Nog meer meiden uit 1987 die zwanger willen worden? -deel 2-

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door L0nneke, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @ mamma2be: ik denk dat hij nog niet helemaal positief is...
    hij moet net zo donker of donkerder zijn als het controlestreepje.
    je ei zal er wel heel snel aankomen dus lekker door blijven klussen ;)

@enjoyllive: heb vertrouwen in jullie kindje meis! al die pijntjes horen erbij en maken je inderdaad bang maar dat is niet nodig, je lichaam is flink bezig en veranderd in sneltreinvaart en dat merk je.
    wanneer je klachten opeens weg zijn en echt heeeeel veel buikpijn krijgt moet je aan de bel trekken anders proberen te genieten.

2. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    @lievelot, welkom meid! Klets gezellig mee!!

@mama2be, ben het met naomie eens, deze is nog net niet knalpositief.

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @lievelot: welkom meid!!!
    hier geen school meer, ben al bijna 1,5 jaar klaar met school (gelukkig)
    spannend dat jullie er voor willen gaan in maart! nog even geduld dus ook al is dat moeilijk!
    wij wilde ook beide al langer maar stelde het eerst uit ivm mijn opleiding, toen had ik geen werk, toen gingen we ons huis helemaal verbouwen en toen dat klaar was had ik werk en konden we ervoor gaan. wij hebben het dus ook ruim een half jaar weg geschoven elke keer totdat we iets hadden van ja en nu gaan we er gewoon voor.

4. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mamma2be: Zoals Naomi al zegt, steepje moet net zo donkerder of donkerder zijn dan de controlestreep. Ik denk dat vandaag je test posi zal zijn (als ik hem vergelijk met die van mij..wil natuurlijk niets zeggen;)) Ik telde er dan gewoon 14 dagen bij als NOD. Succes met klussen..eerst dan maar eens voordat je je druk gaat maken over evt. NOD!

Enjoylive: Niet zo ongerust maken jij! Hier begonnen de 'kwaaltjes' pas vanaf 7 weken, wat inhield ook raar gevoel in buik (daarbinnen groeit het goed hoor:p) en wat weeig in de ochtend (geen overgeven gelukkig!) Meid, het zal wel goed komen, zolang je geen bloed en erge krampen hebt zal 't wel goed komen! Nog even en je hebt je eerste echo en zul je vast een prachtig boontje zien:)

Naomi: Leuk dat de voorstelling zo geslaagd was en jullie meisje heeft dus ook meegenoten;)

Blike: Hoe is het nog met jou?:D

Lievelot: Welkom! Hier alweer 2,5 jaar afgestudeerd, dus geen school meer voor mij. Het zou inderdaad jammer zijn als je je laatste jaar niet haalt door evt. zwangerschap. In ieder geval alvast succes met afstuderen!

En hier..vrij goede nacht gehad. Band lijkt wonderen te doen. Paar keer wakker geweest i.v.m. plassen, maar voor de rest viel 't wel mee! Vanmiddag bezoek!

5. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    @lonneke, fijn dat de band wat helpt en je weer wat beter slaapt snachts.

Met mij gaat het prima, (rustig) aan het afwachten tot mijn eitje plopt.. tot nu toe zijn de ovutesten negatief dus duurt nog wel ff.
    Vanmiddag ff het dorp in, mijn vriend en ik zijn vrijdag 5 jaar samen en wil even wat leuks voor hem halen. Heb alleen nog geen flauw idee wat... :S iemand ideeën?

6. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    Maar als hij nou vandaag knal positief is, is het dus niethandig geweest om gisteravond te klussen?
    Want het is toch beter er steeds een "rust"dag tussen te hebben?

@Lievelot, Welkom hier!! Spannend zeg!
    Hier al ruim 2jaar geen school meer. Liep niet allemaal even soepel ;)

7. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mamma2be: Niet zo druk maken jij! Wij kluste drie dagen achter elkaar (dus de dag dat test posi werd, de dag dat hij knalde en de dag dat de test weer minder was..) én zie het resultaat! Gewoon lekker klussen vanavond en probeer er niet te veel druk op te leggen!

