Nog meer meiden uit 1987 die zwanger willen worden? -deel 2-

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door L0nneke, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hoi meiden!

Ik meld me hier ook aan. Geboren in 1987 en net 23 geworden. Op 1 januari stop ik met de pil. Heb niet alles bijgelezen tot het begin, maar vind het wel leuk om mee te lezen vanaf nu! En te kletsen natuurlijk ;).

Zijn er nog meer meiden die nog niet zwanger zijn of nog moeten gaan stoppen?!

2. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Hoi Sallie, welkom! Lees en klets maar mee, gezellig!
    Hoop dat je je ook snel mag aansluiten bij de zwangere onder ons!

3. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ Sallie: Welkom, natuurlijk mag je gezellig mee kletsen!

4. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    Hoi hoi Sallie!
    Welkom hier!

Dames!!
    Het 2e streepje is licht aanwezig!!! :)
    Wanneer is dan nu de beste timing om te klussen?? hihi! :p

5. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    mamma2be: Als het goed is zie je de komende dagen het streepje steeds donkerder worden. Als hij gisteren nog spierwit heb je nu nog niet je ei. Ze zeggen om de dag 'klussen' dat dat helpt..Als mijn test echt duidelijker was dan kluste we drie dagen achter elkaar..mét resultaat;)

6. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Dankudanku, gezellig!:).

Ik lees hier meteen iets over ovutesten, kan je niet helpen want (nog) geen ervaring ermee.

Ben wel benieuwd of jullie meteen zijn begonnen daarmee, of pas na een tijdje..?

7. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    @ Sallie: Ik ben in nov 2009 gestopt met de pil. Ik was voordat ik met de pil begon erg onregelmatig ongesteld en wilde zeker weten dat alle 'rotzooi' uit mijn lichaam zou zijn als we er echt voor zouden gaan. In mei dit jaar zijn we getrouwd en in april zijn we dus begonnen met 'klussen'. Aangezien ik nog steeds erg onregelmatig en vrij lange cyclussen had ben ik meteen met ovutesten begonnen, omdat ik totaal geen idee had wanneer ik dan mijn ei had. In april ronde 1 gehad en in ronde 2 (mei) was het raak. Nu dus inmiddels 25 weken zwanger!

8. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    @ Lonneke, dat is duidelijk! Gefeliciteerd nog met je zwangerschap! En het heeft je dus duidelijk goed geholpen. Zal eens met mijn vriend overleggen, denk dat we eerst rustig aan beginnen.

Had eigenlijk bedacht om na het stoppen gewoon onveilig sex te hebben om het zo te zeggen, omdat veel zeggen dat het, behalve dat je je cyclus niet goed weet, niet uitmaakt als je pas gestopt ben om eventueel zwanger te raken.

(stiekem wil ik ook niet langer wachten(A))

9. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Was ik weer, heb ze maar naar beneden gehaald. Dat is de eerste keer, dus heb er mijn handen vol aan.

10. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Sallie: Iig succes:)

Hier redelijk geslapen, heb nu een bekkenband en fysio adviseerde om er mee te slapen. Wel een heeeeeel verschil,maar moet er wel aan wennen. Voel me iig wel uitgerust. Vandaag niet te veel. Merk dat zolang ik op m'n rust let, m'n grenzen niet voorbij ga het vrij 'goed' gaat.
    Nog ong. 15 weken te gaan!:D Naomi nog ong. 10!! Joehoe!

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @sallie: welkom meid!!
    wij hebben het eerst 2 rondes zo geprobeerd (was toen al wel 3 maanden gestopt met de pil om die uit mn lijf te krijgen en inzicht in mn cyclus te krijgen). na 2 rondes was ik erg benieuwd of dat ik wel een ei had want ik merkte dat totaal niet.
    nou gewoon lekker elke dag geklust toen deze positief werd en zie mijn banner momenteel 30 weekjes zwanger :)

@mamma2be: gewoon klussen wanneer je zin hebt hihi. als het 2e streepje net zo is als het 1e streepje krijg je pas je ei dus dan zeker en vast heeeeeel goed klussen, veel klusplezier meid ;)

@lonneke: ja het was ideaal zeg zo een binnenspeeltuin!
    de kids waren bekaf en hebben zich heerlijk vermaakt.
    hier vandaag ook echt een rustig dagje! vanavond naar de schouwburg maar verder niets gepland staan heerlijk.

jeej jij 25 weken en ik 30 weken vandaag :D
    over 7 weekjes mag ons meisje al komen *zwijmel*

12. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Naomi: Over 7 weekjes, dat klinkt echt al heeel dichtbij:)
    Oh ja, vanavond ging je naar..ben de naam kwijt..in ieder geval die ik niet kon;) Veel plezier alvast!

