijna 7 weken! Whoehoe! Nog even en dan de eerste echo, spannend! Wat een leuk oppaskindje heb je vandaag zeg..heerlijk ding! (zag de foto op hyves!) Naomi: Geen school voor de kids dus. Ging je nog naar Ballorig vandaag of niet? Hoe is het met je maagzuur? Hier zometeen weer naar de fysio. Als 't goed is krijg ik een bekkenband, ben eens benieuwd!
Hoi hoi dames, Ik zit nu in de auto onderweg naar huis. Pff wat een verschrikkelijke dag zeg op het werk vandaag. De ovu testen blijven nog nega. Ben benieuwd wanneer ze posi worden. Doen jullie wel rustig aan dames?
Mamma2be: Gelukkig zit je dagje werken er weer op! En afwachten op je ovutesten, ben benieuwd! Doe hier rustig aan hoor!
ik doe het ook hartstikke rustig aan hoor wanneer ik tijd heb. nee heb vandaag best een relaxed dagje gehad ook al waren mn oppaskids er. heb ze tot 11 uur tv laten kijken hihi (schaam) toen heeft mn moeder ons opgehaald en hebben we de honden gezamelijk uitgelaten en daar gegeten. daarna naar bubbels (binnenspeeltuin) geweest waar de kids zich ruim 3 uur hebben vermaakt ze waren bekaf. ze lagen net in de auto alle 3 te slapen echt heel schattig. dus best rustig geweest vandaag. vanavond nog wel naar de frisbee met de hond maar doe maar 1 kort rondje. met mn maagzuur gaat het goed, vandaag nog geen last van gehad gelukkig! @mamma2be: nog even doortesten meid, dan wordt ie vanzelf positief....
Haha als je tijd hebt..grapjas Een lekker middagje dus! Ik vind dat echt een uitkomst die binnenspeeltuinen! Zo leuk én ze komen echt als paddestoelen uit de grond..hier in de omgeving zijn er zooo veel. Hier net gegeten, nu beetje bankhangen/tv kijken en daarna zw.gym. Ben benieuws naar vanavond. Vanmiddag bij de fysio beetje rotgevoel aan over gehouden:S Ik kon m'n linkerbeen wat hoger optillen dan rechts en dat vond de fysio vreemd:S (heb overigens meer last van rechts) wat ikdus ook aangaf. vond ze toch vreemd, maar ze gaf niet aan wat ze er mee bedoelde.. Pff dat trek ik me dan meteen aan en denk ik,ze gelooft mezeker niet ofzo! Maar ja. manlief zei al dat ik het me niet zo aan moet trekken en ze het waarschijnlijk niet zo bedoeld heeft. Dat zal ook wel, maar ik kan het niet loslaten:S