Blike: Wachten dus pff! Hmm lastig wat voor je vriend..ik vind het ook altijd lastig, tegenwoordig doe ik er niet meer aan haha! Zorgen we gewoon dat we samen wat leuks gaan doen, bv. weekendje weg ofzo!

8. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    @L0nneke, hihi ik wil het gewoon super graag, misschien wel te graag ;)!
    Maar bedankt voor de tip, nu manlief maar zover krijgen.. die heeft die rust dag in zijn hoofd! haha! :p
    ( Sinds dat ik gestopt ben met de pil ben ik niet meer te houden hoor! haha! Dus aan mij zal het niet liggen ;) *

9. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
  10. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Haha een man die rustdag in z'n hoofd heeft;) Dat dat kan;) Nee grapje! Gewoon doen waar jullie je goed bij voelen, als je er te veel druk op legt lijkt 't me niet echt leuk.

Manlief vond het allang prima hier..die is zich nu al aan het verheugen op een volgende keer zwanger worden! Mafkees!

Blike, wat gaaaf!:D

11. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    @l0nneke nee idd dat is ook zo. Naja we zien wel hoe het gaat ;)
    Met een beetje geluk groeit er vanzelf een kleintje in mijn buik ;)

12. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    Hej dames!

Mijn ovu testje is nu omo wit! :eek:
    Dus goeie timing gehad?

13. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @mamma2be: hahah dat zou best kunnen, of hij wordt binnen een paar dagen weer positief dat kan ook nog! soms wisselt het nogal (de waardes)

14. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Wie weet heb je dan toch al je ei gehad, dus op 'n goed moment geklust! (pin je er overigens niet op vast, om grote teleurstellingen te voorkomen meis!) En idd wat Naomi zegt, test nog maar paar daagjes door, want wie weet..bij iedereen is het ook anders!

15. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Wat 'n rust hier;)

16. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    Behoorlijk! haha!
    Het is een chaos hier op het werk, ik kijk af en toe wel.
    Maar bijna geen tijd om te reageren! :eek:

Hoe is het met jou?

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    even een zwaai!!

net met de kids naar het bos geweest giga last van mn rug nu :( maar thuis waren ze niet te houden dus we moesten wel.
    zo even eten maken en dan weer naar de hondenclub, gelukkig hoef ik alleen maar de kantine en het introgesprekje te doen ik had nooit meer op dat veld kunnen gaan staan!

18. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mamma3be: Drukdrukdruk dus!

Naomi: Doe rustig aan, meid!

Hier eigenlijk weinig nieuws, ook last van m'n rug, maar hoef gelukkig niets meer vandaag!

19. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    Nou dames mijn ovu test van vandaag was weer omo wit.
    Had vandaag ook krampjes en op en geven moment een kramp dat ik bijna dubbel vouwde. Haha zal mijn ei geweest zijn denk ik.
    Gisterenavond ook weer geklutst dus goeie timing denk ik toch?

Nou dames ik ga slapen. Heb lekker weekend.
    Slaap lekker!!

20. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mamma2be: Aan de timing zal 't dus niet liggen denk ik. Nu nog hopen dat de zwemmers hun weg vinden;)

Hier aan de twijfel..ik kan eind november mijn zwanger buikje laten bellypainten (gratis) op een wedstrijd, dus als model..en aangezien ik 'schminkgek' ben lijkt me dit fantastisch! Maaaar, ik twijfel want ja..ik zal lang moeten staan, iets wat niet goed gaat nu vanwege 'm'n bekken. Maar aan de andere kant, ik ben nú zwanger en dit lijkt me fantastisch, dus ik denk..ach dan maar pijn lijden.Maar goed, evt. collega's die dit horen/zien zullen zich afvragen waarom kan dat wel en werken niet. Wat ik een begrijpelijke gedachtengang vind!
    Zucht, wat vinden jullie? Wat zouden jullie doen?

Deel Deze Pagina