Hier ga ik zo proberen wat dingetjes op te ruimen boven, hier en daar wat af stoffen moet me wel lukken:) hoop ik;)

13. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Wat een rust hier! Vanmiddag beetje opgeruimd, maar al vrij snel weer last van m'n bekken/rug. Maar ja ben wel blij dat ik iets heb kunnen doen:)
    Nu lekker tv kijken met manlief.
    Morgen bezoek.

14. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    Wat fijn dat je nog wat hebt kunnen doen!

Hier gisteren een (licht) posi ovu test, dus gisterenavond geklust! hihi!
    Ik zit alleen nu een beetje met vanaf wanneer ik zou kunnen testen thuis op een eventuele zwangerschap? hihi!

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @lonneke: ja ik was naar rob en emiel dus ik was er gisteravond niet hihi. fijn dat je toch nog wat hebt kunnen doen gisteren!

@mamm2be: klus nou eerst maar eens goed door voordat je je druk gaat maken over testen haha. zonder te klussen valt er niets te testen:p
    ik heb 4 dagen voor NOD getest maar je kunt het beste gewoon wachten tot je NOD.

hier gisteravond dus naar rob en emiel geweest was echt geweldig!!!!
    we hebben 2 uur lang dubbel gelegen van het lachen en hebben dingen zien gebeuren waarvan ik nog steeds niet snap hoe het kan haha.
    of de kleine het leuk vond weet ik niet maar ze heeft al die tijd flink liggen trappelen en draaien hihi.

16. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    @naomi, ik bedoelde eigenlijk meer wanneer zou nu mijn nod moeten zijn? haha! *was nog niet helemaal wakker*

hihi wat leuk :D
    Mooi dat jullie genoten hebben!!

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @mamma2be: dat weet je pas wanneer je een duidelijk posi ovutest hebt gehad.
    ik verwacht dat je banner ongeveer goed zal zitten aangezien je nu nog licht positief test.

18. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    Dit was de test van gisteren..
    Dus hoe positief is hij vind jij?

19. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ Sallie: Ik heb geen ervaring met ovu testen sorry. Ben in augustus gestopt met de pil in was in oktober al zwanger. Maar wij hadden een nuchtere instelling en dat schijnt soms toch gewoon het beste te zijn. Wij gingen uit van een jaar en zo zie je maar hihi! Succes ermee, je moet doen waar jullie je goed bij voelen!

@ Mama2be: Naar mijn idee positief :D!

@ Lonneke: Wat fijn dat je jezelf uitgeruster voeld met die band :D!

@ All: Hier vandaag 7 weken. Maar krijg steeds meer last van rare pijntjes in mijn buik en onderbuik. Zucht vertrouw het voor geen meter, wat ben ik onzeker. Volgende week vrijdag pas 1ste echo zou wel eerder willen!
    Verder nog steeds misselijk en erg moe. Maar spugen lukt gewoon niet altijd erg frustrerend.
    Er komt zo een vriendin langs heb ik weer wat afleiding.

20. lievelot

lievelot Lid

25 okt 2010
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allen!

Ik ben nieuw hier dus ik zal wel wat over me vertellen:

Ik en mijn vriend willen ook graag een baby! Ik ben 23 jaar ( net als jullie haha duh) en wil al heeeeeeeeeel lang kinderen! Mijn vriend is 26 en die wil dat ook al heeeeel lang! Aangezien mijn vriend nu pas vast werk heeft we een groot app hebben en ik bijna klaar ben met mijn studie hebben we ervoor gekozen het nu te doen.. In maart ga ik mijn spiraaltje eruit halen zodat ik mijn scriptie al bijna af heb en zo kan niets ons in de weg komen te staan :-D Graag zou ik mijn spiraal er nu uit willen halen en dat wil mijn vriend ook, maar het zou jammer zijn als ik mijn studie niet haal dus ik moet nog geduld hebben MAAR DAT IS ZOOOO MOEILIJK!

hoe is dat bij jullie? hebben jullie ook nog school ?

groetjes Lievelot

Deel Deze Pagina